Wie NOD in agustus?

hey dames.....

aantal van jullie ken ik wel via ander topic.....
maar zal me ff voorstellen... mijn naam is joyce en ben 24...
zit nu in de derde ronde... en mijn NOD is op de 26ste.... heb gisteren mij eisprong gevoeld... en voorgisteren en gisteren geklust... dus ben eens benieuwd...

zou het leuk vinden als ik ook bij jullie op lijstje mag...
tis een gezellig druk forum he.. met veel meiden.. :)

groetjes joyce

Natuurlijk...welkom JOyce.
Ik weet ff niet wie het lijstje bijhoudt, maar dat gaat vast goedkomen. Veel plezier hier.

Ja ben toch maar naar september gegaan.
Is wel makkelijker denk ik.
Hoop natuurlijk dat niemand van jullie daar meer naar toe hoeft maar ja het zou wel gezellig zijn.
Maar kom af en toe nog wel ff hier spieken om te kijken hoe het gaat en om bij te kletsen natuurlijk.
Succes allemaal!!

Gr Wen.

hallo
 met mijn eerste kindje na de 5de poging was het raak dat was met de pil.
Na de bevallin heb ik gekozen voor een koperspiraaltje omdat ik van de pin micraine kreeg dat ik dus stopte met de pil voelde ik mij hemels ik had zo'n zware micraine dat was echt niet leuk.
Nu had ik het spiraaltje en ik moet zeggen dat is mij heel goed bevallen het zit er in voor 5 jaar en je hoefd er niet aan te denken zoals met de pil.
Nu heb ik begin deze maand het spiraaltje laten verwijderen voor mijn vruchtbare periode de dokter zei ook dat het meteen raak kon zijn.
daar geloofde ik nog niet in.
Maar nu ik af en toe:misselijk,moe,onderrugpijn en het gevoel dat mijn borsten ontploffen ik durf nog niet te hopen maar het zijn de tekens.
Ook wil ik iedereen heel veel succes wensen.
groetjes
chanaty

Oh joppeke...spannnend. Ik denk gaat ze nou pas vrijdag testen, maar zag daarna dat de tijd van je bericht 0.15 uur was, dus toch deze ochtend.

Heb je al getest? Ben zo nieuwsgierig...hoop het zo voor je.
Ik ga zo lekker shoppen met mijn moeder.....heerlijk. Dus zie vanavond pas de berichten weer. Mocht Ik je niet meer zien zometeen dan alvast heel veel plezier in Spanje....geniet ervan ondanks wat de uitslag is. Maar die is gewoon positief hoop ik. En anders flink klussen in Spanje en een mooi spaans kindje maken hihi.

Doeg liefs

Ps hier nog steeds helemaal niets. Wel denk ik steeds als ik naar wc ga, oke nu dan maar nee hoor. Lijkt wel of ik periode ga overslaan deze keer. Voel me ook niet zwanger. En ik ben nooit te laat. En na 8 maandan verwacht ik niet meer dat ik zomaar een maand oversla toch.   Tja en afwachten maar.
Nu lekker naar de stad. Tot vanavond .

He dames,

Hier nog steeds geen RD-tjes ben alleen zo misselijk als een hond. Als de rd-tjes er nog niet aan komen ga ik morgenvroeg weer testen

Groetjes ramona

Terug
Bovenaan