quote: marleentje166 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2008 20:43:48&apos

);
Hee suusle..
Sorry.. zover had ik het allemaal nog niet gelezen...
Dat is zeker geen pretje nee...!
Maar zit er nu wel al voor uitgang in of kan je dat nog niet zeggen??
Wat moet je er allemaal voor doen?
Xx Marleen
Hey Marleen,
Geeft niet hoor, gaat ook allemaal zo snel hier met de berichtjes, kan ook niet alles onthouden van iedereen hoor!
Er zit zekers vooruitgang in, want ik had uit mezelf geen eisprong, en dat word nu dus opgewekt met Clomid medicijnen, die heb ik nu 2 rondes geslikt en beide rondes een eisprong gehad, alleen nu word ik dus niet ongesteld, wel gister getest, maar was negatief.... ik dacht altijd dat als je een eisprong had, dat je dan ook zowiezo wel ongesteld werd (als je niet zwanger bent) omdat je lichaam het dan weer afstoot? Maar het lijkt er nog niet op dat ik het ga worden, heb van de gyn weer een receptje mee gekregen om het dan weer op te wekken, maar dat duurt zo lang, moet ik 10 dagen slikken, en dan duurt het nog een week voordat ik weer ongesteld ben, dus 3 weken verder..... maar goed, we gaan volgende ronde maar weer vol goede moed verder.....
Shit dat je ook negatief getest hebt, misschien nog te vroeg getest ofzo? Welke test heb je gebruikt dan??