Hey dames,
Wat fijn dat ik lekker mee mag kletsen! Ik merk toch wel dat het na je eisprong, dus het wachten op je NOD, weer spannender wordt en dat je meer behoefte hebt om het te over hebben!
Busababe, wat balen zeg, die negatieve test...ik hoop echt voor je dat het is omdat je nog te weinig HCG hebt aangemaakt en dat je snel een positieve test in handen hebt! En anders dat je snel ongesteld wordt, zodat je een duidelijke cyclus houdt...maar het eerste lijkt me het mooist!! Succes!
Essie, wat bedoel je precies met al die hormonen en dat gedoe enz?Misschien heb ik dat gemist! Ik heb de laatste 2 rondes, zoals ik al typte, ook ontzettend veel last gehad van kwaaltjes, heb echt een paar keer overgegeven, zo misselijk...en toch werd ik ongesteld...daar word je dan ook wel moedeloos van...als ik zwanger zou zijn zou het ook vervelend zijn, maar dan is het tenminste ergens voor! Ik hoop dat we het deze keer allemaal niet voor niks voelen!
Hot Alegna, ook welkom!! Ik zou ook een cyclus aannemen van 28 dagen, want je weet toch niet helemaal wat je moet verwachten. Had je voor je pilgebruik (of welke anticonceptie je ook gebruikt hebt) wel een regelmatige cyclus? Ik hoop dat je snel zwanger raakt!
Liss, wat spannend zeg! Hoe is het met je, nog niet ongesteld? En die kwaaltjes, ziet er goed uit! Wanneer ga je eventueel testen? Ik duim voor je!!
tutti frutti, hoe komt het dat je zo'n voorgevoel hebt? Heb je wel rond je eisprong geklust?? Dan is er altijd kans hoor! En ik zit ook bij de kluskippies en daar hebben we meiden die zelfs in de eerste ronde zwanger zijn geraakt! Maar kan het me voorstellen hoor, je houdt toch altijd een slag om de arm!
Hier gaat het z'n gangetje...we zijn toch weer aan het fantaseren...ALS ik zwanger ben, dan kunnen we het op die verjaardag mijn ouders vertellen...en in het weekendje weg van de vriendengroep ben ik dan iets meer dan 10 weken, dan kunnen we het die vertellen enz. enz...ook al wil je het niet en neem je jezelf in bescherming, hoe dichter het bij komt, hoe spannender het toch weer wordt...Dat zit er gewoon in hier...
Mijn temp. is toch nog wel vrij laag,maar ik hoop dat hij één deze dagen flink stijgt...dan maak ik me daar ook niet meer zo druk om...
Een fijne avond meiden en zet hem op!
Liefs Joepie