Wie NOD in agustus?

Je hebt gelijk nathalie! Echt dat beurt me op om dat van jou te lezen. Je hebt zo gelijk en jij verdient respect dat je er zo over kunt denken, echt goed van je. En we zouden allemaal zo moeten denken. Ik probeer het ook hoor zo te denken, echt. We gaan ervoor allemaal en in de tussentijd zijn we allemaal gezond en gelukkig en de rest komt vanzelf!
 Nu ben ik echt weg hahahah

dat zonder alcohol het gezellig kan zijn dat ben ik met jullie eens,want ik ben meestal/altijd de bob bij ons thuis.
dat van blaasontsteking is wel een idee ja.
ik ga er weer vandoor, ik wil even paardensport volgen via
de nos site.

groetjes tot morgen

Ohh wat jammer Sahiton, misschien toch nog kleine hoop?
Heel veel succes in september dan meis!

Het is niet altijd ff makkelijk zo te denken hoor Angel, maar soms moet je jezelf ff mee slepen en er aan denken wat je allemaal hebt. En een kleine is daar zeker een verrijking van! Dank je voor je woordjes!

Fijne dag Mir, we horen we hoe het geweest is, hihih

Liefs Nathalie

Dus nog steeds geen  erbij kom op dames waar blijven ze!

Toen wij aan het klussen waren voor Eva waren de eerste rondes makelijker dan toen we wat verder in de tijd kwamen. Mijn schoonzusje was bij haar twee kindjes gelijk zwanger en mijn vriendin is ookal 4 x vlot zwanger geweest. Mijn moeder is voor mij en mijn zusje de mmm in geweest dus ik maakte me toen veel zorgen. Bij   ronde 9 hield ik het niet meer en ben naar de ha geweest op te vragen of het erfelijk kon zijn. Gelukkig nam hij mij serieus en kreeg ik een verwijzing naar de gyneacoloog. heb toen dezelfde dag een afspraak gemaakt en kon toen in januari ergens komen. Dit was op 12 dec 2006 toen was ik helemaal vergeten dat ik de dag ervoor al ongesteld had moeten worden daar kwam ik de 13e achter. Ik ben toen naar de apotheek gegaan om paracetamol te halen en een zwangerschapstest 2st ( ik dacht die komen goed van pas als ik in het ziekenhuis ben geweest) Toen ik thuis was heb ik toch voor de zekerheid getest en jaaaaa toen was ik zwanger gelukkig kon ik toen de afspraak in het ziekenhuis afzeggen. Heb toen met mezelf afgesproken om bij een volgende me er niet zo druk over te maken maar, ik merk nu dat het weer net zo spannend is en dat het elke maand weer een terleurstelling kan zijn. Dus meiden ik hoop zo dat we allemaal snel een positieve test in onze handen zullen hebben.

Verder ben ik erg moe moe moe en heb gevoelige borsten ook was ik vanochtend wat misselijk dus ben erg benieuwd nog even wachten hier.

Liefs Linda,

Volgens mij ligt dat moe zijn ook aan het weer. Ik heb er ook last van *gaap*
Wat een bijzonder verhaal Linda. Hoop dat het deze maand raak mag zijn voor jullie
Maar ja dat gun ik iedereen. Ben erg benieuwd hoe het de komende dagen zal gaan. Ben wel toe aan wat glitters vangen hiero!

Liefs nathalie

Jaaa mijn ovulatie test was negatief. Hahha gek hè dat ik daar blij om ben. Maar dat houd dus in dat mijn eisprong waarschijnlijk toch maandag wel geweest is. Maandagavond was ik er niet zeker van of test positief was en gisteren ook niet helemaal. Maar blijkbaar dus wel. En nu is ie negatief. Dus dan zal morgen mijn temperatuur ook wel stijgen. En mijn eisprong is dus eerder dan vorige maand geweest. Van toen testte ik op dag 18 en 19 positief en nu op dag 16 en 17 das wel bijzonder dan.  Had verwacht dat je ei elke maand wel gelijk zou komen, maar  voelde hem dus dag 16 en als je er 14 bij rekend dan kom je  precies op 25 aug uit. Dus dat zou wel mooi zijn! Eerst maar eens deze weken door komen. En gewoon lekker genieten van mijn mannetje, je weet maar nooit.

Wat denken jullie ervan. Dan kan maandag avond heel goed mijn eisprong zijn geweest of nie?

Liefs Nathalie

He dames,

Nou hier nog steeds niks, ik kom vanavond niet want ik ben niet thuis ben er morgenvroeg weer.

Groetjes ramona

Natuurlijk Nathalie kan die maandag de eisprong zijn geweest! Nu maar afwachten....en heel hard duimen. Ik duim mee.

Zit ik straks tegen jou Mirjam te zeggen dat je moet zeggen dat je een blaasontsteking hebt en wat denk je wat ik vanmiddag meen te krijgen? Ja hoor je raadt het al; een blaasontsteking.
Echt heeeeeeel lang niet meer gehad. Twee jaar terug wel heel erg een paar keer achter elkaar tot bloedens toe. Echt vreselijk pijnlijk. Wat raar dat ik het nu waarschijnlijk weer ga krijgen, tenminste als het doorzet.
En natuurlijk hoef je niet te drinken om het gezellig te hebben, maar ik begrijp jou wel hoor. Als je nooit vies bent van een wijntje en er dus altijd eeen paar mee rinkt dan is het opvallend dat je niets drinkt en gaan vriendinnen vragen stellen. Dus begrijp je probleem echt wel. Heb het zelf ook vaak. Nou succes daarmee in ieder geval.

Verder hier alles rustig en nog geen duivels, ik snap er werkelijk helemaal niets van! Nou ja wachten maar en geduld hebben. Ik test voorlopig niet in ieder geval.

Groetjes

Terug
Bovenaan