wie NOD rond 30 mei?

hoi meiden,
zijn jullie ook zo opgewonden en zenuwachtig ofdat het dit x raak is??
pfffffffffffff nog 8dagen wachten,ik heb wel last van veel wittige afscheidingheb ik normaal volgens mij nooit,hebben jullie dat ook??
ik ga nu alles voelen denk,bij elk steekje of een ditje en een datje denk ik gelijk zal het waar zijn??hebben jullie dit ook??of maak ik me gewoon gek??sorry
groetjes mier

Hé hallo,

Ik probeer mezelf niet gek te maken en wil graag nuchter hierin blijven, maar ik denk bij alles wat ik voel ook wel ... zal het.

Ik lig inmiddels op de bank, moe en nog steeds wel duizelig.
Ook wat steekjes laag in de onderbuik, maar goed ... dit wil nog niet zeggen dat...
Ik merk dat ik wat ongeduldig begin te worden en hoop echt op goed nieuws deze ronde. Aan de andere kant besef ik me ook wel dat ronde 4 echt nog niet superver is, maar ja... hopen staat vrij toch?
Ik had vandaag wel een wat "nattig" gevoel van onderen, maar er was niets van te bespeuren in mijn ondergoed. De zenuwen beginnen toch weer wat toe te nemen.

A.s. vrijdag ga ik nog een paar daagjes op vakantie. Even de gedachten op wat anders.. en wanneer ik terug kom (dinsdag) is het al bijna mijn NOD!

Suc6 met afwachten allemaal en ik  voor ons allemaal voor goed nieuws!

Liefs,

Twinkel3

hoi twinkel,
jij ook in ronde 4??toevallig!ik ook
ja probeer rustig te blijven maar soms is dat zo moeilijk,mijn schoonzusje is zwanger,mijn collega vertelde vorige week dat ze ook al zwanger is en heel veel bekenden om me heen zijn ook zwanger en hoorde 2weken geleden van nog een paar mensen dat ze ook zwanger waren!!!!en ik weet ook dat ronde 4 nog niet heel lang is maar je hoop het dan toch he,maar we wachten maar weer eens af,pfffffffffff
nog 8daagjes!!!!!!!!!ben benieuwd hoor....
en lekker dat je er een paar daagjes tussenuit gaat,lekker effe je zinnen  op iets anders
veel plezier
liefs mier

Bij jou ook al zoveel zwangeren in je omgeving?
Bij mij net zo: twee vriendinnen, één vriendin net bevallen, meisje op de op de muziekvereniging net bevallen, vrouw van een collega van m'n man zwanger.
Het voelt soms net of iedereen zwanger is....

Het is een ieder van echt van harte gegund, maar het maakt me soms zelf ook wel onzeker. Zou het bij ons ook wel lukken? Moeten we er nog lang op wachten?
Tja, heel soms ben ik hier even een beetje emotioneel van.

Ach, en ik mag nog helemaal niet klagen. Zit pas in ronde 4 en dus nog geen reden tot zorgen, maar toch... het kan me niet snel genoeg zijn voor we een positieve test in handen mogen hebben!

Good luck! en we houden elkaar wel op de hoogte.

Liefs,

Twinkel3

Zo en nou kom ik me ermee "bemoeien"

Ik heb nl mn nod rond 2 of 3 juni dus eigenlijk een beetje buiten de maand maar nou heb ik tenminste weer wat gezelschap de komende lange  weken.

Heb deze maand ovutesten gebruikt (geloof dat ik dat inmiddels 100 keer heb verteld )
en mn ei afgelopen zaterdag gehad, zit nu ff niet zo lekker in mn vel maar dat terzijde.

Zal me klein beetje voorstellen: Ben dus Moon, ben 26, en al mams van twee kindjes maar wil nog graag een derde en dat wil dus niet zo goed lukken.
Ben al bijna vijf jaar getrouwd en woon in de betuwe.

En uiteraard hoop ik dat ik aan t eind van deze ronde heel wat mensen mag feliciteren

Groetjes Moon

hee twinkel,
je haalt de woorden uit mijn mond,wat jij schrijft voel ik precies hetzelfde...
zondag waren we bij mijn schoonouders(frietje eten)was mijn schoonzusje er ook die zwanger is,zat alleen maar te klagen(tenminste ik zat een beetje te ergeren van die uitspraken wat ze deed)want ze gaat trouwen over 3 weken ja en dan pas ik denk mijn zwangerschapskleren niet meer!!!!ik dacht godver man wat zeur je nou je was binnen 2maanden zwanger je krijgt alles wat je wilt!!!dusmijn vriend zag al aan me dat het niet goed ging met me dus waren maar gegaan,dus toen moest ik echt huilen!!!
maar ja we wachten eerst volgende week maar eens af...
het zal ook wel goed komen hoor,maar ik heb het nu al een beetje gehad en heb veel bewondering voor de mensen die al zo lang bezig zij en zo positief kunnen blijven,ja je moet natuurlijk ook wel maar petje af hoor,ons tijd komt nog wel
liefs mier

Hé Mier1980,

Gelukkig kan ik echt nog wel oprecht geinterresseerd en blij zijn voor mijn vriendin die zwanger is. Het is haar ook echt niet aan komen waaien en ik ben echt superblij voor haar. Afgelopen weekend liet ze me een video v/d echo zien, echt heel mooi.
Zij weet ook wel dat wij bezig zijn en dat scheelt.

Ik had het vooral moeilijk tijdens een vrijgezellenfeestje laatst. Een andere zwangere vriendin (die niet weet dat wij ook wel graag willen) was zo enthousiast over haar zwangerschap en was niet te stuiten in het vertellen over alles wat ze voelde.
Superleuk voor haar natuurlijk, maar ik kreeg het toch wel eventjes wat moeilijk en voelde me een "buitenbeentje". Gelukkig kan ik het met mijn andere vriendin heel goed delen en schroom ik ook niet om af en toe even een traan te laten bij haar.

Ach ja, het hoort er denk ik allemaal bij...

Liefs,

Twinkel3

het is om gek van te worden dames, al die zwangere vrouwen om ons heen!
dat we er maar snel bij mogen horen.

wat ik heel erg vind, is dat er meiden in mijn omgeving inmiddels bevallen zijn, ze waren meteen zwanger.
wij zitten inmiddels al in ronde 18, en ik ga dan nadenken hoe ons leven er nu uit had gezien als het bij ons ook meteen gelukt was, in ieder geval binnen een jaar, dan hadden we nu een klein mooi schatje in onze armen.
dan waren we nu net zo blij als die meiden bij wie het wel meteen raak was.
blerghhhhh, ik snap het gewoon soms niet.

ik ben soms gewoon heel erg boos!

groetjes Saar

Terug
Bovenaan