Wie nog meer half juni NOD?!

Hallo iedereen,
Ik zag me niet meer in het rijtje staan (maakt niet uit), maar had volgens mijn berekeningen de 19e ongesteld moeten worden...
17 april mijn mirena laten verwijderd 38 dagen later eindelijk maar toch ongesteld geworden en daarna dmv ovulatietesten berekend wanneer ik weer ongesteld moest worden. En de donderdag 5 juni was die test echt hartstikke positief.. Volgens het boekje hoor ik dus 14 dagen later ongesteld te worden (ja toch????) Maar op de een of andere manier ben ik dus vandaag weer ongesteld geworden. Ik snap het niet dat ik het vandaag ben geworden.. Weet iemand dit?? Snap wel dat als het eitje niet bevrucht wordt, dat ik dan ongesteld word, maar niet dat dit dus 10 dagen na mn positieve ovulatietest is. Wie kan mij daar een antwoord op geven... Deze keer was mijn cyclus dus 27 dagen... (dat is wel mooi volgens het boekje.. haha)
alvast bedankt!!
Liefs Isa

He Isa

Dan had je dus een late ovulatie.....???

Mijn zusje heeft dat ook altijd een cyclus van 27 dagen en een ovulatie op dag 17 en dus ook al 10 dagen later duidelijkheid.Ik heb zelf altijd een hele vroege, rond de 10 dagen na de NOD........
Volgens de gynecoloog van mijn zusje niks om zorgen over te maken gelukkig, bij haar hebben ze inwendig onderzoek gedaan en al....

Succes!!
Kus AnneRobe

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2008 22:39:35'));

Hey suusie, we hebben dezelfde NOD en zijn beiden al wat langer aan 't werk voor een kleine. Ik heb wel n goede cyclus en eisprong e.d., maar krijg na deze ronde een hsg als 't niet gelukt is.
groetjes Wietske

Hoi Wietske,

Dus jullie zijn ook al behoorlijk lang aan het proberen.....
Waarom krijg je een HSG dan? Weet niet zo goed wat dat is namelijk.... Jullie zijn ook allebei al onderzocht dan?

Tja dit word dus een hele spannende week voor ons he.... hoe voel je je zelf?
Ik weet het niet, voel wel wat, maar heb ook het idee dat ik het te graag wil voelen snap je?!
Heb vorige week erge last van ongi/ei krampen gehad, misschien een innesteling? Maak mezelf gek hoor haha! En gevoelige borsten, nou dat heb ik nog nooit eerder gehad dus.... hoofdpijn en erg moe, kan ook van t werk komen natuurlijk en last van dunnere afscheiding heb ik het idee, maar goed mijn gevoel zegt dat het weer niet raak is hoor nu......

Heey meiden..
Zo het iss nu echt spannend voor mij... ik heb morgen mijn NOD .. ik heb vandaag al wel heel de dag echt mentruatiekrampen gehad wat ik normaal ook altijd heb..dus ga er eigenlijk al vanuit dat als ik morgenochtend wakker word dat het rode duiveltje er weer is :) :(
Ik hoop natuurlijk van niet maar ja we zien het wel...
Succes voor alles dames...
Liefs Marleen

Hoi Wietske en Suus

Wij duimen ook mee voor jullie hoor.....ik hoop echt dat we jullie over 4 dagen mogen feliciteren.
Idd wel toevallig dat jullie bijna in t zelfde schuitje zitten en jullie NOD op dezelfde dag is.....al ga ik niet altijd uit van toeval......

Wietske even een vraagje, wat is HSG. Zal wel iets met hormonen zijn of heb ik het mis??
Sta je al onder controle van een gyn. of alleen evt. na deze maand...
Het moet goed komen he!!
Hoe oud ben jij Wietske, sorry hoor misschien ben ik iets te persoonlijk. Nu hard feelings als je dat niet wil vertellen!
Ik ben 31, ga voor nr 3.
Jij voor je eerste kindje toch?

Hele dikke knuffel voor jullie, mijn duimen zullen er   pijn van gaan doen maar ik zal de komende 4 dagen zoveel mog. voor jullie duimen!!!
ps: weten jullie omgeving wel dat jullie bezig zijn. Het lijkt me in jullie geval dat je de best vriendinnen toch wel graag alles wil vertellen, je moet wel je ei kwijt hoor toch?

AnneRobe

quote: marleentje166 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2008 21:05:32'));

Heey meiden..
Zo het iss nu echt spannend voor mij... ik heb morgen mijn NOD .. ik heb vandaag al wel heel de dag echt mentruatiekrampen gehad wat ik normaal ook altijd heb..dus ga er eigenlijk al vanuit dat als ik morgenochtend wakker word dat het rode duiveltje er weer is :) :(
Ik hoop natuurlijk van niet maar ja we zien het wel...
Succes voor alles dames...
Liefs Marleen

ooooooh Marleen, ik weet hoe je je voelt hoor, ik moet nog 3 dagen en ben zo mega zenuwachtig!! Maar weet je ze zeggen dat je ook ongi krampen hebt als je zwanger bent he.... dus daar kun je niets van zeggen!!
Ik ga voor je duimen hoor! Ga je morgen ook testen? Zo ja laat je even weten wat het geworden is?

Heey suus..
Ja ik ga morgen testen.. ben ook echt zenuwachtig..Ik hoop dat je gelijk hebt met die menstruatiekrampen...! ik wist niet dat dat zo was..!
Maar ja we zien wel..zodra ik wat weet laat ik het weten...!
Jij ook alvast succes en laat ook ff wat weten...

groetjes  Marleen

quote: annerobe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2008 21:07:43'));

Hoi Wietske en Suus

Wij duimen ook mee voor jullie hoor.....ik hoop echt dat we jullie over 4 dagen mogen feliciteren.
Idd wel toevallig dat jullie bijna in t zelfde schuitje zitten en jullie NOD op dezelfde dag is.....al ga ik niet altijd uit van toeval......

Wietske even een vraagje, wat is HSG. Zal wel iets met hormonen zijn of heb ik het mis??
Sta je al onder controle van een gyn. of alleen evt. na deze maand...
Het moet goed komen he!!
Hoe oud ben jij Wietske, sorry hoor misschien ben ik iets te persoonlijk. Nu hard feelings als je dat niet wil vertellen!
Ik ben 31, ga voor nr 3.
Jij voor je eerste kindje toch?

Hele dikke knuffel voor jullie, mijn duimen zullen er   pijn van gaan doen maar ik zal de komende 4 dagen zoveel mog. voor jullie duimen!!!
ps: weten jullie omgeving wel dat jullie bezig zijn. Het lijkt me in jullie geval dat je de best vriendinnen toch wel graag alles wil vertellen, je moet wel je ei kwijt hoor toch?

AnneRobe

Hey AnneRobe,

Dank je wel hoor!! Vind het errug spannend hoor, nog 3 dagen te gaan!

In mijn omgevind weten nu wel een aantal mensen dat wij bezig zijn, maar dat hebben we pas verteld toen we naar de gyn moesten, dan is het lastig om het voor je te houden..... Mijn ouders, mijn schoonzus, mijn zusje, mijn baas en een paar goede vriendinnen weten het van ons.... En jullie??

Terug
Bovenaan