Wie nog meer half juni NOD?!

Marleen wat balen voor je!!!!!
Je gaat je 4e ronde nu in toch.

Wel fijn dat je lichaam je niet in de maling neemt en je menstruatie dagen uitblijft.

Dikke kus AnneRobe

Hey marleen,

Wel balen van vanmorgen,

Ik ben nog steeds heel geduldig aan het afwachten. Ik heb wel heel erg veel hoofdpijn, maar dat heb ik wel vaker. Verder heb ik nergens last van. Ik zal het weekend wel de RD op bezoek krijgen. We zijn nog maar net begonnen en weet niet eens hoelang mij cyckus precies is. Ik ga ervan uit dat het net als voor mijn eerste zwangerschap 28 dagen is.
Voor wie gaat testen veel succes en ik zal voor jullie duimen

Groetjess

Hoi echt een off-day!!!!!!

Voel me heel kleote maar goed dat heeft niks te maken met het hele zwanger worden.
Ik kan echt heel goed opschieten met mijn ouders hoor, kinderen zijn daar altijd welkom.
Maar af en toe als het iets mis gaat word   ik helemaal gestoord van hun.
Zij kunnen geen "ruzies" fatoenlijk uitpraten......op elk woord wat ik zeg hebebn ze een weerwoord, blijven niet t the point maar er komern ineens andere dingen mee naar boven, niks kunnen toegeven....rrrrr
Sorry hoor moest het even kwijt, was net lichtelijk in paniek!

Over het zwanger ben ben ik nu echt wel overtuigd dat ik zwanger ben en het klinkt raar maar ben er daarom nu geruster op geworden. Van de andere kant maakt zo'n "onenigheid" met mijn ouders me nu wel heel emotioneel, ik denk meer zoiets van wat doen julie moeilijk, je moest eens weten........maar goed het is mijn besluit om ze dat niet te vertellen maar merk nu al dat dat toch wel moeilijk gaat worden.

Ik was Nl Het bed van de oudste aan het schilderen bij hun, heeft mijn vader het ineens onder zijn carport  aan straat gezet omdat hij het beu was in de eetkamer. Nu kan ik me dat beu zijn wel voorstellen maar normaal communiceren is ook een vak.....
Sorry hoor ik ben gewoon van binnen zo boos en kan het nu even aan niemand vertellen, jullie zijn even mijn uitlaatklep....nogmaals sorry!
xxx

Hoi Anne Robe,

Hoe is het met je?? Ben erg benieuwd naar je, toch je NOD deze week die van mij donderdag en word helemaal gek aan deze kant.

Nog geen last gehad tot nu toe maar je ik denk wel dat ik de RD deze maand kan verwachten. Maar ff afwachten. Heb je al last van kwaaltjes???

P.S. Ik kon niet wachten en heb afgelopen zo'n vroege test gedaan en negatief natuurlijk. Maar ja kan altijd nog lekker wachten. We gaan zondag op vakantie en ik probeer niet eerder dan als we terug zijn dus ik denk dat dan de RD al geweest zijn.

Nou groetjes

Ramona

Hoi Anne Robe,

Wat balen. Ik ken het. Zo is de vriend van mijn moeder ook. Als het me niet aanstaat dan zeg ik het tegenwoordig en als ze dat niet bevalt dan ga ik weg. Ik maakte me er altijd druk om en hun niet. Nou ik doen het niet meer. Als ze het niet aan staat jammer dan. Pech voor hun. Ik kan me ook altijd zo kwaad maken om dat soort dingen. Maar ja heet is niet anders.

Hoe weet je dan dat je zwanger bent??? Zegt je gevoel dat of heb je erg last van kwaaltjes en zo ja wat zijn die dan??

groetjes ramona

he Ramona,

ja idd ik heb OOK zo'n schoonouders (al zijn dat OOK schatten), mijn ouders zijn ook echt schatjes normaal echt waar maar zo een keer in het jaar flipt mijn vader om iets doms.......rrr
Zullen de hormonen ook wel zijn denk ik. (Menoman!!)

Maar goed bedankt je hebt me wel wat afgekoeld met je lieve berichtje.
Ik denk idd dat ik zwanger ben. Ik zei al eerder dat ik mijn schoen opeet als het niet zo blijkt te zijn.
Ik voel me zo ontsettend zwanger dat is echt niet te geloven. Al ben ik er helemaal niet ziek van hoor...
Ik herken t echt van de vorige keren. Ik heb nu zelfs weer zon gevoel van ik hoef niet eens meer te testen weet t antwoord toch al....sorry klinkt dom en ga me schamen als t niet zo is maar kan dat gewoon niet goed voorstellen.
Mijn borsten zijn zelfs al een beetje gegroeid, ik voel dat ze harder zijn. Voel de hele dag een lichte misselijkheid (dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook) kan niet meer rennen of springen zonder me onwel te voelen, dunne witvloed...en ga zo maar door.
Ik voel het gewoon maar goed ik kan eigenlijk pas maandag testen, ga er vrijdag zo'n vroege test tegenaan gooien omdat ik bij die andere twee veel hormonen had en al sneller kon testen....wie weet heb ik dan al duidelijkheid.

Ik kan me voorstellen dat je weer helemaal in de stress zit hoor, gek he dat wanneer die NOD naderd veel meiden hier ineens zeggen, nee nu zijn alle kwaaltjes weg die ik had ik word vast ongesteld, dat is ook de onzekerheid denk ik....
Zelfde als dat je in de wachtkamert van de HA nergens last meer van hebt, daar ben je dan weer bang om......

Maar goed ik hou jullie op de hoogte natuurlijk en nogmaals sorry voor mijn
iedereen weer veel succes die net als ik op t wachtbankje zit.....DAAR ECHT RESPECT VOOR!!!! (al zullen we wel moeten)

Kus AnneRobe

Ha Marleen,

Wat jammer dat je ongi gekomen is
Ik zal voor je duimen voor de volgende ronde!!!

Ramona Ik hoop dat als je weer komt van vakantie dat je dan goed nieuws hebt en dan je ongi dus is weg gebleven succes.

AnneRobe,

Ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben alleen heb ik geen vergelijkings materiaal (1e kindje).
Mijn lichaam is zo anders dan de vorige maanden veel later last van de borsten en minder pijnlijk.
Al een paar keer misselijk geweest.
Kan natuurlijk ook zijn dat mijn lichaam ontpilt is en dat het daarom anders is maar daar wil ik niet aan denken.
Heb ook tegen mijn man gezegt dat ik een goed gevoel heb!!!!
Ik ga morgen een (vroege) test doen maar ben zo bang dat die negatief is.
Succes iedereen met het wachten

Hee meiden..
Nou ik heb weer iets raars...
k zei natuurlijk dat ik vanmorgen ongesteld was geworden maar de rest van de dag heb ik niks meer gehad.. wel heel erg krampen in me buik en veel afscheiding maar me ongesteldheid blijft weg...
Ik ga morgen gewoon weer een nnieuwe zwangerschapstest doen..Ik ben nou weer helemaal zenuwachtig.. heeft iemand dit wel is mee gemaakt??

Xx marleen

Terug
Bovenaan