Wie nog meer half juni NOD?!

Ik had vanavond een test gedaan, ie gaf aan dat ik niet zwanger ben.. en gisterochtend ook en die gaf ook aan dat ik niet zwanger ben! raar he...
maar ik heb nog nooit gehad dat ik overtijd heb gelopen!   echt nog nooit...
Ik snap er niks van!

liefs marleen

Goedemorgen!
Hier ben ik weer even. Sinds vandaag ongi...
Op naar de 2e ronde.
Groeten Keetje

Hoi Allemaal,

sinds gistermiddag weer ongi geworden dus op naar de tweede ronde. Zullen we een nieuwe lijst maken

15 juli:   Ramona                     2e ronde, 1e kindje

groetjes ramona

Hallo allemaal

@ allemaal: Voor diegene die wel weer een rood duiveltje op bezoek hebben gehad, jammer man. Ik hoop voor jullie dat het de volgende ronde raak mag zijn!

@Annarobe: Hey hallo, ik weet dat je weg bent met je werk. Wij zullen as vrijdag morgen vertrekken na Zeeland. Lekker op vakantie al zal ik het forum wel even missen! Heb vast veel terug te lezen dan. Jij hebt ook je NOD de 23ste ( ik ook!).
Je schreef laatst een stukje over die aambeien. Heb net even dat andere topic gelezen. Ik heb er ook nog 1 van de vorige bevalling. En ja hoor gisteravond voelde het niet zo prettig en mijn vriend vertelde me dat de aambei ook bij mij weer groter was geworden . Mooi #$%#$%!!!!!!!!

Voor diegen ( onthoud de namen niet zo) die de medische molen ingaan. Wil ik juliie sterkte wensen en succes en ik zal voor jullie duimen dat het maar snel raak mag zijn!

-----
Nog een kleine update van mijzelf is dat ik nog steeds moe ben ( gister drie uren weer bij geslapen op de momenten datmijn zoontje ook sliep)! Ben héél veel duizelig en beroerd ben ik af en toe ookbehoorlijk ( al kunnen het ook de zenuwen voor de vakantie zijn, daar vben ik nogal gevoelig voor!) Nou ja en de borsten en nu die #$%#$% aambei!

Nog even afwachten, al duurt het me veel te lang. Zal zo eerst een test in de koffer gooien!

Nou ik zal vanavond nog even lekker bijlezen en dan pas volgende week vrijdag weer .

Groetjes

Diarich

quote: marleentje166 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2008 20:43:48'));

Hee suusle..

Sorry.. zover had ik het allemaal nog niet gelezen...
Dat is zeker geen pretje nee...!
Maar zit er nu wel al voor uitgang in of kan je dat nog niet zeggen??
Wat moet je er allemaal voor doen?

Xx Marleen

Hey Marleen,

Geeft niet hoor, gaat ook allemaal zo snel hier met de berichtjes, kan ook niet alles onthouden van iedereen hoor!
Er zit zekers vooruitgang in, want ik had uit mezelf geen eisprong, en dat word nu dus opgewekt met Clomid medicijnen, die heb ik nu 2 rondes geslikt en beide rondes een eisprong gehad, alleen nu word ik dus niet ongesteld, wel gister getest, maar was negatief.... ik dacht altijd dat als je een eisprong had, dat je dan ook zowiezo wel ongesteld werd (als je niet zwanger bent) omdat je lichaam het dan weer afstoot? Maar het lijkt er nog niet op dat ik het ga worden, heb van de gyn weer een receptje mee gekregen om het dan weer op te wekken, maar dat duurt zo lang, moet ik 10 dagen slikken, en dan duurt het nog een week voordat ik weer ongesteld ben, dus 3 weken verder..... maar goed, we gaan volgende ronde maar weer vol goede moed verder.....

Shit dat je ook negatief getest hebt, misschien nog te vroeg getest ofzo? Welke test heb je gebruikt dan??

Hoi meiden,

Helaas, in ronde 12 ook weer .
Gelijk maar afspraak gemaakt voor HSG.

Groetjes Wietske

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2008 11:08:10'));

Hoi meiden,

Helaas, in ronde 12 ook weer .
Gelijk maar afspraak gemaakt voor HSG.

Groetjes Wietske

Neeeeeeeeeeeeeee! Shit zeg........ wanneer moet je voor HSG?
Hier nog geen RD, maar wel negatieve test, en nu af en toe ongi gevoel, dus zal wel komen denk ik..... Kloten gevoel he?! Heb gister ook even lekker gehuild hoor. Weet hoe het voelt na zoveel rondes......

Hey allemaal

Wat  veel pech allemaal. Ik had toch wel gehoopt dat  er wat meer  zouden staan, maar  er zitten er nog een aantal op het wachtbankje.  Voor degene met een  veel succes in de volgende ronde en zal nog beter mijn best doen met duimen en hopen dat  er dan geen velgende rondes meer komen.

Hier  zijn nog geen veranderingen. ik voel me niet anders dan anders .  Alleen een beetje moe.( misschien wat meer (en langer) slapen). Ik heb mezelf voorgenomen dat ik op z'n vroegst zondag ga testen.

Groetjess
                                                                                               Het grote juni wachtbankje!!!....????  

13/6
 Supermams
 zwanger

14/6
 30 jaar

15/6
 Esk
 11e ronde 1e kindje
 13/6 neg getest

Talutah

Marieke
 1e ronde 3e kindje