Wie nog meer half juni NOD?!

Wijnie heel veel succes morgenvroeg!!!!!!!!

Lieve meiden ik wens iedereen de komende dagen heel veel succes met testen en wachten.
Ik ben er pas vrijdag weer, zal even moeten afkicken. Moet drie dagen weg voor mijn werk.

x AnneRobe

Hey meiden,

daar ben ik weer. Eindelijk weer ff tijd om te kijken hoe het met jullie gaat. Wietse, welkom! Ik hoop dat jullie het gaat lukken! Nou ik ben nog wat ouder dan jij: 6 jaar en mijn vriend is net zo oud als jouw man! Ook ik ben mijn Mr Right (helaas) pas tegengekomen... Dus vandaar hebben wij ook nog geen kinderen.
Ik zou 11 dagen geleden ongi moeten worden en dat ben ik nog steeds niet! Ik kan het nog steeds niet geloven en wacht voor de zekerheid nog maar om naar de dokter te gaan. Wel een test gedaan en die was positief. Vandaag heb ik wel de verloskundige gebeld om te vragen wat te doen. Maar het is nog te vroeg. Afwachten dus! Je wordt voorzichtiger na 5 mk in één jaar...
Het ene moment voel ik me hartstikke zwanger en het andere moment twijfel ik ontzettend.
Ik lees dat een aantal meiden zich afvroegen over een afscheiding op de eerste dag van de ongi maar die niet doorzet. Dat had ik ook vorige week en toch zwanger! Dus afwachten geblazen!
Groetjes van Tetsia

Hee meiden..
Nou ik ben nog steeds niet ongi...maar heb wel z`n buikpijn..
Ik heb vanmorgen weer een test gedaan maar was weer negatief!
IK weet niet wat ik moet doen?? dokter bellen??

Xx Marleen

Hey Allemaal.

Wat een spannende week voor vele van ons,
Ik zou vandaag 3 dagen overtijd zijn,uitgaand van 18mei->15juni
Maar omdat ik 30mei 1dag een doorbraakbloeding heb gehad en tussen 26 en 30 mei 3 pillen heb geslikt,blijft het voor mij moeilijk om uittegaan van een 'goede' cyclus.
Dus als ik van 30mei uitga,hoef ik pas 27juni positief te testen.
Dit blijft me dus hoop geven en geen bloed is goed.
Nog niet positief,maar ook nog niet ongi dus we kunnen nog alle kanten op.
Fijn om van je (tetsia) te lezen dat je ook wat gebloed hebt net voor je NOD en nu toch positief bent,dit kan mij en marleen weer een beetje hoop geven hé!
Bij Joos heb ik ook niet op m,n 1e menstruatie gewacht en was ik ook meteen zwanger,precies 4 weken later dan dat ik stop.
Dus jammer dat ik nu nog niet positief test.
Misschien ben ik toch 'schijnzwanger' ? Maar dat bestond niet las ik laatst ergens?
Vreemd,voel me namelijk wel een beetje zwanger.
Maar ik wacht af,ik ga pas weer vrijdag/zaterdag weer testen!

Kus en suc6 aan iedereen!!!

Marieke

dag Marleen,

Lees nu je berichtje
Ik ben vandaag 3 dagen over tijd en helaas ook nog niet positief getest.
Vandaag is jou NOD toch? ben bang dat de dokter dan weinig doet,maar als je 't niet vertrouwd gewoon bellen.
Sterkte!

Kus Marieke

Meiden even een snel berichtje van mij, moet zo even weg......
Nou kon gister de gyn bellen voor de definitieve bloeduitslag, en ik heb zeker weten een ei gehad. Ze vroeg of ik al getest had, ik zei nee nog niet, wil nog even wachten tot donderdag, ze zei van nou je kunt in principe nu al testen. Dus ik vanmorgen getest, maar helaas negatief...... ben best een beetje verdrietig en snap het ook niet, had redelijk goede hoop, en heb ook totaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden.....
Moet nu eerst weer een kuur van 10 dagen slikken om mijn ongi op te wekken en dan duurt het weer een week voordat ik daar ongi van word en dan weer aan de Clomid, dit kost steeds zoveel tijd, word er gek van........

Nou ben er straks misschien nog even weer!!

He meiden,

Hier nog steeds op het wachtbankje, Ik heb even een vraagje ik heb gister een keer folium vergeten te slikken, is dit erg, moet ik er dan vandaag twee slikken of gewoon doorgaan?

groetjes ramona

he suusle...

haaj ik ben samantha en ik ga volgende maand als ik ongesteld ben geworde(hoop het niet maar zal vast wel) ook met clomid beginnen..
heb jij veel last van de bijwerkingen.. je hoord veel mensen daar over..

hoelang ben jij al bezig.. ik bijna anderhalf jaar..

groetjes samantha...

Terug
Bovenaan