Hallo dames,
Kan het toch niet laten...Ik ben Joepie, 25 jaar en zit in de 6e ronde voor ons 1e kindje...ik heb 12 augustus m'n NOD...het wordt nu wel steeds spannender...Ik heb dag 14 mijn eisprong gehad (heb hem duidelijk gevoeld, zowel links als rechts) maar mijn temp. werkt nog niet echt mee...op dag 14 was hij 36.0 en nu dag 19 36.4...in principe is hij dus wel 0.4 graden gestegen, maar normaal is hij na mijn eisprong rond de 36.7 en dat is hij nu maar 1 dag geweest...Vind het dus erg spannend, maar heb stiekem al mijn NOD voor september al uitgerekend...
De laatste 2 rondes heb ik heel veel last gehad van misselijkheid, oprispingen, vreemde smaak en geur, pijnlijke borsten, steken in de buik, rommelende darmen, noem het maar op, maar ben toch ongesteld geworden. Heb het al eens op dit forum gevraagd, maar het kan dus zijn dat je wel zwanger bent, maar dat het tijdens de menstruatie sneuvelt (90% kans dat dat gebeurt zeiden ze zelfs) en ik heb het gevoel dat dat bij mij het geval is...
Maar we wachten maar weer af...
Ik las dat voor een aantal meiden erg spannend wordt hier...ik hoop op positief nieuws!!!
Zal me zelf even in het lijstje zetten...
Liefs Joepie