Wie moet deze week ook ongesteld worden?

Balen smurfjes! Hopen op snel goed nieuws dan! 
Hier opnieuw een negatieve test, maar ook nog geen menstruatie. Heb denk ik ook nog 2/3 dagen tot NOD en heb geen early test gebruikt. We zullen het zien :) vanaf nu ga ik gewoon om de dag testen tenzij ik ongesteld word.

LLL: Mijn collega had pas na een week overtijd te zijn een positieve test.. Dus zegt nog niks ?
Cherryberry: Is dat bij jou altijd zo duidelijk? 

Hier nog geen ongesteldheid. Geen bruine afscheiding, én geen pukkels (beiden echt een voorteken bij mij) wel sinds gisteravond pijnlijke borsten, wat steeds erger wordt.. Maar de hele week al krampen, dus daar wordt ik niet wijzer van.. Ik durf nog niet te testen, bang voor een teleurstelling. Maar als er vrijdag nog niks is ga ik testen ?

Ik zou vandaag over een week ongesteld moeten gaan worden. Zit dus nu een week na me eisprong.
Af en toe krampjes en steken in me onderbuik, soms direct achter me schaambeen. Ook soms het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dit is dan niet zo. Ook af en toe een zere onderrug, ik slaap onrustig, heb het erg warm en ben zweterig.
Ik herken dit wel van mijn vorige zwangerschap, vorige maand. Maar zo snel  weer raak, dat zal toch niet ??

xCy: Ik heb hier echt geen verstand van.. maar kunnen het ook je hormonen gewoon zijn? ? Heftig zeg van je miskraam! Ben je okee? 

xCy, ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen maar ik heb die klachten elke maand en ik denk ook steeds ja nu is het gelukt, helaas spelen de hormonen een spel met ons! En tuurlijk misschien is het voor jou nou wel raak maar wil alleen maar zeggen dat het ook van de hormonen kan komen. Succes! 

Vandaag op Nod nog een test gedaan en echt hartstikke positief! 
Nog heel onwerkelijk en angst voor de komende periode. Maar laten we voorzichtig blij en positief zijn :)

hoe is t met de rest van de dames? 

Vandaag op Nod nog een test gedaan en echt hartstikke positief! 
Nog heel onwerkelijk en angst voor de komende periode. Maar laten we voorzichtig blij en positief zijn :)

hoe is t met de rest van de dames? 

Terug
Bovenaan