Wie NOD in agustus?

hallo allemaal,

hihi iedereen is nieuwsgierig, wel heel lief en anders ben  ik wel heel benieuwd, normaal gesproken ben ik zaterdagochtend ongesteld en nu nog niks????

Kan het echt zo zijn dat ik gistermiddag dus negatief test en morgenochtend ineens positief??? wel stom he van me maar ik was zo nerveus "bloos"

dus ik hou jullie nog even in spanning!!!

Cilo voel je je al wat beter?

En als ik het goed heb zijn er nog 3 anderen die vandaag hun nod hebben, is al nieuws??

liefs en ik hou jullie op de hoogte

hai busababe
ik voel me nog steeds hetzelfde
alleen heb ik er nu ook nog een kriebelhoestje bij
dat is helemaal irritant
voel jij je trouwens zwanger of merk je weinig
liefs ci lo...

hoi hoi,

vervelend zeg, hoop voor je dat het snel over is.

Of ik me zwanger voel??? Hoe voelt dat? ik zou het niet weten, heb wel een opgezet en vol gevoel, weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen, ook voel ik het soms een beetje trekken van binnen, maar die opgezetten buik is eigenlijk het opvallendste omdat ik dat nooit heb. We gaan het zien.

wat denk jij? morgenochtend of ff wachten tot maandagochtend om te testen?
en kan het dat ik gistermiddag dan negatief test en dat ik morgen of maandagochtend positief test???

Ben ook nog zo'n leek hahaha

nou meis heel veel sterkte

Liefs

hai busababe

oke als je het kan betalen zou ik me morgen testen
als je uit moet kijken met de centen zou ik wachten tot maandag

en gisteren had jij je smiddags getest het allerbeste is ochtendurine omdat daar het meeste hcg in zit en op dat hormoon reageert de test positief

en je hebt 1 dag te vroeg getest dus minder hcg als op je nod en morgen moet er nog meer hcg in je urine zitten als je dan zwanger bent he

ik hoop dat je hier wat mee kunt
liefs ci lo...

ja daar kan ik wel wat mee, dan wordt het morgenochtend, kan toch niet wachten hahaha en anders van de week nog een keer, heb trouwens die testen van het kruidvat, zitten 2 in een wit doosje, zag ergens staan dat die wel goed zijn.

naast dat je je ziek voelt heb jij nog kwaaltjes?
wanneer ga je naar de vk?

thanks liefs

he spannend busababe jij had vandaag ook je nod he.
Ik ook, maar hier ook nog niets te bekennen. vind het erg spannend allemaal!!!

liefs vlinder ( petra)

Spannend he Petra!!!!

Wanneer ga je testen?
Ik morgenochtend as de RDtjes niet doorkomen vanacht

Liefs

heel veel succes morgen met testen vlinder en busababe........... ik duim voor jullie!!!

Terug
Bovenaan