Wie NOD in agustus?

Hoi Meiden,

Zit elke dag mee te lezen maar heb zelf nog weinig te melden. Heb mijn klusdagen nog niet gehad dus het is nog niet echt spannend op dit moment voor ons. Dat komt pas na het klussen. Dan beginnen de kwaaltjes of niet. Dan beginnen we pas te hopen of het is gelukt of niet

Helaas moet mijn man woensdag weer naar het ziekenhuis en ben bang dat hij straks een prednisonkuur krijgt. Hij heeft colitis ulcerosa (chronische darmontsteking)  Weet niet of je met zo'n kuur wel zwanger mag worden of dat we moeten wachten tot de kuur is afgelopen. Zou niet mooi zijn want dat kan wel een aantal maanden duren. Zijn we eindelijk bezig voor de tweede zal er straks iets tussen komen ben daar echt zo bang voor.

Helaas zijn er nog geen zwangeren dit weekend maar volgens mij ook nog niemand ongie dus het kan allemaal nog.

Meiden succes.

Debbie

O ja had ik ook zo'n mooie cyclusbanner gemaakt moet ik hem wel invoegen

goede avond allemaal

Welkom alle nieuwe, hoe meer meiden hoe meer vreugd hoop ik deze maand:)

@ CiLo   Geeft niet hoor dat je alweer weg was:)   Hoop dat je je snel weer beter voelt, merk het wel als je er ff bent, altijd gezellig.

@ joepie, wij hebben dat ook wel hoor, als dit dan dat hahaha maar druk het ook wel weer weg hoor, gewoon afwachten he....

@ iedereen, erg lief dat jullie zo meeleven, kan jullie vertellen dat ik nog niet ongi ben en dat ik ook (nog) niet het gevoel heb dat het eraan komt of zo, heb wel soms wat krampjes/steken links en rechts en in mn lies en dan denk ik ja daar is mn ongi en dan nee toch niet, we wachten het gewoon weer af, ben gelukkig niet meer zo nerveus.
wacht het nog een paar dagen af en anders doe ik eind deze week nog eens een test.

Al meer nieuws van andere die hun nod hebben deze dagen?

Liefs

Hi,

Nog even een berichtje voor ik naar mijn bedje ga!

Liss, ik ben de Esther die op 9 augustis de NOD heeft, helaas want ik kan niet wachten!!! GRRRR! Ben best nerveus aan het worden maar aan de andere kant heb ik echt noet het gevoel dat het raak is. Aan de andere kant, mijn buik doet echt raar! Naja, zit niks anders op dan: Afwachten...

Joepie, ik doe ff de verkorte versie: half juni gestopt met Nuvaring, stopweek gehad, hormonale 8 baan gehad. Huilen, moe, extreem vette huid, pijnlijke buik, om de zoveel dagen donkere smurrie, misselijk, vreetbuien, duizelig, opgezette borsten, extreem gevoelige en pijnlijk tepels. Na 25 dagen ben ik ongesteld geworden en het voelde vreemd genoeg als een opluchting, van de ene op de andere dag waren ook ewcht AL mijn klachten weg, verdwenen, alsof ze er nooit waren. Ik voelde me helemaal geweldig! Fantastisch, energiek, vrolijk, kon de hele wereld aan. Dat duurde tot mijn eisprong (steken links onderin). 2 dagen na mijn eisprong werd ik zo moe, pijnlijke borsten en tepels, misselijk, extreem kort lontje, echt zoooo moeh, 2 dagen echt pijn in mijn buik, is overgegaan in een drukkend gevoel en dat heb ik nog steeds. Ik lijk  ook wel met de dag dikkere buik te krijgen maar dat komt waarschijnlijk gewoon door mijn vreetbuien....  Kan mijn borsten haast niet aanraken, mijn lontje is ernstig kort, ben beetje sjaggie omdat ik denk dat het allemaal niet lukt en de meest ernstige taferelen passeren mijn gedachten die eigenlijk nergens op slaan. Ik zou er helemaal niet zo mee bezig moeten zijn, maar mijn lijf neemt zo erg een loopt met me dat ik er ieder moment van de dag mee geconfronteerd wordt. Kijk, als ik weet dat dat allemaal is omdat ik zwanger ben dan vind ik het allemaal niet zo schokkend. Maar het niet weten of het wel of niet zo is...... Heb geen geduld denk ik? Kort lontje momenteel, das mijn voorlopige conclussie, hahaha.

Busababe, ik ben echt zoooo benieuwd!!!! Hoe je ons op de hoogte! We leven allemaal ernstig met je mee!!! Zo spannend!!!!! Succes in ieder geval!!!!!!

Allen, slaap lekker en hoop komenda dagen veel succesverhalen te lezen en dat we allemaal zwanger dit topic kunnen verlaten, hihi.

xxx Esther

Hallo allemaal...
Vandaag is mijn nod en ik kon niet wachten....vannacht om 3 uur werd ik wakker en ik heb er een test tegenaan gegooid (hoe bedoel je het houdt je bezig)....
2 STREPEN!!! Welliswaar een lichte streep maar een streep is een streep zeggen ze en het is nu pas mijn nod dus mag niet klagen..........
Ben wel voorzichtig blij nu ...ga er over 2 dagen nog 1 doen of even met test langs vriendin....die werkt in het ziekenhuis en aangezien de gyn me op 6 weken gelijk wil zien bij evt volgende zwangerschap kan ik vragen of zij even pijlt hoe of wat....
meiden ik ben zo ongelofelijk blij...........nu hopen dat het deze keer wel goed gaat en dat ik niet meer op die rotmedicijnen moet....pffffff

Het kon niet beter komen dan gelijk weer..................ik vond het al zo vreemd dat mijn ontstekingen van de een op de andere dag weg begonnen te trekken terwijl het normaal wekenlang aanhoudt en weer opleeft..........................

Moet alleen iedere 4 weken voor controle rontgenfoto's dus ga maar even navragen hoe ze dat willen gaan doen....................er spookt van alles door mijn hoofd.....
Mijn ouders gaan zometeen richting schiphol voor de vakantie dus ik ga nu snel die kant op.....wat zullen ze blij zijn want mijn moeder loopt alweer een week te hameren dat ik er steeds moeier uit zie en of ik dan toch niet medicijnen moet nemen....
Dus voor de meiden die op dezelfde andere topics schrijven als ik.....sorry ik kopieer het gewoon want ik ga nu mijn mams blij maken (en mijn paps natuurlijk ook!!)

Tot later!

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2008 17:15:06'));

naam
leeftijd
ronde

kindje

nod augustus

busababe

27

1e

1e

2

petra

29

12e

2e

2

debbie

1e

2

april

1e

2e

2

ester

27

3e

1e

4  zwanger!!!

liss

23

2e

1e

4

joke

26

11e

1e

5

elpro

22

4e

1e

6

anke

35

2e

1e

7

lien

28

2e

1e

7

mirelle

3e

3e

8

wietske

38

14e  

1e

8

babeken

25

9e

1e

8

essie1981

27

2e

1e

9

bloemetje22

22

4e

1e

9

maaike sanne

24
3e

1e
9

ikke44
 21

1e
10

ramona
 23
3e

1e
10

leepat

26
20e

1e

gyn 2/7

patries

26

4e

2e

12

joepie

25

6e

1e

12

Esseltje

30

7e

1e

13

keetje80

3e

1e

14

mamoetje

19

8e

1e

16

tutti frutti

21

2e

2e

18

linda

28

2e

2e

19

chantalle

23

2e

2e

21

mama2006

27

3e

2e

23

ukkepuk1979

29

2e

1e

26

angela

1e

1e

26

bears

Sahiton
31

33
5e

12
2e

2e
27

27 / 19-8 gyn

benB

1e

1e

28

Hoi

Ester27 had je bij de meistoppers ook al gefeliciteerd, maar dan hier ook nog maar een x, want het is geweldig nieuws!!!
Hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot, maar heb het lijstje aangepast met een dikke  achter ester haar naam!!!

Liefs Mama2006

He Esther, meid wat goed nieuws zeg, onze eerste aug. zwangere is binnen JOEPIEEEEEEEEE   gefeliciteerd!!

Ik ben inmiddels 2 dagen over tijd, dus... nagels bijten.... ik durf nog geen test tedoen, ik vind het gewoon zo eng na mijn mk in mei en dat ik nu net de mk bij mn zus heb gehoord, ben ik nu best onzeker geworden zou ik wel blij durven zijn als ik wel zwnager ben?? snappen jullie... maar tegelijk denk ik ook... umm peet... je bent nu 2 dagen over tijd..... en je hebt wel in de goede tijd geklust... dus.... het kan wel degelijk zo zijn.
Ik heb met mn man afgesproken dat we morgen een test doen als de nod nog weg is, dan is mijn man vrij dus dat is wel fijn hihiih

nou meiden tot snel!!!
liefs petra

Terug
Bovenaan