Wie NOD in agustus?

zenuwen zijn er niet meer, negatieve test dus niet zwanger lijkt me.

eind augustus mijn nieuwe NOD denk ik als ik vandaag ongi ga worden.

Liefs

Hallo allemaal,

Zie dat er weer een hoop bijgeschreven is. Busababe, zolang je nog niet werkelijk ongesteld bent geworden zou het natuurlijk nog steeds kunnen. Heb bij meerdere al gelezen dat het zou kunnen dat je je voelt dat je ongi wordt, dat er niks gebeurd en dat je toch zwanger zou kunnen zijn. Nou ik blijf nog even voor je duimen hoor!

Joepie, welkom! Ik ben ook nieuw hier. Leuk dat je mee komt kletsen!

Hier alles rustig. Heb wel echt enorme vreetbuien. Ik denk steeds meer dat ik niet zwanger ben (misschien wel uit zelfbescherming), heb wel enorm de balen in van alle rare hormoon dingen... Ben dat rare gedoe nu wel zat terwijl er niets aan de hand is. Maar of dat echt zo is dat zien we over een week als het goed is.

Heb wel dat als ik me inspan dat ik mijn buik aan 1 kant  voel. Met inspanning bedoel ik zware dingen tillen. Hebben meer mensen dat?

Groetjes Esther

Hoi meiden,

Ik kom even gezellig inbreken. Ik ben Alenga78 en heb als het goed is mijn NOD 26 augustus. Ik weet niet hoeveel waarde ik hier aan kan hechten, aangezien ik nog maar net gestopt ben met de pil. Voor het gemak ben ik uitgegaan van een cylus van 28 dagen. Het is overigens niet zo dat ik er van uitga dat het in één keer raak is. Na 15 jaar pilgebruik, denk ik dat mijn lichaam eerst moet ontpillen. Mocht ik toch in één keer zwanger raken, dan is dat natuurlijk geweldig. Ik zie dat jullie volgende week zo'n beetje jullie NOD hebben. Spannend!

Groetjes Alenga78

hoi meiden!!!

Busababe: ik sluit me bij ester aan,zolang er geen rdtjes zijn is er nog hoop
en mischien maak je dan nog te weinig(voor een test) dat hgg hormoon aan.
wie weet!! blijf duimen hoor!!

Ester: van dat tillen ken ik niet mischien andere meiden??
morgen is ook jou nod toch,weet je al wanneer je zou gaan testen??

@ de nieuwe meiden, Welkom gezellig dat jullie mee komen kletsen!

Even een korte update over mij: ben vanaf gister al met vlagen helemaal niet lekker: misselijk,rommellende darmen,gespannen (.)(.),vreemd gevoel in me buik....niet pijnlijk gelukkig.
Ook heb ik vanaf gisterochtend allemaal bultjes rondom mijn tepels gekregen,lijken er zelfs vanaf vandaag steeds meer en wat groter te worden(zelfs mijn vriend valt het op)
Verder kwa emotie ken ik mezelf ook niet,kan zo janken of boos worden etc etc
Voel me ook zo anders
Morgen is mijn NOD en vind het super spannend!!!!

Hoe is het met de andere meiden??

X

naam

leeftijd
ronde

kindje

nod augustus

busababe

27

1e

1e

2

petra

29

12e

2e

2

debbie

1e

2

april

1e

2e

2

ester

27

3e

1e

4

liss

23

2e

1e

4

joke

26

11e

1e

5

elpro

22

4e

1e

6

anke

35

2e

1e

7

lien

28

2e

1e

7

mirelle

3e

3e

8

wietske

38

14e  

1e

8

babeken

25

9e

1e

8

essie1981

27

2e

1e

9

bloemetje22

22

4e

1e

9

maaike sanne

24
3e

1e
9

ikke44
 21

1e
10

ramona
 23
3e

1e
10

leepat

26
20e

1e

gyn 2/7

patries
26
4e
2e
12
joepie
25
6e
1e
12

Esseltje

30

7e

1e

13

keetje80

3e

1e

14

mamoetje

19

8e

1e

16

tutti frutti

21

2e

2e

18

linda

28

2e

2e

19

chantalle

23

2e

2e

21

mama2006

27

3e

2e

23

ukkepuk1979

29

2e

1e

26

angela

1e
1e
26

bears

Sahiton
31

33
5e

12
2e

2e
27

27 / 19-8 gyn

benB

1e

1e

28

hai busababe
jammer meid hoop dat het de volgende ronde wel raak is
ik zag net dat je gisteren vlak na mij nog gereageerd had maar ik had toen de pc alweer uit gedaan ik stop er nu ook weer mee want ik ben nog steeds niet beter en ben moe
ja ik heb natuurlijk ook mijn zwangerschapskwaaltjes + die virus nou dat is dubbel op
ik heb 12 aug intake bij de vk dan ben ik 8 weken
en 8 sept echo bij de vk dan ben ik 12 weken
nou als ik me weer beter voel zoek ik je nog wel een keer op ok
liefs ci lo...

hey meiden
jammer maar nog even afwachten je weet maar nooit. als je ziek bent   verminderd je zaad toch ook of niet. volgens mij gaat het deze maand bij mij ook niet lukken heb gewoon zo;n voorgevoel. maar ja moet ook gewoon maar afwachten net als jullie. ik hoor het wel weer over hoe het verder gaat maar ik ga voor jullie duimen dat het gaat lukken hoor.
groetjes

Hey dames,

Wat fijn dat ik lekker mee mag kletsen! Ik merk toch wel dat het na je eisprong, dus het wachten op je NOD, weer spannender wordt en dat je meer behoefte hebt om het te over hebben!

Busababe, wat balen zeg, die negatieve test...ik hoop echt voor je dat het is omdat je nog te weinig HCG hebt aangemaakt en dat je snel een positieve test in handen hebt! En anders dat je snel ongesteld wordt, zodat je een duidelijke cyclus houdt...maar het eerste lijkt me het mooist!! Succes!

Essie, wat bedoel je precies met al die hormonen en dat gedoe enz?Misschien heb ik dat gemist! Ik heb de laatste 2 rondes, zoals ik al typte, ook ontzettend veel last gehad van kwaaltjes, heb echt een paar keer overgegeven, zo misselijk...en toch werd ik ongesteld...daar word je dan ook wel moedeloos van...als ik zwanger zou zijn zou het ook vervelend zijn, maar dan is het tenminste ergens voor! Ik hoop dat we het deze keer allemaal niet voor niks voelen!

Hot Alegna, ook welkom!! Ik zou ook een cyclus aannemen van 28 dagen, want je weet toch niet helemaal wat je moet verwachten. Had je voor je pilgebruik (of welke anticonceptie je ook gebruikt hebt)  wel een regelmatige cyclus? Ik hoop dat je snel zwanger raakt!

Liss, wat spannend zeg! Hoe is het met je, nog niet ongesteld? En die kwaaltjes, ziet er goed uit! Wanneer ga je eventueel testen? Ik duim voor je!!

tutti frutti, hoe komt het dat je zo'n voorgevoel hebt? Heb je wel rond je eisprong geklust?? Dan is er altijd kans hoor! En ik zit ook bij de kluskippies en daar hebben we meiden die zelfs in de eerste ronde zwanger zijn geraakt! Maar kan het me voorstellen hoor, je houdt toch altijd een slag om de arm!

Hier gaat het z'n gangetje...we zijn toch weer aan het fantaseren...ALS ik zwanger ben, dan kunnen we het op die verjaardag mijn ouders vertellen...en in het weekendje weg van de vriendengroep ben ik dan iets meer dan 10 weken, dan kunnen we het die vertellen enz. enz...ook al wil je het niet en neem je jezelf in bescherming, hoe dichter het bij komt, hoe spannender het toch weer wordt...Dat zit er gewoon in hier...
Mijn temp. is toch nog wel vrij laag,maar ik hoop dat hij één deze dagen flink stijgt...dan maak ik me daar ook niet meer zo druk om...

Een fijne avond meiden en zet hem op!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan