wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Hee meiden,

Daar was ik eindelijk weer ik had het weer een paar dagen druk dus ik moest natuurlijk weer alles lezen en dat was heel wat.
Ik zit dus nog steeds in spanning zondag is mijn nod en er is nog geen rd te bekennen gelukkig laten we hopen dat het zo blijft.
Het zou een leuk verjaardagscadeau wezen als ik zwanger blijk te zijn,ik ben dinsdag 5 juni jarig.
Ben bij babybrabbel geweest en heb 75% kans om zwanger te zijndus we wachten af vol spanning en ook niet teveel hoop te hebben.
Er zijn jammer genoeg ook weer dames die ongesteld zijn geworden het is zo vervelend om er elke maand weer vol voor te gaan en dan valt het zo af dat je dan toch weer ongi word.
Nou ik duim nog ff voor alle meiden die nog in spanning zitten including myself en voor de meiden die gepest worden door de rd kop op en ga er weer voor voor de nieuwe ronde.

Gr: Poppie 2

Goedemorgen!!

Vanochtend hebben de RD's  eindelijk doorgezet. Gisteren heel licht bloedverlies en vanochtend echt ongi. Heb ook weer fijn krampen, maar laat maar komen, des te eerder kunnen we verder met ronde 2!

@Poppie: spannend hoor! Ik hoop dat je een geweldig verjaardagscadeautje krijgt! Die test op babybrabbel neem je hopelijk niet al te serieus... Mij voorspelde ze 77% kans. Ik geloof er totaal niet in, vind het wel grappig, maar zie hier toch ongi geworden. Ik  in elk geval voor je.

@Karen: al nieuws?

Liefs Anoek

Goedemorgen allemaal,

- Anoek, balen zeg, het is dan zo definitief,hé, als het goed doorzet. Dat had ik ook, ik dacht misschien is er nog een kleine hoop, maar helaas. Hopelijk heb je de volgende ronde meer succes!

- Poppie en Karen, spannend!!!!!!!!!!!! Ik duim voor jullie
Jullie zijn de laatste afwachtende, toch?

Groetjes Elly

Hee dames,

Weer een dag verder en nog steeds geen nod maar ik heb een regelmatige cyclus gehad tot nu toe dus ik blijf wachten tot morgen.
De spanning neemt wel toe omdat ik de laatste dagen heel weinig ongi kwaaltjes heb gehad laten we hopen dat dat zo blijft!

Gr: Poppie 2

quote: Elly77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-06-2007 10:46:04'));

Goedemorgen allemaal,

- Anoek, balen zeg, het is dan zo definitief,hé, als het goed doorzet. Dat had ik ook, ik dacht misschien is er nog een kleine hoop, maar helaas. Hopelijk heb je de volgende ronde meer succes!

- Poppie en Karen, spannend!!!!!!!!!!!! Ik duim voor jullie
Jullie zijn de laatste afwachtende, toch?

Groetjes Elly

Hoi Elly,
Ook Stef is nog in afwachting. Tenminste gisteren nog wel. Dus 3 meiden nog! We duimen hard met z'n allen voor jullie!
Ik had gisteren al geen hoop meer hoor. Bloedverlies én een negatieve test, duidelijker kan het niet. Ik ben al over de teleurstelling heen eigenlijk. Toch redelijk nuchter. Had ik niet van mezelf verwacht. We gaan vol goede moed en veel zin door naar ronde 2!

Poppie, spannend voor jou hoor. Wanneer wil je gaan testen?

Liefs Anoek

Hoi meiden!!

Nou, vanochtend getest, negatief. Dus ik verwacht er niks meer van. Nu maar hopen dat de RD's snel  komen!

Sorry voor het korte berichtje, maar moet zo weg. Succes nog voor de meiden die nog wel in spanning zitten! Ik probeer vandaag nog even op het forum te kijken.

Liefs Stef

Ohhhhh balen Stef. Ook jij weer door naar de volgende ronde.
Hoop dat de RD's dan ook maar snel mogen komen, zodat je je kan gaan richten op de volgende ronde.

Liefs Anoek

Heej meiden,

Het is gezellig geweest gisteren hier las ik, erg druk geweest op t forum. Jammer dat ik moest werken. Oja Stef ik zeg liever niet wat voor werk ik doe anders word ik misschien herkend. Ik ben een soort ambtenaar zeg maar... haha
Wel balen dat je negatief hebt getest Stef.... ik hoop voor je dat de RD's zich snel laat zien dan kun je door na de volgende ronde. Kan het niet zijn dat je te vroeg hebt getest??

Ik heb de RD nog steeds niet gezien... maar ik ga er vanuit dat ie wel komt... ik heb af en toe steken in mijn onderbuik maar verder geen tekenen meer gehad die op zwangerschap kunnen duiden..... Ik wacht maar af tot de 11e.... nog een week.... dan zouden de RD's bij mij moeten komen tenminste als ik een cyclus van 38 dgn aanhoud..
Ik ben het wachten wel zat, ik weet steeds niet waar ik aan toe ben...Op baybrabbel had ik uitgerekend wanneer ik thuis kon testen met een cyclus van 38 dgn.. dat was zaterdag 9 juni.. ik weet niet of ik dat doe hoor... ik denk dat ik gewoon wacht tot de 11e.... De testen vliegen er hier door heen haha!

Nou meiden ik zou zeggen: Nieuwe ronde nieuwe kansen!!

Liefs karen

Terug
Bovenaan