A
Anoniem
Guest
quote: samanthatjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2008 11:10:37&apos
);
he suusle...
haaj ik ben samantha en ik ga volgende maand als ik ongesteld ben geworde(hoop het niet maar zal vast wel) ook met clomid beginnen..
heb jij veel last van de bijwerkingen.. je hoord veel mensen daar over..
hoelang ben jij al bezig.. ik bijna anderhalf jaar..
groetjes samantha...
Hey Samantha,
Ik heb tot nu toe nauwelijks last gehad van de bijwerkingen gelukkig! Maar heb het nu ook nog maar 2 keer gebruikt en in de ligste dosis... Ik had alleen vaak dat ik snachts wakker werd en het heel warm had, en wat meer last van stemmingswisselingen, maar ben er niet ziek van geweest ofzo gelukkig....
Wij zijn nu ook bijna anderhalf jaar bezig helaas, en deze ronde is dus ook niet raak....
Wat is bij jullie de reden dat je Clomid krijgt? Heb je ook geen eisprong?
he suusle...
haaj ik ben samantha en ik ga volgende maand als ik ongesteld ben geworde(hoop het niet maar zal vast wel) ook met clomid beginnen..
heb jij veel last van de bijwerkingen.. je hoord veel mensen daar over..
hoelang ben jij al bezig.. ik bijna anderhalf jaar..
groetjes samantha...
Hey Samantha,
Ik heb tot nu toe nauwelijks last gehad van de bijwerkingen gelukkig! Maar heb het nu ook nog maar 2 keer gebruikt en in de ligste dosis... Ik had alleen vaak dat ik snachts wakker werd en het heel warm had, en wat meer last van stemmingswisselingen, maar ben er niet ziek van geweest ofzo gelukkig....
Wij zijn nu ook bijna anderhalf jaar bezig helaas, en deze ronde is dus ook niet raak....
Wat is bij jullie de reden dat je Clomid krijgt? Heb je ook geen eisprong?