Wie NOD in agustus?

Hoi,

Is een korte cyclus inderdaad. hoe waren je vorige cyclussen?
Kan je er een beetje een lijn in trekken? Of dat niet?

heb wel altijd korte cyclus, soms 23, dan weer 26.. 28
dus echt een duidelijke lijn heb ik nooit.

En jij? Hoop langer voor je, soms heb ik het idee
dat ik wel 2 van de 4 weken ongi ben (ook nog eens lange ongesteldheid vaak)

He hoi;

We zijn nu een jaar bezig voor ons eerste kindje, en elke maand is het toch wel weer spannend hoor! Maar nu laat het wel heel erg lang op zich wachten!!!!!!! Dus nu wel extra spannend! Vorige maand werd ik pas op de 34e dag ongi, dus vandaar dat ik nu morgen pas test!!!!!!!! Maar goed nu is het al dag 35 en nog niks dus er is hoop!!!!!! Verder voel ik niet zoveel hoor, laatste tijd wat misselijk voor dat ik ga eten maar als ik gegeten heb is het weer over en vandaag heb ik wat steken onder in mijn buik anders als bij ongi buikpijn! Had het weekend wel last van ongi buikpijn en was ook heilig overtuigd dat ik maandag ongi zou worden!!!!!!! Dus maar weer afwachten, morgen of zaterdag testen denk dat het zaterdag pas word want wil samen met mijn vriend gaan testen dus en morgen heeft hij vroeg en ik laat! Welke testen zijn eigelijk het beste en maakt het ook wat uit waarneer, s'morgens of s'avonds?????

Liefs Marie

hoi

happy, ik ben tussen 26 en 29 dagen ongi, niet zoveel verschil, maar laatste twee maanden ook geen lijn in te trekken. wel balen dat je het niet op de dag zeker weet.

marie, een jaar al, is al eventjes. volgens mij zijn kruidvat testen het beste.
en best s ochtends testen, is hcg waarde het hoogste in je urine,

liefs

hoi meiden!

mijn ongie heeft doorgezet en heftig ook! pfff
me cyclus is dus nu 30 dagen dus mijn volgende nod is 4 sept

andere meiden heel veel su^6 moet weer even verder drukke dag vandaag op werk

X

He hoi;

Dan haal ik vandaag die test op en ga ik morgen vroeg testen hihi!!!!!!!! Spannend!!!!!!!!!

liss, wat balen dat je ongi bent geworden, heb het gevoel dat het er hier ook weer aan zit te komen, last van me buik, dus denk dat ik ongi word.
ik denk dat ik er deze maand minder van ga balen.

liefs

omdat ik er deze maand echt minder met bezig ben.
en me ook eventjes niet goed in mn vel voel.

hij poste al voor ik klaar was met typen,

liefs

Terug
Bovenaan