Wie NOD in agustus?

Spannend hoor Ramona & Sky hoop echt dat we over paar dagen hier positief nieuws hebben.

Wat naar zeg Sky dat je blaasontsteking krijgt. Heb ik gelukkig nog nooit gehad. Ik voel me alleen helemaal niet lekker. Kreeg vanavond geen eten door mijn keel. Paar happen en stukje vlees. Als ik naar mijn bord keek werd ik al niet lekker. Boven het een en ander opgeruimd en bed opgemaakt enzo. En voel me dan snel niet lekker. Ben ook erg moe. Volgens mij heb ik griepje onder de leden. Dan heb ik kei koude voeten en benen en dan ineens weer warm, heel vreemd.

Tot morgen meiden. Ben benieuwd hoe het met babeken is vandaag?

Liefs Nathalie

Nou Nathalie wees blij dat je dat nog nooit gehad hebt, want het is echt geen pretje. Erg pijnlijk. Maar ik ga extra veel drinken nu, mischien dat het dan niet helemaal doorzet.

Vervelend dat je je niet lekker voelt. Misschien inderdaad een griepje. Voortekenen voor een zwangerschap lijkt me een beetje   vroeg nog denk ik of niet.
Hopelijk gaat het snel wat beter!

Ja hoe zou het met babeken zijn? Ik hoop dat er snel  te zien zijn.

Hoe is het met jou Joppeke? Nog alles rustig?

Hallo allemaal,
Nou helaas ik ben vandaag ongi geworden...
Dus we gaan door naar september.
Baal er wel van maar ja was pas de eerste ronde he.
Maar ja je hoopt er toch wel op.

Klinkt als een eisprong Nathalie.

Gr Wen.

He nog ff een vraagje...
Kunnen we achter het schema niet verder gaan met een rijtje NOD in september?
Ik vind het hier nou net zo gezellig en heb niet zo'n zin om weer ergens anders te moeten gaan kletsen.
Dan kunnen we allemaal gewoon blijven kletsen.
Al hoop ik natuurlijk dat jullie allemaal zwanger worden.

Gr Wen.

He wat balen Wen....maar ben je wel mooi optijd zeg. Dat is dan wel weer positief. Of ben je niet pas gestopt met de pil? Ik was toen ook erg blij dat het allemaal mooi redelijk regelmatig verliep. Succes in de volgende ronde.
Er bestaat al een NOD september, dus weet niet, maar je kan altijd mee blijven kletsen natuurlijk.

Succes

Ja ik ben in juni gestopt met de pil.
1e cyclus was 36 dagen en nou 2e cyclus 28 dagen dus das zeker mooi op tijd.
Baal wel dat ik ongi ben maar is ook wel weer fijn dat het nou al een beetje op schema ligt.

Ik had al gezien dat NOD september er ook is maar daar moet je dan weer helemaal inkomen he.
Hier kun je dan gewoon lekker verder gaan met kletsen.

Gr

Hoi Wen, ja ik snap dat je baalt! Maar probeer het positieve ervan in te zien, maar volgens mij doe je dat wel.
Ik weet niet wat de rest ervan vindt om hier verder tek letsen als ze ongie worden. Ik weet ook niet wat de meiden van sept ervan vinden, die vinden het denk ik ook leuk als er nieuwe meiden bijkomen. Mij maakt het niet veel uit. Eigenlijk hoop ik dat ik niet naar september hoef hahahaha ben nog aan het wachten.

Greetz

He ik zie dat je toch bij NOD sept bent gegaan. Goed zo. Daar is het ook vast wel gezellig en die meiden moet je weer even leren kennen. Ook zullen er nog wel bekende langskomen. Niet dat we je hier niet willen hebben, maar ik denk dat het zo beter is. Toch! Veel plezier daar! En wie weet tot gauw......wat ik niet hoop natuurlijk hihi

Terug
Bovenaan