Wie NOD in agustus?

Hoi,

Ik zou er ook niet teveel met bezig zijn, maar dat lukt ook niet goed hoor.
ben heel vaak hier te vinden. dingetjes bekijken en kopen nog niet hier hoor.

ik ben nog steeds hele dag door misselijk, vandaag twee kleine potjes appelmoes op, verder nog niks, ook niet eens echt honger, en heb hele tijd door een brok in mn keel.
krijg ook beetje ongi buikpijn, dus denk dat ik niet zwanger ben.
maar je weet het maar nooit.

liefs

Nee kopen doe ik ook nog niet maar heb alles zo'n beetje al wel uitgezocht...

Tjonge Jonge zou toch makkelijker zijn als er gewoon een ooievaar zou komen met een kindje of niet...
Wordt stapel gek van dat wachten.
Wil eigenlijk volgende week al wel een test doen maar ja bij cyclus van 36 dagen moet ik nog 14 dagen wachten..!

Gr Wen.

Hoi,
Wendy, zou handig zijn een ooievaar. hihi.
hoef je verder niets meer te doen. haha, heerlijk.
maar ja, dat gaat niet, jammer genoeg,
hier klein beetje ongi buikpijn, denk wel dat ie eraan zit te komen.

liefs

Heb vanmorgen nog 4 (!!!!) ooievaars gezien... En de afgelopen maand (tijdens mijn eisprong) liepen er 6 in mijn eigen land (woon op een boerderij, ben dus boerinnie ;-)) Dus misschien brengt het wat geluk hieroh!!!!

xxx Es

Heej Bloemetje,

Ik vind wel dat je beetje "verdachte" kwaaltjes hebt deze week hoor!!!! Pffffff, wat spannend voor je zeg... Nog 2 dagen....

Hoop dat we samen gaan zwangeren! En natuurlijk met alle andere! Ik gun het iedereen!

xxx

Ik sluit me er bij aan zijn inderdaad verdachte kwaaltjes...
Als je op het forum een beetje rond leest dan zijn er echt veel mensen die last hebben van ongi pijn.
Ik heb het sinds ik gestopt ben met de pil vaker wel als niet.
Dus wil volgens mij echt niet zeggen dat het er ook echt aan zit te komen.
Maar ja je wil natuurlijk ook niet te veel hopen.
Twijfel je nog steeds zo veel of je er aan toe bent of gaat het al wat beter?

Das toevallig ik zag vorige week ook een ooievaar, was voor het eerst dat ik zo'n beest zag.
Nou hoop maar dat dat een stille hint was..

Nou gaat lekker hier, ben nog niet klaar met me bericht of hij is al weg en nou staat het ook nog dubbel in plaats van 2 verschillende

quote: wen12 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2008 16:57:45'));

Nou gaat lekker hier, ben nog niet klaar met me bericht of hij is al weg en nou staat het ook nog dubbel in plaats van 2 verschillende

OKEE IK GEEF HET OP..

Terug
Bovenaan