Wie nog meer half juni NOD?!

Hallo Allemaal,

Zal me eerst even voorstellen!! Mijn naam is Marleen ben 25 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Ik ben in januari gestopt en heb in april een mk gehad. Al even niet meer op dit forum geweest, maar nu heb ik er weer echt zin in!!

Ik heb zaterdag mijn NOD. Ben ook wel erg bezig met dingen die ik voel enzo....maar goed meer dan wachten kunnen we denk ik toch niet!!

Wens ons allemaal veel succes en natuurlijk hopen dat het RAAK is!!

Groetjes Marleen

hoi,

graag wil ik me hier ook toevoegen, ik heb nod aankomende zaterdag(14 juni)
ik ben 22 en sinds februari van de pil af. en sinds april/mei bezig.
We zitten nu in onze tweede ronde voor een eerste kindje.
Hier is het ook erg spannend hoor. Vorige maand had ik maar alle kwaaltjes die je je kon bedenken, misselijk,veel buikpijn, moe,...
Nu heb ik enkel last van buikpijn, vorige week donderdag/vrijdag had ik er veel last van behoorlijke steken in buik, elke keer op 1 plaats. nu is buikpijn weer stuk minder. maar ook nog op 1 plaats.

spannend, hoop dat er aantal zwangere tussen zitten.

groetjes

Hallo allemaal.

Het duurt zeker lang voor dat je pas kunt testen.
Ik heb mijn NOD pas 22 Juni maar zou nu al willen testen zo dat je weet waar je aan toe bent.
Ik heb elke maand nog last van mijn borsten gehad en zeer pijnlijke tepels hoorde laatst dat het kan zijn dat je lichaam een paar maanden nodig heeft om te ontpillen nou weet ik niet of het waar is maar ik heb al van alles goevoeld aan mijn lichaam en denk elke keer weer "Dit had ik vorige maand nog niet"waar door de terleurstellig steeds groter wordt.
Mijn borsten beginnen nu ook weer gevoeliger te worden maar het zou toch wel weer niks zijn.
We klussen er mooi op los en nu maar duimen dat het een keer raak is.
Binnen 1 week heb ik van 3 bekenden gehoord dat ze zwanger zijn (ben kraamverzorgster en ze willen dat ik bij hun kom werken) Best frustrerend.
Ik duim voor jullie allemaal "op naar een positieve test".

Groetjes Wijnie

Hoi Marleen en de rest,

Ok, ik zou wat van me laten horen. Heb vandaag een test gekocht. Vanmorgen stond ik naast een collega die niet zo lekker ruikt. En ik kreeg  toch van zijn lucht  een afkeer! Dus toen ik de test vanmiddag deed wist ik het eigenlijk al: ja ja ja het is raak!!! Ik ben zwanger!
Ik kan het nog niet geloven. Vooral omdat dit mijn 4e keer is in ruim één jaar. Nu ga ik ervan uit dat ik nu  goed zwanger ben. Dat merk je al vrij snel. Ook als je al één of twee dagen overtijd bent. Die dagen voelen toch anders dan bij een gewone overtijd. Was vanaf de eerste dag overtijd erg moe en had toch een trek!
Ik had vorige week de normale voortekens van ongi worden:  buikpijn, sjaggie en bruine afscheiding.  Wat is het toch gemeen he? Totdat je een paar dagen overtijd kun je helemaal niets zeggen.
Ik vind wel het moment van de eisprong is cruciaal.  Klus dan 's avonds voor het slapen gaan. Ga niet meer uit bed en blijf liggen. fftjes een tijdje met de beentjes omhoog en dan lekker slapen. Ik geloof er heilig in dat dat beter is dan 's morgens klussen!
Maar goed, hopelijk is deze tip niet meer voor jullie nodig!
Als jullie vragen hebben, laat het me weten. Ik vind het leuk om jullie brandende vragen te beantwoorden!
Groetjes van Tetsia  

hey tetsia en andere

gefeliciteerd
ik hoop echt dat het nu helemaal goed gaat
geniet van de komende tijd

hier is het nog steeds afwachten
ik duim voor de rest

groetjes sonja

hoi,

tetsia, van harte gefeliciteerd, ik hoop dat het deze keer goed gaat,maar als je nu al het gevoel hebt dat het goed zit, en je ook heel veel kwaaltjes gelijk hebt, dan zit het meestal wel goed,
geniet ervan meid.

hier is het nog paar dagen afwachten.

groetjes

Goedemorgen allemaal!
@ Tetsia: Van Harte Gefeliciteerd en nu maar hopen dat alles goed gaat!
@ Supermams: Nog geen RD's in aantocht?

Zelf heb ik nog steeds een raar gevoel in m'n onderbuik en ben erg sjaggie, dus ik vrees dat bij mij de RD's er aan zitten te komen.
Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.

Hier een voorlopig NOD-lijstje :
13-6: Supermams
15-6: tallutah
18-6: marleen
19-6: Isa-lente
20-6: Suusle
21-6: triesepies
21-6: IMD
22-6: Wijnie81
23-6: ?Keetje80? 1e ronde / 1e kindje  
28-6: mamarieke (marieke) 1e ronde/3de kindje

@ Tetsia
Van harte gefeliciteerd!! Mega leuk voor je!!

@ Supermams
Weet je al meer?? Koop anders eens een test die de woorden zwanger/niet zwanger aangeeft? (clear blue) Is maar een tipje hé!

@ bloempje
Jou NOD is zaterdag hé? spannend,en ook erg leuk een jonge moeder
(ben zelf 22jaar )

@ de rest (die ook hun NOD hebben aankomend weekend)
Mega veel suc6 en ik ga voor jullie allemaal duimen dat er maar veel feb/maart baby's geboren mogen worden haha

Ik heb sinds gisteren giga koppijn en daarbij ook duizelig en misselijk
Het zal wel gewoon een griepje zijn ivm de weerswisselingen ofzo.
Maar ik ga zo toch weer braaf even terug liggen,dan maar een weekendje rustig aan.

Kus Marieke

Terug
Bovenaan