wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Hoiii meiden,

Mag ik gezellig met jullie meekletsen???
Ik neem vanavond pas mijn laatste pil, en pas na de zomer voort echie, kweet nie of dat een probleem is???

Ik zal me nog even voorstellen. Ben Maaike, ik ben net 20. Mijn vriend word in januari 27. We hebben 3,5jr een relatie waarvan we 1 jaar gelukkig samenwonen.
Ik loop nu nog stage op een basisschool bij mij in de buurt (Vlissingen) maar heb vandaag mijn eerste sollicitatiegesprek gehad bij een advocatenkantoor. Ben benieuwd of ik aangenomen word..

Ik las dat jullie originele manieren zoeken om het te vertellen aan ouders...
Een EHBO doos kopen (eerste hulp bij oppassen) en die vullen met een rompertje, sokjes, speentje, flesje en allerlei leuke dingetjes en die geven.. Vind ik zelf wel leuk!!

Wat betreft namen, ik vind Milan een hele leuke jongensnaam, maar of manlief dit ook vind.. Die is meestal nogal kieskeurig!!!

Oeeehhhh kvind t zooo spannend, vanaf morgen gaat er een hele wereld voor me open!

Meiden ik hoop dat jullie snel zwanger zijn en er lekker van mogen genieten!!!

tuurlijk mag je meekletsen,gezellig,spannend he vond  ik ook toen ik de laatste pil nam leuk dat je op een basisschool stage loop en misschien dat je op een advocatenkantoor ga werken.
wat een leuk idee zeg met die ehbo doos die houden we erin
groetjes mier
nu ben ik echt weg ga zo naar bed,vroeg opstaan 5:45
kletsen we morgen weer verder karen,stefanie en maaike en anderen die gezellig met ons mee willen kletsen
slaap lekker iedereennnnnnnnnnnnnnn
des te eerder is de week weer om hahaha

Oehh dat is inderdaad vroegdag morgen!
Nou weltrusten alvast, en tot morgen!!!!

nou dames ik sluit me bij deze ook maar aan ikke echte brabantse 30 jaar husbie 34 jaar zijn vanaf vorig jaar rond vaderdag gestopt met de pil en dus bijna een jaar verders maar helaas nog niets  maar goed het word steeds spannender en het afwachte steeds moeilijker maar ja gaat het wel leren na een hoop tetsen elke maand gekocht te hebben en heb me ook voor genomen om dat in ieder geval niet meer te gaan doen mijn nod dag is ongeveer rond 6 juni spannend weer dus en weer afwachten ben nu sinds vandaag wel met teunisbloemolie begonnen groetjes en allemaal succes!!!  

Hoi Mier en de andere meiden natuurlijk ook!
Ik heb mn NOD ook op 31 mei!!! En ja ik vind het ook zo spannend! Ik ben niet zenuwactig, maar gewoon benieuwd of het gelukt is. Dit is voor ons ronde 1.
Ik heb sinds gisteren steekjes in mn onderbuik. Precies rond de periode van de innesteling, maar ja..., zoals jullie zeggen, je let overal op en zoekt overal iets achter. Ik probeer het niet te doen, maar vind dat zó moeilijk. Ik ben niet zo goed in wachten, ha ha!!

Kop op meiden, we moeten nog ff volhouden en dan mogen we testen!

Liefs Anoek

hoi hoi,

Ik  ga ook slapen, spreek jullie morgen!!
Mijjn vriend moest lachen om deze site, toen hij hoorde dat ik me had aangemeld... hahaha al die vrouwen probleempjes!!!

Groetjes

Ha allemaal! Mijn NOD is 2 juni. We zitten in de tweed ronde, eerste kindje. net als de vorige ronde voel ik nu allerlei pijntjes, maar dat zegt dus nix. Je lichaam kan je verdraaid goed voor de gek houden (althans, de mijne wel!). Succes met wachten en we houden elkaar op de hoogte!

Ukkie26

Terug
Bovenaan