Hey!
Nou weet je wat ik me soms wel is afvraag. Zou je nu echt al zo snel na een bevruchting (nog voor dat je een test doet) die klachten krijgen?! Ik wil het heel graag geloven hoor. Want ik loop zelf ook de hele dag zo van... hmmmm wat heb ik ineens zin in die heerlijke gevulde koeken, of wat ben ik moe enzo. Maar begint dat niet later pas?! Heel eerlijk gezegd, weet ik dit niet eens meer van mijn vorige zwangerschap. Maar zou dit over het algemeen niet wat later bijv. na twee maanden ofzo pas beginnen?
Uhmmmmmmmmmmm ssssst... ik heb stiekem een test gedaan ( ja ja ja... ik weet het, ik heb het mezelf beloofd, niet eerder testen dan een dag na mijn NOD... maar ook ik voel telkens krampjes en zo) weer zo'n heel goedkoop dingetje. Ik dacht ach... als ik vrijdag ongi moet worden, nou dan zou hij toch al pos. aan kunnen geven?! Er verscheen weer vaag een wat bredere streep. Maar echt waar... ten eerste, ik geloof niet dat ik zwanger ben, en ten tweede ben ik bang, dat ik gewoon nog zwangerschapshormoon van mijn vorige zw.schap (december vorig jaar) in mijn bloed heb. Zou dat nog kunnen denken jullie?! Het is wel weer zo'n streep van... ooo even tegen het ligt inhouden en dan.. o ja... ik zie vaag een streepje ja... HEEL VAAG! hihihi... nou ik hoor jullie het al zeggen. Je kunt maar 1 ding doen, en dat is vrijdag opnieuw testen! En dat gaan we doen. Ik heb namelijk nog een test gekocht vandaag... kruidvat eigenmerk (zo'n stick)... we wachten af!!!!!!!!!!!!!!
Liefs supermams