Wie moet deze week ook ongesteld worden?

Lenax: Hoe is het nu? 
Baby: Wat super kut :-( knuffel!
Smurfjes: Hoe is het bij jou?
Voor de dames die zwanger zijn, waaaah gefeliciteerd!! Maar lekker van genieten van het goede nieuws ?
Hier nog geen symptomen, wel steeds hele vage krampen.. Maar herken ze niet, dus ik wacht nog steeds netjes tot woensdag ❤️

djaja : nog wel bloedverlies maar nog steeds weinig , verre van een ongesteldheid... Ben zenuwachtig en hoop dat het niet door komt en een positieve test in handen mag krijgen morgen of overmorgen,  ben zo zenuwachtig en aan het hopen! En daar?

Djadja, nog geen druppel bloed te zien, wel buikpijn maar anders dan normaal dus nog afwachten tot donderdag. 
Voor de zwangeren; gefeliciteerd! 

Hier ook aan het wachten. Woensdag is mijn NOD. Zitten in ronde 6. 
Heb wel krampen en lage rugpijn maargoed mijn lichaam heeft de afgelopen maanden laten blijken dat alle signalen, ook al zijn ze anders dan anders, toch richting ongesteldheid kunnen leiden. Maar we blijven duimen.

Gefeliciteerd voor de zwangeren! 

Aaah Lenax wat balen en super kut! ?? het blijft toch altijd wel een mega teleurstelling, dus dikke knuffel! 
ABMG: Mijn NoD is ook morgen, we gaan het zien..
Smurfjes: ?

Voor de zwangere van harte gefeliciteerd! Geniet er van!
Ik zit ook nog even op het wachtbankje.. wel al een paar dagen last van mn buik en darmen.. maar mn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden. NOD zit rond woensdag donderdag vrijdag. Dus als het me lukt probeer ik tot vrijdag vol te houden niet te testen?.
Succes damens met wachten!

Terug
Bovenaan