Wie nog meer half juni NOD?!

He Sonja .. en iedereen
Het is echt allemaal spannend..maar wat je zegt we zien wel wat het deze maand word!
Ik heb wel sinds vandaag hele gevoelige tepels...ik hoop dat dat ook weer een goed teken is..
Het wachten vind ik ook echt een ramp..maarja het hoort er allemaal bij!
Jij ook heel veel succes.. ik ga ook duimen voor jou en iedereen
Groetjes Marleen

Hey!

Nou weet je wat ik me soms wel is afvraag. Zou je nu echt al zo snel na een bevruchting (nog voor dat je een test doet) die klachten krijgen?! Ik wil  het heel graag geloven hoor. Want ik loop zelf ook de hele dag zo van... hmmmm wat heb ik ineens zin in die heerlijke gevulde koeken, of wat ben ik moe enzo. Maar begint dat niet later pas?!   Heel eerlijk gezegd, weet ik dit niet eens meer van mijn vorige zwangerschap. Maar zou dit over het algemeen niet wat later bijv. na twee maanden ofzo pas beginnen?

Uhmmmmmmmmmmm ssssst... ik heb stiekem een test gedaan ( ja ja ja... ik weet het, ik heb het mezelf beloofd, niet eerder testen dan een dag na mijn NOD... maar ook ik voel telkens krampjes en zo) weer zo'n heel goedkoop dingetje. Ik dacht ach... als ik vrijdag ongi moet worden, nou dan zou hij toch al pos. aan kunnen geven?! Er verscheen weer vaag een wat bredere streep. Maar echt waar... ten eerste, ik geloof niet dat ik zwanger ben, en ten tweede ben ik bang, dat ik gewoon nog zwangerschapshormoon van mijn vorige zw.schap (december vorig jaar) in mijn bloed heb. Zou dat nog kunnen denken jullie?! Het is wel weer zo'n streep van... ooo even tegen het ligt inhouden en dan.. o ja... ik zie vaag een streepje ja... HEEL VAAG! hihihi... nou ik hoor jullie het al zeggen. Je kunt maar 1 ding doen, en dat is vrijdag opnieuw testen! En dat gaan we doen. Ik heb namelijk nog een test gekocht vandaag... kruidvat eigenmerk (zo'n stick)... we wachten af!!!!!!!!!!!!!!

Liefs supermams

hey hey Moeders,

Spannend hoor, voor sommige is de NOD al in de buurt!!
Duim duim... voor jullie.
Ik ben Marieke Jacobs (in April 22 jaar geworden )
En nu per 30 mei aan 't klussen
Dus mijn NOD zo rond de 28e van juni
Spannend!
Dit is dus de 1e ronde 3de kindje
We hebben samen al een dochter Mara van 2jaar/9maand en Joos 1jaar/1maand
Spannend dus bij beide andere kindjes meteen 1e ronde raak.
Ben nu dus benieuwd of dat weer gebeurt.

Ik heb even het 'lijstje' geknipt+geplakt!
We houden elkaar op de hoogte!!
Enne.. suppermams.. succes.. nog 3dagen te gaan NOD

Iedereen succes!!en '' klus' ze!

Hier een voorlopig NOD-lijstje :
13-6: Supermams
15-6: tallutah
18-6: marleen
20-6: Suusle
21-6: triesepies
21-6: IMD
22-6: Wijnie81
23-6: ?Keetje80?
28-6: mamarieke (marieke) 1e ronde/3de kindje

Oh trouwens supermams....
Denk stiekem dat het toch 'raak' is hoor !!
Haha.. vast een stiekeme proficiat!!
Streep is streep .. en van dec tot juni is toch 6maanden verwacht dat het dan wel weg is van je vorige zwangerschap!
Hou ons op de hoogte!

Kus Marieke

hallo allemaal,

Ik heb ook 13 juni mijn nod. Heb vandaag bloedverlies. Veel bruin en roze en duidelijk zichtbaar in inlegkruisje. Ben bang dat ik niet zwanger ben. Heb wel hele zere borsten gehad en al een week krampen. Normaal ben ik heel regelmatig en altijd op dezelfde dag ongi. vind het dus vreemd dat ik nu 3 dagen eerder bloedverlies heb. Het is niet zoveel als ongi en heb nog geen stolsels.
ik heb gelezen dat het toch mogelijk is zwanger te zijn als het niet doorzet tot ongi.
even afwachten maar.
Veel suc6 iedereen en ik hoop dat het snel lukt.

groetjes,

hey supermams en andere

ik weet eigenlijk ook niet goed of dit al zo vroeg kan
maar wel eerder dan 2 maanden weet ik
meisje  die bij mij in de  klas zat is ook zwanger inmiddels een week of 15 geloof ik
maar toen ze dus 8 weken was ze echt hele dagen  misselijk en spugen enz en al een paar weken hoor
vroeg het mijn schoonmoeder vandaag en die  was al misselijk  het op het moment dat ze er achter kwam dat ze zwanger was, moest vooral kokhalzen van sterke geuren en tanden poetsen.
het is ook wel dat als je zo graag wil dat je je dan vanalles kan gaan inbeelden
je voelt licht dit dan weer dat

ik hoop echt voor je dat het gelukt is
ik denk ook niet dat de test nog uitslaat van de zwangerschap in december
en je weet wat ze zeggen een streep is een streep hoe licht ook
zou   zeker vrijdag opnieuw testen
ik heb ook al testen thuis liggen van sensitest
had zon pakket besteld met ovu en 3 zwangerschapstesten
altijd handig om in huis te hebben
hoop niet dat ik de drang te vroeg krijg om ze te gaan gebruiken

groetjes sonja

Hallo allemaal,

Wat leuk om jullie reacties te lezen. En ik dacht juist als ik wéér overtijd ben, blijf ik héél normaal, ga niet googlen, geen forum opzoeken  en wacht het gewoon af. Vooral geen rare dingen in mijn hoofd halen!
Afgelopen zondag zou  ik mijn NOD moeten hebben gehad, dus twee dagen overtijd! Vind het harstikke spannend. Maar ik heb het afgelopen week nogal druk gehad, dus misschien heeft dit invloed op mijn cyclus? Alhoewel ik altijd een hele regelmatige cyclus heb. Daarnaast ben ik bang dat ik in de overgang ben, want ben al over de 40 (en onze kinderwens is zo groot!).
Wel had  ik afgelopen dagen bruine afscheiding en heb vorige week erge buikkrampen. Dacht echt dat ik elk moment ongi kon worden. Dat gevoel is nu  weg:)
Aangezien ik vorige jaar 3x zwanger ben geweest (1x zelfs 4 maanden!) en dit jaar 1x durf ik nog niet te testen, bang om weer teleurgesteld te worden...
Wat vinden jullie? Toch testen???
Groetjes en veel succes allemaal, Tetsia

Hallo allemaal...
OWh ik word echt steeds zenuwachtiger!  ik heb ook al echt heel de week krampen in me onderbuik en sinds vandaag ook echt last van me borsten ook steeds steken..
Heeft iedere vrouw ook innestelingsbloed of verschilt dat ook weer per persoon?!?!?!?
Ik heb wel het een en ander gelezen maar toch ga ik dan weer er over nadenken en twijfelen..!
Ik hoop voor iedereen dat het raak is!

Groetjes marleen

Terug
Bovenaan