Wie NOD in agustus?

Hoi

is al een tijdje geleden dat ik nog hier gepasseerd ben... Sorry maar er zijn zodanig veel topics...

Mijn NOD is over 2 dagen, tot nu toe nog gn RD'tjes te bespeuren al denk ik wel al ongikrampjes gevoeld te hebben... Het is dus nog even afwachten, maar ik hou jullie op de hoogte!

Aan iedereen succes!

Groetjes

Babeken

He hoi;

Is voor mij ook een tijdje gelden dat ik hier had gereageerd!!!!!!! Ik zou afgelopen maandag mijn NOD hebben, maar ben nu nog niet ongi!!!!!!!! Zit nu op dag 35, ik wacht nog tot morgen met testen!!!!!!! Wel spannedn hoor!!!!!!!!!!!!!!! En maar wachten en wachten!!!!!!!!! Al meer mensen hier in het zelfde schuitje?????????

Liefs Marie

Hoi allemaal,

Jeetje wat een spanning hier, er zijn er veel die moeten testen!!!
Ik hoop dat het allemaal raak is!

Mijn vriend vond het kei leuk, maar hij had al lang een vermoeden. En ik had het niet eens door.

hij had willen vragen of ik afgelopen maandag niet wou testen want hij wist het al lang dat het raak was. Dus toen ik vroeg waardoor.
"Nou je borsten zijn zo groot",zegt hij.    Ik ben dus gister erachter gekomen dat ik grotere borsten heb, was me niet eens opgevallen, maar daar hoor je me echt niet over klagen.

verder heb ik het gister ook aan m'n beste vriendin verteld. Zij is over 2 weken uitgerekend van haar 2de, dus ik had een speen gekocht en een kaartje eraan met. "Mag ik over 8 maanden langs Manou in de box liggen??" en toen een paar puntjes en onze achternaam. Ze begon meteen te gillen. Echt leuk.

Vanacht heb ik vreselijk slecht geslapen, ik denk maar 4 uurtjes, kon de slaap neit pakken, heb de hele tijd wakker gelegen, komt door het goede nieuws.

Nou ik spreek jullie wel weer.

Iedereen heel veel succes!!!!!!

Groetjes

hoi,

marie trump, al vier dagen overtijd, spannend, hoe voel je je dan? succes morgen met testen, hopelijk twee dikke strepen.

hier gaat het goed, vanmorgen enkel bijna moeten braken, kwam zuur naar boven, pff, voelde me ff niet lekker. maar verder gaat het wel iets beter.

heel veel liefs.

liss,
ik kan jou hier niet bij helpen meid, sorry, weet er geen antwoord op, anders misschien een test doen? je nod datum is toch al geweest?
zo weinig bloed verliezen is wel vreemd.
hoe is het nu?

Hoi allemaal,

Liss ik denk dat je gewoon ongie bent en volgens mij moet je vanaf die dag gaan tellen dat je daadwerkelijk bloed verliest. Ik heb ook weleesn gehoord dat iemand tijdens de NOD een beetje bloed verloor maar toch zwanger was. Dus ja ik kan het dus niet inschatten, maar ik zou het ergste maar denken en dat is dat je ongie bent. Gewoon erweer tegen aan de volgende ronde. En anders nog een keertje testen.

Bloempje ik vond het erg leuk hoe je je mannetje verrast had. Grappig dat hij het al dacht. Had je een paar dagen voor je NOD ook steeds lichte zeurende buikpijn? Ik heb dat namelijk wel. Wie heeft dit nog meer?

Tot gauw liefs

Goedemorgen allemaal!
Wat veel zwangeren al begin van deze maand, dat geeft hoop! GEFELICITEERD!
Iedereen die nog in spanning zit, ik duim voor jullie!
O ja, ik sta ook in de lijst, maar mijn leeftijd had ik nog niet doorgegeven: 27
Hieronder even een testje of m'n banner werkt:

Helaass..... bah bah ik ben vanmorgen hevig ongi geworden

Dat zat er natuurlijk al aan te komen maar ik heb nog nooit gehad
dat het zo lang duurde voordat het echt doorbreekt..

& Liss:   Ik weet nu dus ook echt niet vanaf wanneer ik moet tellen..
    de eerste bloeddrupjes waren maandag al, en nu is het donderdag!!!
Wie weet dit wel???

Terug
Bovenaan