he Ramona,
ja idd ik heb OOK zo'n schoonouders (al zijn dat OOK schatten), mijn ouders zijn ook echt schatjes normaal echt waar maar zo een keer in het jaar flipt mijn vader om iets doms.......rrr
Zullen de hormonen ook wel zijn denk ik. (Menoman!!)
Maar goed bedankt je hebt me wel wat afgekoeld met je lieve berichtje.
Ik denk idd dat ik zwanger ben. Ik zei al eerder dat ik mijn schoen opeet als het niet zo blijkt te zijn.
Ik voel me zo ontsettend zwanger dat is echt niet te geloven. Al ben ik er helemaal niet ziek van hoor...
Ik herken t echt van de vorige keren. Ik heb nu zelfs weer zon gevoel van ik hoef niet eens meer te testen weet t antwoord toch al....sorry klinkt dom en ga me schamen als t niet zo is maar kan dat gewoon niet goed voorstellen.
Mijn borsten zijn zelfs al een beetje gegroeid, ik voel dat ze harder zijn. Voel de hele dag een lichte misselijkheid (dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook) kan niet meer rennen of springen zonder me onwel te voelen, dunne witvloed...en ga zo maar door.
Ik voel het gewoon maar goed ik kan eigenlijk pas maandag testen, ga er vrijdag zo'n vroege test tegenaan gooien omdat ik bij die andere twee veel hormonen had en al sneller kon testen....wie weet heb ik dan al duidelijkheid.
Ik kan me voorstellen dat je weer helemaal in de stress zit hoor, gek he dat wanneer die NOD naderd veel meiden hier ineens zeggen, nee nu zijn alle kwaaltjes weg die ik had ik word vast ongesteld, dat is ook de onzekerheid denk ik....
Zelfde als dat je in de wachtkamert van de HA nergens last meer van hebt, daar ben je dan weer bang om......
Maar goed ik hou jullie op de hoogte natuurlijk en nogmaals sorry voor mijn
iedereen weer veel succes die net als ik op t wachtbankje zit.....DAAR ECHT RESPECT VOOR!!!! (al zullen we wel moeten)
Kus AnneRobe