wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

@Nataly,

Ik heb me vanochtend meteen aangemeld voor moeders voor moeders. Dat het bij ons in een keer raak was, wil niet zeggen dat het bij iedereen zo makkelijk gaat.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

ook bij mij komt moeders voor moeders vrijdag langs, kleine moeite toch?! Ik woon alleen te ver buitenaf, zodat ik het zelf weg moet brengen, maar ook ik vind de test die ze dan doen nog spannend, er kan zoveel gebeuren in de tussentijd!!
ik wil het echt al van de daken schreeuwen. nog een leuke tip: op de site www.babaybytes.nl kun je per week kijken hoe het met de ontwikkeling is van de kleine.
Groetjes

Hoi allemaal,

Ik ga ook meedoen aan moeders voor moeders. Omdat ik weet dat niet iedereen zo zwanger raak. Ik heb twee tantes die IVF hebben gedaan. Helaas voor hun zonder succes. Dus ik ga me deze week nog opgeven bij moeders voor moeders.

Groetjes Jessica

Hoi,

Ik ben een paar dagen nadat ik de test had gedaan, naar de huisarts geweest en die heeft me doorverwezen naar een verloskundige. Daar heb ik zelf naar toe gebeld en ze vertelden dat ze meestal rond 9 weken intakegesprek doen, dus daar heb ik gelijk een afspraak voor gemaakt. De huisarts had me al papieren voor bloedprikken meegegeven, maar volgens de verloskundige hoeft dat pas als ik eerst bij hun ben geweest. Dus ik moet nog even geduld hebben, sommige krijgen wel al snel een echo, ik volgens mij pas met 12 weken?

groetjes

Hallo allemaal,

heb net dit forum en dit onderwerp ontdekt...wat een feest van herkenning!
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben zelf 6 en een halve week zwanger (van de eerste) en volgens eigen berekening 29 december uitgerekend, maar omdat mijn cyclus wat langer is, denk ik dat het januari gaat worden.

Ik ben 27 jaar en mijn vriend ook. Het was voor ons de eerste poging en meteen raak, verbazing alom! Ik durfde het niet te geloven en heb af en toe nog steeds last van onzekerheid als ik even niets ' vreemds' voel in mijn buik of borsten. Heb meestal wel krampen en gerommel in mijn buik en pijnlijke borsten.

Heb twee testen gedaan en beiden waren duidelijk positief. Vandaag hebben we een afspraak met de verloskundige gemaakt, waar we a.s. maandag al terecht kunnen.
Ik woon in Zweden (sinds een half jaar) en dat maakt het allemaal nog wat spannender, omdat de dingen volgens mij net iets anders gaan dan in Nederland (plus dat  ons Zweeds nog niet zo optimaal is..). Zo is een thuisbevalling hier bijvoorbeeld zo goed als onmogelijk, iedereen gaat naar het ziekenhuis, dat vind ik wel jammer.

Ik las net ook jullie opmerkingen over moeders voor moeders, ik had daar al van gehoord en zou graag mee willen doen, maar weet niet of zoiets ook hier bestaat... ik zal het maandag eens vragen.
Wij hebben het vanochtend aan mijn ouders en een goede vriendin verteld. Ik vind het prettig om er met een paar fijne mensen over te kunnen praten, ook als het eventueel mis zou gaan, dan zou ik bij hun terecht kunnen.

Veel sterkte allemaal en ik vind het erg leuk om jullie ervaringen te lezen!

Hallo allemaal,

even een vraagje aan natatly:

als moeders voor moeders niet inzameld in een gebied waar je woont, kan je het dan ook zelf wegbrengen / opsturen? Ik vind dit namelijk heel goed dat dit bestaat. Ook in onze vriendenkring en familie hebben we meegemaakt (en maken we mee) dat zwanger worden niet in 1x lukt. Dat dit bij ons wel het geval is, mag een wonder heten.

Zowiezo is het een wonder, een kindje....

En ook een vraagje aan Jes_sica: hoe zet je zo'n leuke banner onder de berichten?

Groetjes

Hoi allemaal
Wij hebben vanochtend een zwangerschapstest gedaan. Eindelijk na 4.5 jaar (tweede icsi poging) was deze positief. Wij kunnen het nog niet geloven. Gelukkig hebben wij 29 mei een echo. Ik denk dat ik als die goed blijkt te zijn pas blij durf te zijn. Ik wil iedereen hier een voorspoedige zwangerschap toe wensen.
Groetjes nurse

Wat leuk dat er zoveel vrouwen in januari 2009 zijn uitgerekend! En op dit forum schrijven .

Vandaag de huisarts gebeld en die zei ik gewoon op mijn eigen zwangerschapstesten af kan gaan en geloven dat ik zwanger ben. Vind het nog wel moeilijk, maar kan al iets meer genieten dan gister . Vandaag ook meteen de verloskundige gebeld en hebben 3 juni de eerste afspraak! Super spannend!
En ik heb me vandaag aangemeld  bij moeders voor moeders. Ik vind het heel goed dat het bestaat en dat we mensen kunnen helpen bij wie het niet lukt om zwanger te worden.

Verder wil ik het ook idd van de daken schreeuwen! Niet normaal! Onze ouders weten het al en een paar close vrienden. We willen er gewoon over praten en ervaringen horen van mensen die al een kindje hebben. Al ben ik super bang dat het mis gaat... Helemaal omdat we het nu al aan een aantal mensen verteld hebben. Maf toch! Alsof het daardoor mis kan gaan!
Wel fijn om te lezen dat de angst herkend wordt. Dan weet je dat je niet raar bent!

Groetjes!

Terug
Bovenaan