Wie nog meer half juni NOD?!

ook ik wil erbij!!!!

Hier een voorlopig NOD-lijstje :

13-6: Supermams
15-6: tallutah
19-6: Ramona
18-6: marleen
20-6: Suusle
21-6: triesepies
22-6: Wijnie81
23-6    AnneRobe       1e ronde 3e kindje
23-6: ?Keetje80?
28-6: mamarieke (marieke) 1e ronde/3de kindje
01-07: IMD (ik heb mezelf even verplaatst omdat ik denk dat deze datum beter klopt)

Hiii allemaal! Ben nieuw op dit forum.  Sinds een jaar zijn wij 'bezig' voor een kindje. Ik heb al twee dochters, van 9 en 6, uit een eerdere relatie. Helaas lukt het tot nu toe niet.... Morgen is mijn NOD, 14 juni dus.... Voel me niet echt anders, maar heb wel ontzettend veel hoofdpijn sinds een week of twee..... Mijn cyclus is niet helemaal regelmatig, en dat maakt het lastig! Leuk al die verhalen van jullie, doe graag mee!! Zit nu enorm te twijfelen, zal ik een test gaan halen of toch maar even wachten? Na een jaar proberen durf je bijna niet meer te hopen.... Zijn er meer vrouwen die langer bezig zijn? Veel succes en sterkte allemaal, met afwachten of het nu eindelijk raak is en, voor de zwangeren onder ons: GENIET ERVAN !!!    

En ben bij deze even zo brutaal om mezelf er alvast tussen te zetten:

13-6: Supermams
14-6 30 jaar
15-6: tallutah
19-6: Ramona
18-6: marleen
20-6: Suusle
21-6: triesepies
22-6: Wijnie81
23-6    AnneRobe       1e ronde 3e kindje
23-6: ?Keetje80?
28-6: mamarieke (marieke) 1e ronde/3de kindje
01-07: IMD (ik heb mezelf even verplaatst omdat ik denk dat deze datum beter klopt)

quote: ramona1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2008 14:37:05'));

Ha ramona,

Ik denk niet dat die steken iets met de ongi te maken hebben heb dat voor die tijd nog niet gehad(of nooit op gelet) Zijn sinds januari gestopt hoop echt dat het deze maand zo ver is ik wordt gek van elke maand weer wachten of je wel of niet zwanger bent ik maak me zelf ook elke keer weer gek met "He dit heb ik nog nooit gevoeld zou het nu raak zijn" ga er ook elke maand vanuit dat de test positieve is en dus ook keer op keer weer een terleurstelling.
Ik zal voor je duimen voor iedereen trouwens.

Liefs Wijnie

he Wijnie

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt. Je bent een half jaar bezig nu...

Eigenlijk is dat nog heel normaal maar dat betekent wel dat je al 6 keer op dit vervelende wachtbankje hebt gezeten.
Dat is denk ik het ergste he.
Nadat je ongesteld geworden bent heb je tenminste duidelijkheid maar de weken na je eisprong vind ik ook echt heel spannend, die gaan ook maar niet vooruit.

Ik ga heel hard met je mee duimen dat het nu wel raak is en dat die steken gewoon een bevrucht eitje zijn!!!!!!!!

Hele dikke kus AnneRobe

Hey,

Daar zijn we weer.
Supermams en Tetsia SUPER GEFELICITEERD met jullie wondertje.

Tetsia, wat fijn dat je toch weer zwanger bent. ik zal voor je duimen dat het allemaal goed gaat.

Supermams, geweldig dat je zwanger bent. Ga er lekker van genieten, want die 9 maanden zijn zo voorbij en ze zijn zo mooi. Als je zoontje een jaar wordt hoef je nog maar 2 maandjes. Super. Ik hoop dat het bij mij ook lukt om snel zwnager te worden want het lijkt me zo leuk om ze samen op te zien groeien. Bij mij op het werk is er een collega die nummer 2 heel snel op nummer 1 heeft gekregen. zij vindt het geweldig maar de rest vind het wel erg snel allemaal. Ik hoop dat het bij mij ook lukt. lijkt me zo leuk dat ze met elkaar op kunnen groeien.

Hoe gaat het met de rest? wachten duurt lang he? Ik heb mezelf voor genomen om niet eerder dan volgende week zaterdag te testen (als de RD er nog niet zijn).

13-6:   Supermams                                     ZWANGER van 2e kindje
14-6     30 jaar
15-6:    tallutah
19-6:   Ramona
18-6:   marleen
20-6:   Suusle
21-6:   triesepies                                   1e ronde 2e kindje
22-6:   Wijnie81
23-6     AnneRobe                                   1e ronde 3e kindje
23-6:   ?Keetje80?
28-6:   mamarieke (marieke)   1e ronde/3de kindje
1-07:   IMD

groetjess

@ Supermams,

Van harte meid,
ik zag je berichtje vanmorgen rond 7u al op een forum, dat je test 'zwanger' was
Stiekem wist je dit toxh al? Beetje eigenwijs hé! haha

@ 30 jaar,

Welkom hier!

Er zijn nog een paar nieuwe is het niet?
Jullie ook welkom (weet zo even niet de namen!)

Volgens m,n NOD die 26/28 juni is zou ik nu moeten klussen,
Maar heb juist nu ook al zoals meerdere schrijven
Buikpijn,stekende pijn vanuit onder en in de zei,uitstralend richting de navel
Wat is dit? Zou dat iets met de eiersprong kunnen hebbente maken?
Heb dat namelijk nooit gevoeld?

ZOals sommige al weten.
18 mei gestopt..
daarna nog 4x de pil geslikt
30 mei.. 1 dag ongi
Toen defentitief gestopt, van welke dag moet ik uitgaan?
Ben dus voor de voorzichtigheid van 30 mei uitgegaan.
Maar als je na gaat wat 18mei doet zou ik 15juni mijn NOD hebben?
Dat verklaart dan misschien wel m,n stekende pijn?

HELP....

Wie weet iets?

Ik ga nu gauw voetballen kijken,
tot zo
Kus Marieke

@ dee

Jij uiteraard ook welkom hier, spannend hoop voor je dat je wel snel aantelt!

@ 30jaar
Dus morgen mag je testen? (of heb ik dat fout gelezen?)
Spannend joh!
Hou ons op de hoogte!!

Kus Marieke

Terug
Bovenaan