Wie nog meer half juni NOD?!

quote: samanthatjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2008 11:10:37'));

he suusle...

haaj ik ben samantha en ik ga volgende maand als ik ongesteld ben geworde(hoop het niet maar zal vast wel) ook met clomid beginnen..
heb jij veel last van de bijwerkingen.. je hoord veel mensen daar over..

hoelang ben jij al bezig.. ik bijna anderhalf jaar..

groetjes samantha...

Hey Samantha,

Ik heb tot nu toe nauwelijks last gehad van de bijwerkingen gelukkig! Maar heb het nu ook nog maar 2 keer gebruikt en in de ligste dosis... Ik had alleen vaak dat ik snachts wakker werd en het heel warm had, en wat meer last van stemmingswisselingen, maar ben er niet ziek van geweest ofzo gelukkig....

Wij zijn nu ook bijna anderhalf jaar bezig helaas, en deze ronde is dus ook niet raak....
Wat is bij jullie de reden dat je Clomid krijgt? Heb je ook geen eisprong?

Hey meiden!

Ten eerste... tjongejongejonge wat al veel berichtjes op mijn vraag!!!!! hihihi... dat heb ik nog nooit meegemaakt! Maargoed. Ik heb even de laatste berichtjes wat doorgenomen. Goh zeg wat spannend allemaal voor jullie! Trouwens, een dag foliumzuur vergeten is helemaal geen probleem hoor!!! Ik vergeet het ook wel is.

Met mij gaat het trouwens goed gelukkig... nu dan 4 weken en 5 dagen zwanger. Ik hoop zo dat het vruchtje leeft (ben aldoor zo bang voor een levenloos vruchtje)! Je hoort dit zo vaak. Heb niet veel zwangerschapskwaaltjes trouwens... gelukkig!

Meiden ik duim voor jullie heel heel veel succes!!!!!!!!

xxxxxxxxxxxxx supermams!!! en ukkepukkie

Lieve allemaal, ik ben dus wel ongesteld geworden afgelopen zondag... Ik ben vandaag naar de huisarts geweest, en we hebben een verwijsbrief voor de gynaecoloog. We gaan nu dus de medische molen in.Was erg moeilijk zondag, veel gehuild, je wordt er ook zo moedeloos van, en dat elke maand weer al een jaar lang.... Ik ga morgen een afspraak maken en hoop dat we snel terecht kunnen! Ik denk dat ik nu naar een ander forum ga, voor vrouwen die moeilijk zwanger raken denk ik. Allemaal bedankt voor jullie reacties en ik hoop het beste voor iedereeen!!. Dikke X Nathalie

quote: 30 jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2008 18:21:18'));

Lieve allemaal, ik ben dus wel ongesteld geworden afgelopen zondag... Ik ben vandaag naar de huisarts geweest, en we hebben een verwijsbrief voor de gynaecoloog. We gaan nu dus de medische molen in.Was erg moeilijk zondag, veel gehuild, je wordt er ook zo moedeloos van, en dat elke maand weer al een jaar lang.... Ik ga morgen een afspraak maken en hoop dat we snel terecht kunnen! Ik denk dat ik nu naar een ander forum ga, voor vrouwen die moeilijk zwanger raken denk ik. Allemaal bedankt voor jullie reacties en ik hoop het beste voor iedereeen!!. Dikke X Nathalie

Hey Nathalie,

Ik leef met je mee en weet precies hoe je je voelt hoor. Het is een behoorlijke stap om de medische molen in te gaan, onderschat het niet. Ook wat de hormonen allemaal met je kunnen doen......
Ik zit sinds een tijdje ook op het forum als zwanger worden langer duurt en praat mee op de topic zwanger worden met PCO......
Ik hoop dat je ons nog op de hoogte wilt houden hoe het verder gaat met jullie....

Ik heb vandaag ook weer negatief getest en geloof dat mijn ongi er nu ook aan zit te komen, dus ik mag weer beginnen met een kuur CLomid.....

Heey Meiden...
Nou ik ben dus nog steeds niet ongesteld geworden..aan de ene kant super, maar aan de andere kant word k gek van de zenuwen.!
Ik had verkeerd gerekend met mijn NOD, want die had ik gister maar ik dacht vandaag!
Dus ben ik nu al overtijd! Ik heb ook echt last van heel veel afscheiding, dat het net lijkt of ik ongesteld ben..

Meiden ik wilde jullie eigenlijk nog allemaal ff bedanken, gewoon dat ik altijd wel reactie krijg op mijn vragen..! ik vind dat TOP
Ik hoop ook dat het allemaal niet meer lang gaat duren vooor ons allemaal!!

Succes dames..
kus Marleen

Hee Suusle..

Jammer dat je toch weer ongi ben beworden! maar je gaat nu de medische molen in en hoop dat dat wel allemaal goed komt...het is allemaal een heel gedoe maar het is voor een goed doel!! dat moet je gewoon altijd blijven denken!

Kus MArleen

quote: marleentje166 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2008 20:13:33'));

Hee Suusle..

Jammer dat je toch weer ongi ben beworden! maar je gaat nu de medische molen in en hoop dat dat wel allemaal goed komt...het is allemaal een heel gedoe maar het is voor een goed doel!! dat moet je gewoon altijd blijven denken!

Kus MArleen

Hey Marleen,

Wanneer ga je testen?? Doen doen !!!
Ik zit al een tijdje in de medische molen hoor, heb onderzoeken ed gehad waaruit bleek dat ik PCO had, toen hebben we 2x mijn ongi op moeten wekken en toen kon ik beginnen met Clomid, heb ik nu 2 rondes van achter de rug, dus zitten er helaas al een tijdje in..... is geen pretje, want die hormonen maken je toch anders dan dat je bent, is voor je omgeving niet altijd prettig en voor mezelf ook niet, maar goed het is voor een goed doel zeggen we maar.... hoop alleen dat dat snel komt, want makkelijk is het niet....

Meid, ik duim voor je en laat je even weten wat t word??

Hee suusle..

Sorry.. zover had ik het allemaal nog niet gelezen...
Dat is zeker geen pretje nee...!
Maar zit er nu wel al voor uitgang in of kan je dat nog niet zeggen??
Wat moet je er allemaal voor doen?

Xx Marleen

Terug
Bovenaan