Wie nog meer half juni NOD?!

Hoi Super mams

Je kent me nog niet maar heb  vanmorgen (toen jij stond te testen denk ik...hihi)  alle berichten op dit item gelezen....
Heb met alle berichten met je meegeleefd.....
Steeds dacht ik Ja hoor die is echt wel zwanger

En toen ik  de laatste berichtjes aan t lezen was kwam jouw nieuwe berichtje binnen met het nieuws dat je nu eindelijk ook zelf overtuigd bent dat je zwanger blijkt te zijn. WAT SUPER VOOR JE!!!! Gefeliciteerd natuurlijk.

Niet meer twijfelen maar lekker gaan genieten want zo'n stick zegt echt niet dat je zwanger bent als dat niet zo blijkt te zijn. Trouwens van je vorige zwangerschap kan het echt niet zijn want alleen aan het begin van de zwangerschap maak je dit hormoon aan wat verschijnt op de test, wat vorige maand wel kan zijn is dat de tijd waarop je het op je stick kon aflezen voorbij was. Er kan dan een streepje verschijnen die er binnen "de tijd" die er voor staat niet was. Of idd een hele vroege MK ofzo...

Maar goed, ik zal me even voorstellen. Ik ben dus Anne Robe en ben mama van twee jongens, de oudste is net 4 jaar geworden (gaat na de vakantie naar school) en de jongste is  een paar maanden geleden  twee geworden. Bij mij zat er dus net geen twee jaar tussen.

Ik ben deze maand begonnen om zwanger te raken van de evt. derde. Bij de andere twee was ik zo zwanger maar dat gevoel heb ik nu helemaal niet hoor. Ben er een tijdje tussenuit geweest (op mijn werk) en ben ook al 31 jaar nu. Dat is wel wat anders als 26 bij de eerste.
Maar goed ik ben deze maand mijn klusperiode al voorbij en zit op t wachtbankje net als jullie. De 23e kan ik gaan testen of wachten op mijn RDtjes natuurlijk.

Ik vind het wel heeeeeel spannend allemaal hoor. Mijn familie en de meeste vrienden weten niet dat we bezig zijn daarom klets ik graag hier mee als het mag...

Jullie ook allemaal succes op t wachtbankje, kunnen we elkaar lekker gezelschap houden!!

Groetjes AnneRobe

Hoi Allemaal,

Ik ben ook nieuw (niet helemaal zit altijd op juni stoppers). Mijn NOD is 19-06-2008. Ik heb even een vraagje. Moet je perse last van je borsten hebben wil je zwanger zijn?? Dat is toch bij iedereen anders??

Groetjes ramona

Ha die Ramona

Ik ben al twee keer zwanger geweest, heb twee scheetjes (maar goed dat wist je al van de JUNI stopeprs)  en ik heb destijds NOG NOOIT last gehad van mijn borsten.......

Toen ik een tijdje terug thuis zat van mijn werk, kreeg ik  een paar maanden lang  wel gevoelige borsten. Het heeft toch iets met hormonen te maken denk ik. ....

Liefs Anne Robe

Hoi Anne Robe,

Ik heb namelijk nu nergens meer last van alleen steken links in de lies en bij de navel. En af en toe een beetje buikpijn maar niet dat ik krom sta. Voor de rest niks. Dus geen zere borsten betekend dat je ook wel zwanger kunt zijn. Nou dan wachten we maar af tot volgende week. Ben zo benieuwd en het wachten duurt zo lang.

Voor de rest kan ik niet zo goed met jullie meepraten want ik heb nog geen kindjes.

Groetjes ramona

haha gekkie mag je nog wel meepraten maar goed...

Ik had dus bij mijn eerste twee zwangerschappen helemaal GEEN zwangerschapsverschijnselen, het enige wat ik destijds hier ook op t forum schreef was dat ik veel meer afscheiding dan normaal had. dat vond ik erg vreemd.

Ik weet nog dat de andere toen aan me schreven dat ik het me vast inbeeldde en niet zwanger hoefde te zijn. Ik vond het toch raar. Na een aantal dagen dacht ik ongesteld geworden te zijn, kreeg echt oud bloed. Maar nadat ik de test deed wist ik het helemaal zeker. Ik was gewoon zwanger!!!

Iedereen is weer anders, kan best dat jij volgende maand wel heel erg last van je borsten gaat krijgen,ik hoor dat wel van veel vriendinnen dat ze dat gehad hebben. maar goed zoals ik al schreef iedereeen is dus anders en zoals ik hier al mooi las op t forum zelfs elke zwangerschap is weer anders....

Sterkte met t wachten!!!
Dikke kus

Hey Annerobe!

Wat een gezellig berichtje!!! En wat leuk dat je zo met me meeleefd...!
Dus jij hebt al twee jongens... van 4 en 2... die zitten dus ook niet erg ver uit elkaar.
Wat spannend dat de oudste nu naar school gaat, een nieuwe tijd breekt aan. Ja zo ver ben ik nog lang niet hahaha... mijn zoon moet eerst nog 1 worden.

Ik zei nog tegen mijn man, februarie vind ik wel een saaie 20 datum hihihihi.... bij mijn zoon was ik een dag voor kerst uitgerekend! Hij werd uiteindelijk 12-12 geboren!!! Maar februari... dat is echt zo'n datum, net na die feestdagen, maar van de andere kant, je hebt dan wel weer iets om naar uit te kijken he... ach ik moet ook niet zo zeuren, ik mag al lang superblij zijn dat het zo snel weer raak is!

Ja de test is alleen maar mooier geworden, de streep stond er vanmorgen ook al hoor, binnen drie minuten, maar hij is nog veel duidelijker geworden. Maar je weet wat ik denk/voel, eerst maar is ongesteld worden. Ik ga vanmiddag van die dure testen kopen denk ik... met echt ZANGER en NIET ZWANGER erop. Ik weet niet of ze beter zijn ofzo... ik dacht van als je nu nog niet veel zw.sch. hormoon in je bloed hebt, zou hij dan heel vaag zwanger aangeven? Of verscheind er gewoon ineens ZWANGER in beeld ofzo. Nouja, misschien dat ik die andere test ook wel koop van clearblue... met een plus of min hihihi....

Ik voel me een beetje bah... vandaag... gewoon moe ofzo en m'n emoties heb ik ook niet helemaal onder controle... ik denk ook aldoor aan mijn andere zoon... straks geef ik hem straks niet genoeg aandacht enzo. En ik wil eerst zeker weten dat ik niet ongi word natuurlijk, dat zal voor mij de echte bevesteging zijn. En ik denk aldoor, straks is het een levenloos vruchtje... maar zo dacht ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet. Ach ik moet gewoon niet zo zeuren maar genieten!!!!!!!!

Hey succes he met zwanger worden... ik denk dat ik binnen een aantal dagen over ga naar het andere forum... nog even een weekje hier en dan hup daar naartoe!!

Liefs Supermams

he gezellig die snelle reacties!!!
Supermams groot gelijk dat je lekker gaat meelezen bij het zwangerforum, als ik jou was zat ik er al lang, hihi.
Jammer dat het maart 2009 forum nog niet kan bestaan anders zat ik er al denk ik...

We komen elkaar daar niet meer tegen want ik zou net begin maart uitgerekend zijn....al voelt dat nu niet zo hoor maar goed dat had ik bij de andere twee ook niet. ik was wel altijd misselijk in een bus bijvoorbeeld.
Goh moet morgen maar eens gaan bussen dan,
is nog altijd goedkoper dan die dure testen

Maar goed idd mijn oudste gaat naar school en IK zie er als een berg tegenop, ben zelf nog wel juf maar goed. Ik vind het echt een mijlpaal hoor!! Gelukkig hoeft hij pas na de vakantie te beginnen...Zelf vind hij het ook wel spannend.

Oh ja Supermams ik moet eerlijk bekennen dat ik ook altijd vooruit kijk wanneer ik uitgerekend zou zijn en of ik dat wel en leuke maand vind, haha ik had precies t zelfde met februari als jij. Slaat idd nergens op!
Ik zou  als het  in 1 keer raak is (wat bij de andere twee ook zo was)  op 3 maart uitgerekend kunnen zijn. (vat je hem, 3e kindje derde maand, derde dag!!!) Dat kan geen toeval zijn...

Supermams veel geluk in je zwangerschap, lekker gaan genieten meid!!!

Kus Anne Robe

He meiden,

dank voor jullie reactie. En ik ga voor jullie duimen dat het deze maand gaat lukken. En Supermans gefeliciteerd!
Ik blijf ook nog een weekje op dit forum, want wil natuurlijk wel weten hoe het met de rest afloopt! Moet wel lachen hoor er zit gewoon een generatie tussen mij en sommigen van jullie! Althans dan denk ik, ik had jouw moeder kunnen zijn!  Bij wijze van spreken dan...
Doei doei Tetsia

Terug
Bovenaan