wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 11:56:02'));

Ach wat maakt het allemaal uit. Het is voor mij de 1e ronde. Ik denk dat als de tijd vordert, dat je er dan anders mee om zal gaan, maar helemaal zeker weet ik dat ook niet, ha ha. Hoop dat het snel raak mag zijn, want ik vind dit wachten vreselijk....Ben nogal ongeduldig in deze dingen we moeten maar eens afwachten,hoop dat het idd raak iswant ik ben een wordt dus steeds ongeduldiger

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 13:58:41'));

Hallo meiden, bij mij zijn net woensdag de RD gekomen. Dit was de 7e ronde, maar ik ben haast nog zenuwachtiger dan in het begin! Haha, dus voor sommigen staat nog wat te wachten!! Het lijkt wel of het steeds erger wordt, maar misschien ligt het ook wel aan mij dat ik er steeds meer mee bezig. Schrijven op dit forum deed ik in het begin niet, alhoewel ik wel mee las met de andere meiden hoor. Nou ik hoop dat het voor jullie raak is, maar pas op dat de ongiklachten en zwangerschapsverschijnselen veel op elkaar lijken! Ik ben al vaker erg teleurgesteld, want dan dacht ik echt dat het raak was.
Maar we gaan nu voor ronde 8 en nieuwe ronde, nieuwe kansen, zeggen we maar!!

Ik zal voor jullie duimen dat het raak is!!!

Liefs Yvonne

hoi yvonne,
ik wordt ook steeds zenuwachtiger,dus...zal het aan ons liggen dan?
shit zeg dat je ongi bent geworden,en hoe zit je met je cyclus,bij mij is het wel regelmatig dus echt om de 28 dagen.

hoop dat het senl raak mag zijn voor ons allen
liefs mier

quote: Stefanie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 14:30:46'));

Hey meiden!

Ik laat weer even wat van me horen. Heb alle berichtjes gelezen, iedereen die heeft wel al kwaaltjes en pijntjes! Ik hoop zo dat het voor ons raak is!

Vanochtend getest, negatief. Als ik uitga van een cyclus van 35 dagen zou ik aankomende woensdag pas kunnen testen. Dus misschien te vroeg getest.

Heb de afgelopen dagen nog steeds erg last gehad van mijn onderrug, bij vlagen echt ERG misselijk, totaal geen eetlust en gewoon echt niets kunnen eten (ben al iets van 1,5 kilo afgevallen), raar gevoel in buik, rommelende darmen en soms steekjes. En een soort innestelingsbloeding vorige week zondag.  Alleen nog geen last van borsten. Ook  snel benauwd/buiten adem.  Zo echt een hele waslijst!  Vandaag gaat het wel beter, maar komt denk ik ook omdat ik niet aan het werk ben en intensief bezig ben. Waar ik werk is het namelijk minstens 30 graden .
Zouden mijn kwaaltjes ook ontpillingskwaaltjes kunnen zijn? Ben nu ruim een maand gestopt. Hopelijk weet iemand hier antwoord op!

Oh dames ik hoop echt dat het voor meerdere (liefst iedereen natuurlijk!) echt raak is deze maand!!!

Groetjes Stef!

hoi stefanie,
misschien komt het wel door het weer dat we misselijk zijn,ben ook weer misselijk en last van ongiklachten
het zouden misschien wel ongiklachten kunnen zijn maar hoeft natuurlijk niet
wanneer was je nod ok alweer?
groetjes mier

Weet dus niet wanneer mijn nod is, maar ik ga even uit van een cyclus van 35 dagen, dan is mijn nod volgende week woensdag. Ben net van de pil af dus moeilijk te zeggen. Heb gister even de dokter gebeld, en ja het zijn allemaal zwangerschapskwaaltjes. Ze adviseerde om te testen, en als het negatief was het na een paar dagen te herhalen.

Vorige week zondag dus die 'innestelingsbloeding' gehad. Hoeveel dagen daarna zou je ongi moeten worden, weet jij dat?

hoi stefanie,
dus je heb 6dagen geleden(waarschijnlijk) een innestelingsbloeding gehad?
spannend,idd maar effe een paar daagjes wachten,het kan zijn dat je dan te vroeg heb getest.ik zal denk wachten tot donderdag of vrijdag met testen als je cyclus 35dagen is dan is je nod a.s woensdag toch?
pffffffff spannend hoor,als ik woensdag niet ongi wordt ga ik ook donderdag of vrijdag testen,mijn cyclus is 28dagen,dus brrrrrrrr
liefs mier

hoi meiden,
weten jullie ook al wat jullie voor voeding geven als het straks zo ver is???
ik ga proberen borstvoeding te geven,want ik heb astma dus dan schijnt dat het beste is maar probeer ook wel gelijk met de fles dat ze daar ook aan kunnen wennen want heb het gezien bij mijn nichtje die kon niet anders drinken dan alleen aan de borst,en dan moet je ze nog proberen te leren om aan de fles te zuigen,en dat kan best lastig zijn.

liefs mier

Hey Mier,

Ja, 6 dagen geleden dus waarschijnlijk innesteling gehad (als dat het was natuurlijk). Ik wacht dus nog wel even met opnieuw testen.

Wat spannend, jij gaat ook donderdag of vrijdag testen!!! Wat zijn jouw kwaaltjes allemaal? We houden elkaar echt op de hoogte!

Ik wil sowieso borstvoeding geven. zal me daar denk ik het prettigst bij voelen, en denk dat het ook iets beter is voor de baby. Misschien is dat niet zo maar zo voelt het.
Heb je erg last van je astma?

hoi stef,
wat spannend he,we houden elkaar zeker op de hoogte,ik heb wel last van misselijkheid en buikpijn,en erg moe maar dat ben ik wel vakeren had vanmorgen getempt en toen gaf die wel een hoge temp aan wat anders nooit is dus ben benieuwd....
ik heb met tijden last van mijn astma ik neem meestal 1x in de week mijn medicijnen in omdat ik het benauwd heb dus valt wel mee,de ene week soms meer en de ander week hoef ik mijn medicijnen niet te gebruiken,heb er al last van sinds mijn geboorte en heb ook erge eczeem gehad maar ja als dat het enige is...mag ik niet klagen,het is soms alleen wat lastig.
groetjes mier

Terug
Bovenaan