Wie NOD in agustus?

Beetje late reactie, maar ben vandaag pas lid geworden...
Ik denk dat ik tussen 14 en 20 augustus ergens een keer mijn NOD heb, maar ja, zeker weten doe ik het niet...
Weer een stukje meer info:
Ik ben vijf jaar aan de prikpil geweest, sinds januari 2007 daarmee gestopt en over gegaan op de "gewone" pil. Op 13 juli 2008 heb ik daarvan de laatste genomen.
Ik weet dus niks van mijn cyclus of wat ook... Daar kan ik ook weinig van weten, want ik moest van mijn moeder op mijn 16de al aan de pil... Geen idee hoe mijn cyclus is! Maar ja, ik heb al wel allerlei gekke dingen gemerkt, dus wie weet kom ik er voorlopig niet achter ook, laten we het hopen!!!
Zou trouwens de eerste zijn!

ten eerste welkom saskiavs.... gezellig!!

bloempje....GEFELICITEERD MEID!! helemaal super... en nou moet dat lijstje nog verder groeien!!

vlinder.... hopelijk test je overmorgen positief.... op het meistoppersforum was iemand die 10 dagen na nod pas positief testte dus er is gewoon hoop en ik ga voor je duimen..

bloemetje.... heb vooral vertrouwen in jezelf en als je het leuk vindt en graag wilt dan komt het echt allemaal wel goed.....natuurlijk gaat er veel tijd en opvoeding in een hond en een baby zitten, maar schrijf jezelf niet de eerste week al af....
het is allemaal nieuw voor iedereen en voor je het weet heb je de kneepjes van het vak onder de knie....alle begin is moeilijk ...

over een paar weken kijk je terug en dan ben je vast supertrots op jezelf!!

en ik persoonlijk juich me het ongans als het toch raak blijft te zijn....je wilt dit al maanden heel graag..... het is gewoon even een moeilijk weekje waarin alles bij elkaar komt maar laat je niet kisten............komt allemaal goed....
hopelijk voel je je snel weer beter....

voor de aanstaande nod ers allemaal veel succes de komende dagen!!

Hallo,
Bloempje: GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!

Bloemetje: Misschien toch niet de buikgriep dus...
Vervelend dat je zo twijfeld elke keer.
Maar is het niet gewoon de vermoeidheid die je zo laat twijfelen.
Misschien dat je nu een beetje tot rust kunt komen en je er dadelijk weer heel anders tegen aan kijkt.
Ik denk dat iedereen altijd wel een reden kan verzinnen waarom je er niet klaar voor bent hebben wij ook een paar jaar gehad maar op een gegeven moment hadden we zoiets we gaan er voor en stoppen met het twijfelen.
Dit heeft echt zonder overdrijven een jaar of 4 geduurd...
Nou klinkt niet echt als een buikgriep nee, volgens mij woon je dan meer op het toilet en dat valt bij jou wel mee dus.
Nou nog een paar daagjes en dan weet je het zeker.
Sterkte nog komende  dagen en hoop dat het snel weer beter gaat.

Ik voel me al 2 dagen misselijk en erg moe.
Als ik nou toch een cyclus van 28 dagen heb dan is mijn NOD 13 augustus en dan zou die misselijkheid daar mee te maken kunnen hebben toch...?
Nou ja we wachten het wel af maar moet zeggen dat dat wel tegenvalt hoor.

Gr Wen.

Hallo,

Misschien dat je nu een beetje tot rust kunt komen en je er dadelijk weer heel anders tegen aan kijkt.
Ik denk dat iedereen altijd wel een reden kan verzinnen waarom je er niet klaar voor bent hebben wij ook een paar jaar gehad maar op een gegeven moment hadden we zoiets we gaan er voor en stoppen met het twijfelen.
Nou klinkt niet echt als een buikgriep nee, volgens mij woon je dan meer op het toilet en dat valt bij jou wel mee dus.

Als ik nou toch een cyclus van 28 dagen heb dan is mijn NOD 13 augustus en dan zou die misselijkheid daar mee te maken kunnen hebben toch...?

Gr Wen.

Hallo,

Gr Wen.

Ik heb toch besloten om het vandaag te vertellen, ik ga zo een speen en een zak snoep kopen met roze en blauw snoepjes, ik heb er een kaartje bij met de tekst.
"Papa, wil je mijn kamertje schilderen??"

Ën dat laat ik inpakken. Ik vind het nu al spannend, om zijn reactie te zien.

kwa kwaaltjes vind ik dat ik er tot nu toe nog goed vanaf kom.

dit zijn ze
- snel honger en als ik neit op tijd eet dan misselijk
- Opgeblazen buik, heb nu al last van m'n broeken
- Dit vind ik wel vreemd maar eht is dus wel zo, ik heb het 3 dubbele aan haren bijgekregen, en dan niet alleen op m'n hoofd, maar echt overal, zelfs m'n buik.
- het rotst vind ik tot nu toe dit, vaginale schimmelinfectie( noem het maar bij naam) het jeukt verschrikkelijk, maar ik moet gewoon even de dokter bellen, dan krijg ik een kuurtje mee. ( heb ik zo vaak gehad, als er ook maar iets veranderd in m'n lijf dan is het raak.)
- Ik ben al de hele week zielsgelukkig zonder reden  ( ja nu met reden) en kan echt snel janken,.

Gisteravond ben ik met m'n moeder naar film gegaan. Mama Mia. was mooie film alleen op het eind een heel ontroerend stuk. Nou ik had het vreselijk moeilijk, terwijl ik normaal echt bijna nooit huil bij een film. Vorige week had ik dit ook bij een liedje.

Ik vind het tot nu toe dus echt mee vallen.

ou Ik hoop dat het snel 17.30 is, dan kan ik gauw naar m'n mannetje toe ( zit nu op werk)

groetjes

Bloempje: gefeliciteerd met je zwangerschap super voor je. Laat je nog even weten hoe je vriend reageerde/

Hier is het nu afwachten de klusdagen zitten erop ( klus wel gewoon door hoor HIHIHI). Ik ga nu een beetje de voorbereidingen treffen voor mijn dochter haar 1e verjaardag.

Liefs Linda,

ps niet zo lang berichtje ben aan het koken.

Terug
Bovenaan