wie NOD rond 30 mei?

oh het zo moeilijk dat wachten......maar gelukkig hebben meer mensen daar last van

zou het gewoon heel moeilijk vinden als het nu niet raak is, tuurlijk is het jammer , maar vooral omdat ik dan blijkbaar toch niet op mijn lichaam kan vertrouwen. en dan maakt word het wachten nog moeilijker de volgende keren.

wil me er niet teveel mee bezig houden maar dat lukt me eigenlijk niet zo goed.

hoop voor jullie dat ook alles goed gaat en dat jullie een positieve test in handen mogen houden .....

oh Saarj, had jij ook zulke klachten als mij? en was je toen dus niet zwanger??

hoe zijn de ervaringen van de anderen hiermee???

hoi lievebeestje,

we zitten in ronde 18, ik ben dus al flink wat keren voor de gek gehouden, een aantal keren dacht ik dit is het, en dan werd ik gewoon gesteld.
in ronde 16 voelde ik dat het raak was. dat was ook zo, maar eindigde vrij snel in een MK. heel raar dat je lichaam je van alles kan vertellen, maar je ook flink voor de gek kan houden.

dus wachten en testen, zo doe ik het nu, probeer me niet gek te maken met allerlei kwaaltjes, hoe moeilijk dat ook is. het is meer uit zelf bescherming.

en er niet mee bezig zijn dat gaat niet, vanaf het moment dat je samen besluit om er voor te gaan, blijft het door je hoofd spoken.
er zit geen aan en uit knopje op je gevoel!

liefs Saar

Hallo Lievebeestje, SaarJ (en andere dames),

Ik hoop ook voor jou, Lievebeestje, dat deze voortekenen echte voortekenen van een zwangerschap zijn en dat je idd niet voor de gek wordt gehouden.

Zelf heb ik ook al wel een aantal keren last van kwaaltjes gehad waarbij ik dan dacht dat het heel goed van een zwangerschap zou kunnen komen (het koud hebben terwijl het niet koud is, bloedend tandvlees, bepaalde luchtjes ineens vies vinden, erg moe zijn, ...) en toch ben ik tot op heden nog steeds iedere maand ongesteld geworden.
Ik denk ook wel dat ik na mijn ei meer op eventuele kwaaltjes gefocust ben dan voor mijn ei. Dat wil niet zeggen dat ik me het dan verbeeld, want ik heb er dan ook echt wel last van. Ach... het lichaam v/d vrouw.

Tot op heden nog geen kwaaltjes waargenomen (behalve dan 2 dagen bloedend tandvlees bij het tanden poetsen, maar ja ... dat vind ik toch wel erg vaag).

Flink -en dus nog maar en wachten tot de NOD-dag!

Liefs,

Twinkel3

heeft er al iemand zwangerschapsverschijnselen?

hier nog niets, ga er nu dus maar even van uit dat we naar ronde 18 gaan.
heb wel hele gevoelige borsten. maar heb altijd gevoelige borsten, weet niet of het meer is dan anders!

nog even geduld!

Liefs Saar

Ben vandaag zo duizelig !!!
Maar of dit ook een kwaaltje is?
Verder niets te bespeuren hoor, nog maar even afwachten dus...

Liefs,

Twinkel3

hai twinkel,

geduld is ook niet mijn sterkste kant!

groetjes Saar

Terug
Bovenaan