Wie nog meer half juni NOD?!

quote: annerobe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2008 21:07:43'));

Hoi Wietske en Suus

Wij duimen ook mee voor jullie hoor.....ik hoop echt dat we jullie over 4 dagen mogen feliciteren.
Idd wel toevallig dat jullie bijna in t zelfde schuitje zitten en jullie NOD op dezelfde dag is.....al ga ik niet altijd uit van toeval......

Wietske even een vraagje, wat is HSG. Zal wel iets met hormonen zijn of heb ik het mis??
Sta je al onder controle van een gyn. of alleen evt. na deze maand...
Het moet goed komen he!!
Hoe oud ben jij Wietske, sorry hoor misschien ben ik iets te persoonlijk. Nu hard feelings als je dat niet wil vertellen!
Ik ben 31, ga voor nr 3.
Jij voor je eerste kindje toch?

Hele dikke knuffel voor jullie, mijn duimen zullen er   pijn van gaan doen maar ik zal de komende 4 dagen zoveel mog. voor jullie duimen!!!
ps: weten jullie omgeving wel dat jullie bezig zijn. Het lijkt me in jullie geval dat je de best vriendinnen toch wel graag alles wil vertellen, je moet wel je ei kwijt hoor toch?

AnneRobe

Hey AnneRobe,

Dank je wel hoor!! Vind het errug spannend hoor, nog 3 dagen te gaan!

In mijn omgevind weten nu wel een aantal mensen dat wij bezig zijn, maar dat hebben we pas verteld toen we naar de gyn moesten, dan is het lastig om het voor je te houden..... Mijn ouders, mijn schoonzus, mijn zusje, mijn baas en een paar goede vriendinnen weten het van ons.... En jullie??

quote: annerobe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2008 21:07:43'));

Hoi Wietske en Suus

Wij duimen ook mee voor jullie hoor.....ik hoop echt dat we jullie over 4 dagen mogen feliciteren.
Idd wel toevallig dat jullie bijna in t zelfde schuitje zitten en jullie NOD op dezelfde dag is.....al ga ik niet altijd uit van toeval......

Wietske even een vraagje, wat is HSG. Zal wel iets met hormonen zijn of heb ik het mis??
Sta je al onder controle van een gyn. of alleen evt. na deze maand...
Het moet goed komen he!!
Hoe oud ben jij Wietske, sorry hoor misschien ben ik iets te persoonlijk. Nu hard feelings als je dat niet wil vertellen!
Ik ben 31, ga voor nr 3.
Jij voor je eerste kindje toch?

Hele dikke knuffel voor jullie, mijn duimen zullen er   pijn van gaan doen maar ik zal de komende 4 dagen zoveel mog. voor jullie duimen!!!
ps: weten jullie omgeving wel dat jullie bezig zijn. Het lijkt me in jullie geval dat je de best vriendinnen toch wel graag alles wil vertellen, je moet wel je ei kwijt hoor toch?

AnneRobe

Hey AnneRobe,

Dank je wel hoor!! Vind het errug spannend hoor, nog 3 dagen te gaan!

In mijn omgevind weten nu wel een aantal mensen dat wij bezig zijn, maar dat hebben we pas verteld toen we naar de gyn moesten, dan is het lastig om het voor je te houden..... Mijn ouders, mijn schoonzus, mijn zusje, mijn baas en een paar goede vriendinnen weten het van ons.... En jullie??

Meiden allemaal succes he.. Ik ga natuurlijk ook voor jullie allemaal duimen!
Groetjes Marleen

Ik ben blij om te horen dat je het aan je naaste vrienden hebt verteld,,,,dat moet je ook echt niet voor je houden.

Ik heb het nu alleen aan een hele close vriendin verteld. Maar zij is nu op vakantie voor twee weken, zit m echt te knijpen want kan er met niemand over praten......rrr Is niks voor mij!

Maar goed iedereen weet wel dat we ooit nog voor een derde gaan. Ik heb dat altijd verteld. Maar ik denk niet dat iemand kon voorspellen dat dat nu al is.

Ik schreef al dat ik een tijdje thuis heb gezeten van mijn werk. Ben eigenlijk nu pas net weer  een tijdje  begonnen met fulltime (voor 2 en een halve dag) werken . Ik had dat thuis zitten echt even nodig. Ik ben er zoooooooo veel sterker uit gekomen dat is ongelofelijk. Ik zelf, mijn relatie, die manier hoe ik in t leven sta.....alles! Voel me echt herboren en dus nu een perfecte start om zwanger te gaan raken. Heb er ook echt super veel zin in. Nu nog een positieve test en mijn leventje is weer op volle gang vooruit!
Ik tel al stiekem vooruit wanneer ik uitgerekend zal zijn (3-3) hoeveel weken ik zal zijn als we terug komen van vakantie (10 weken)
Dan  zouden we het evt. aan iedereen willen vertellen, erst de opa's en oma's en dan onze vrienden. Uhh dan zullen we wel moeten want de vorige keren had ik al heel snel een zwangerschapsbuik. Met 10 weken kon ik destijds echt niet meer verbergen. Maar goed nu ben ik op vakantie dat is wel ideaal.
Misschien komt  die dikke zw-buik  omdat ik best klein ben en niet dik....Mijn moeder had ook altijd mega-buiken   en ik dus ook. Het schijnt dat ik altijd veel vruchtwater heb. Vandaar dat ze mijn oudste ook meer dan drie weken langer hebben laten zitten.

Maar goed ik klets te veel hihi

Kus en ik zat er een dag langs   voor DE TESTDAG zag ik. Nog drie dagen. de 20e toch??
Succes met wachten weer!!!
x AnneRobe

quote: annerobe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2008 21:31:05'));

Ik ben blij om te horen dat je het aan je naaste vrienden hebt verteld,,,,dat moet je ook echt niet voor je houden.

Ik heb het nu alleen aan een hele close vriendin verteld. Maar zij is nu op vakantie voor twee weken, zit m echt te knijpen want kan er met niemand over praten......rrr Is niks voor mij!

Maar goed iedereen weet wel dat we ooit nog voor een derde gaan. Ik heb dat altijd verteld. Maar ik denk niet dat iemand kon voorspellen dat dat nu al is.

Ik schreef al dat ik een tijdje thuis heb gezeten van mijn werk. Ben eigenlijk nu pas net weer  een tijdje  begonnen met fulltime (voor 2 en een halve dag) werken . Ik had dat thuis zitten echt even nodig. Ik ben er zoooooooo veel sterker uit gekomen dat is ongelofelijk. Ik zelf, mijn relatie, die manier hoe ik in t leven sta.....alles! Voel me echt herboren en dus nu een perfecte start om zwanger te gaan raken. Heb er ook echt super veel zin in. Nu nog een positieve test en mijn leventje is weer op volle gang vooruit!
Ik tel al stiekem vooruit wanneer ik uitgerekend zal zijn (3-3) hoeveel weken ik zal zijn als we terug komen van vakantie (10 weken)
Dan  zouden we het evt. aan iedereen willen vertellen, erst de opa's en oma's en dan onze vrienden. Uhh dan zullen we wel moeten want de vorige keren had ik al heel snel een zwangerschapsbuik. Met 10 weken kon ik destijds echt niet meer verbergen. Maar goed nu ben ik op vakantie dat is wel ideaal.
Misschien komt  die dikke zw-buik  omdat ik best klein ben en niet dik....Mijn moeder had ook altijd mega-buiken   en ik dus ook. Het schijnt dat ik altijd veel vruchtwater heb. Vandaar dat ze mijn oudste ook meer dan drie weken langer hebben laten zitten.

Maar goed ik klets te veel hihi

Kus en ik zat er een dag langs   voor DE TESTDAG zag ik. Nog drie dagen. de 20e toch??
Succes met wachten weer!!!
x AnneRobe

Hey Kletskous! haha!

Geeft niet hoor, vind ik altijd alleen maar leuk!

Wij hadden het in eerste instantie alleen maar aan mijn zusje verteld, wilden verder iedereen verrassen, maar goed dat is helaas anders gelopen, en als je eenmaal in het ziekenhuis loopt is het lastig om het nog voor je te houden... vind het zelf wel jammer, want de mensen hadden het bij ons nog niet zien aankomen namelijk....
Iedereen dacht na het trouwen, want wij gaan volgend jaar 5 juni trouwen, dus word nog krap met zwanger worden, ik tel daarom ook altijd wanneer ik uitgeteld zal zijn hoor, als het nu raak is dan is het half februari dus dat kan, de maand erop maart en april kan ook nog eventueel, maar dan nemen we even 2 maandjes rust, wil niet hoogzwanger trouwen hoor, dan kan ik vast niet genieten van die dag.....

Tja als ik uitga van mijn vorige cyclus met Clomid is morgen mijn NOD, maar als ik 14 dagen bij mn ei optel, kom ik op vrijdag uit, maar volgens mij had ik vorige maand ook een latere ei en geen 14 dagen voor mijn NOD.... Maar aangezien ik vrijdag en zaterdag moet werken en dan al om kwart over 5 uit bed moet, test ik als het nog nodig mocht zijn donderdag, want zo vroeg sochtends heb ik geen zin in haha! En doe het ook liever als ik vrij ben, kan ik even lekker potje janken als het negatief is, snap je.....

Wat doe jij nu voor werk eigenlijk?
Ik werk als verkoopmedewerkster op de brood, vleeswaren en kaas afdeling van een Super de Boer supermark, werkte altijd 40 uur per week, maar ben sinds een paar weken geleden ook parttime gaan werken, nu 28 uur per week,w at neerkomt op 3 en halve dag en vind het echt heerlijK! Mocht er straks een kleine komen, wil ik graag naar 3 dagen, 24 uur dus.....

Nou ik maak er ook weer een heel verhaal van zo he!
Ga nu ook stoppen, ga douchen en naar bed, want morgen gaat ook om kwart over 5 de wekker helaas weer..... Ik begin namelijk altijd om 7 uur, maar moet bijna 3 kwartier rijden naar mn werk....... dus om kwart over 6 zit ik al in de auto.... pfff errug vroeg hoor! Maar goed morgen alleen maar sochtens werken en dan woensdag en donderdag vrij, heerlijk hoor!

Nou fijne avond nog en tot de volgende keer!

Hey Anne-Robe en alle andere meiden,

Even terug komend op je vragen:
We krijgen met z,n 4tjes 85 euro per week,hierbij krijgen we nog wel wat extra's voor benzine (40 euro)
Met deze 85 euro doen we eigelijk alles.
Eten,drinken,luiers,etc etc...
Maar het went van zelf je leeft na wat je hebt. Heb je niks kun je ook niks uitgeven.
We staan dus onderbewind omdat we geld schulden hebben.
We moeten nog een goed 2,5jaar en zijn we weer klaar,dan kunnen we met een schone lei beginen.
Verders heb je gelijk,ik ben jong en tel dan makkelijk aan.
Bij Joos (mijn zoontje) was ik ook meteen de eerste x zwanger (net als nu niet mijn eerste menstruatie afgewacht!)
Maar deze x lijkt me sterk.
Want uitgaand van 18mei :

Laatste menstruatie:  
18 mei 2008

Cyclusduur:  
28

Meest vruchtbare dag:  
31 mei 2008

Eisprong dag:  
1 juni 2008

Innesteldag:  
6 juni 2008

Positieve bloedtest mogelijk  
11 juni 2008

Positieve thuistest mogelijk  
15 juni 2008Dan zou ik vbruchtbaar zijn rond 31 mei,maar juist die dagen had ik de doorbraak bloeding en geen sex.
Of m,n ovuluatie moet anders zijn dan ik dacht.
Ik ga morgen een test kopen.
Ik laat jullie het horen.
Iedereen die een dezer dagen ook gaat testen : SUC6

Dikke kus Marieke

he Suus

Donderdag al, wat heerlijk dat wordt echt aftellen.....ik ga denk ik zelf vrijdag die vroege test doen. Zo spannend he, maar goed dat weten we al!
Kan me trouwens goed voorstellen dat je niet gaat testen wanneer je moet gaan werken....alhoewel het kan ook JOUW grote glimlachdag wortden natuurlijk

Ik  had dat 5 jaar geleden toen ik aan het testen was voor mijn oudste. Op zondagochtend vlak voordat ik ging sporten deed ik de test. Ja hoor positief!!!! Ik kon het echt niet geloven, ik zou mama worden.......Een uur later stond ik op t veld,   ik bakte er niks van en mijn teamleden baalde als een stekker aan t einde van de wedstrijd! Ik heb het ze een wk later maar verteld, durfe ook niet meer te gaan dus moet iest zeggen....hihi

Idd als wij zo doorgaan dan halen we de 10 pagina's wel aan het einde van de wk!! haha Gezellig he! (en verslavend)

Maar goed, ik ben dus zelf juf op een basisschool hier in de stad, sta momenteel bij de kleuters.
Leuk hoor, zeker nu mijn oudste na de vakantie naar school gaat!
Maar goed je snapt wel dat het niet makkelijk is om daar een tijdje uit te zijn. De ouders moeten het vertrouwen dat het weer helemaal beter met me gaat weer helemaal terug winnen......Over een jaarje of 5 snap je dat helemaal. Ik snap het nu ook als mama maar als juf vind ik dat nog wel eens moeilijk......ouders willen altijd het beste voor hun kind en altijd iets meer inspanning van de juf. Maar goed ik ben ook maar een mens net als zij...Dat zal jij ook wel begrijpen, klanten snappen volgens mij ook niet dat je wel eens een off-day kunt hebben.

Maar goed, ik ga  mijn familie en vrienden  dus niet meteen vertellen dat ik evt. al weer zwanger ben. Al zal ik als het zo is na  mijn vakantie  (kom begin aug terug)  wel moeten want zoals ik al schreef heb ik vast weer zo'n mega-zwangerschapsbuik. Hoop van niet natuurlijk. Mijn kindjes waren ook alle twee groot en hoorde pas van iemand die na twee binken een beschaafd kind kreeg van 6 pond. Die van mij waren ruim 9 pond!!!! (keizersnede dus geen medelijden hoor haha, hoorde je al denken.......)

Goed truste en werk ze morgen!!!
Ik ben morgen nog een dagje vrij en moet vanaf woensdag drie dagen weg voor mijn werk.  Zal wel even zwaar worden om mijn mannetjes te missen, en jullie natuurlijk!!!!!!

xxx AnneRobe

Hee meiden..
Nou beetje jammer maar toch ongesteld geworden..! wat ik ook al had verwacht..

Op naar de volgende ronde!

Groetjes Marleen

Terug
Bovenaan