Wie nog meer half juni NOD?!

@ wijnie

Las dat je kraamverzorgster bent,leuk werk joh.
Teminsten ik heb tot 2x toe een mega lieve kraamhulp gehad.
beetje 'streng' zo van de 3 r-en maar dat is juist goed voor mij.
Even een vraagje (misschien dat jij dat weet)
Ik wilde eigelijk eind juni stoppen met de pil
Had  op 18mei ongi..daarna nog 4x de pil geslikt (maar aan de diaree-sorry-)
En toen weer op 30 mei ongi (door de pil heen-1dag- )
Van welke NOD moet ik nu uitgaan? 15 juni of 26/28 juni?
Mocht je 't ook niet weten gaan we maar uit van 26/28 juni

Kus Marieke
(nu echt terug na m,n bedje!)

quote: mama_marieke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2008 07:37:12'));

@ wijnie

Las dat je kraamverzorgster bent,leuk werk joh.
Teminsten ik heb tot 2x toe een mega lieve kraamhulp gehad.
beetje 'streng' zo van de 3 r-en maar dat is juist goed voor mij.
Even een vraagje (misschien dat jij dat weet)
Ik wilde eigelijk eind juni stoppen met de pil
Had  op 18mei ongi..daarna nog 4x de pil geslikt (maar aan de diaree-sorry-)
En toen weer op 30 mei ongi (door de pil heen-1dag- )
Van welke NOD moet ik nu uitgaan? 15 juni of 26/28 juni?
Mocht je 't ook niet weten gaan we maar uit van 26/28 juni

Kus Marieke
(nu echt terug na m,n bedje!)

Ha Marieke,

Wat fijn dat je 2 keer een mooie kraamtijd heb gehad dat is ook altijd mijn doel.
En het is zeker een mooi beroep elke dag z'n kleintje in je armen een heerlijk gevoel.

Sorry maar ik weet niet waar je van uit moet gaan zit daar niet helemaal in ben al blij als ik die van mij zelf kan uitrekenen.

Hoop dat je gauw weet wat je moet aan houden.
succes er mee.

Liefs Wijnie

Ten eerste...

Ik weet het bijna zeker..................................... ZWANGER!!!!!!!!!
Ik zit hier met twee opgeblazen tieten die toch wel gemeen pijn doen, gewoon zoals ik hier nu zit, beetje branderig gevoel...

Vanmorgen een test gedaan (dag voor mijn NOD) en ja hoor, een rose streep. Ik had gisteravond tijdens mijn dienst nog even snel een test gehaald bij de Super de Boer. Ik moest nog flesvoed. hebben voor mijn zoon (vandaag precies een half jaar) en ik dacht nog tjongejonge, dat zou wat zijn, koop ik hier nog een blik voeding, en straks geeft deze test toch echt positief. Er lagen twee... een wat goekopere en een dure... heb toch maar de goedkopere gedaan. En vanmorgen, ja hoor, toch wel duidelijk een streepje!!!

Maar toch durf ik nog niet te juigen, ik wil eerst met eigen ogen zien dat ik niet ongi word... dat vind ik wel eng hoor!!!!!!!!! Spannend, ja het kan zo mis gaan. Je hoopt natuurlijk van niet, maar ik ben er een beetje bang voor, door de vorige testen van vorige maand.

Nouja....... het moet gewoon zo zijn. Goh wat leuk kraamverzorgster... ik ben een ex-kraamverzorgster...... super leuk beroep, wel heftig hoor... ik werk nu gewoon in de verzorging, vind het super leuk (was toen die tijd zo weinig werk in de kraamzorg hier in het noorden!!) dus toen kon ik aan de slag in de verzorging thuiszorg.

Nou ik weet zo even niet meer al jullie namen, maar het blijft even spannend voor ons allemaal... er schreef iemand dat ze dacht dat ze ongi zou worden, ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou ik moet zo ff naar de dokter, heb eczeem aan mijn hand, laat hem dan ook meteen even de test zienhihihihi!!! Het liefst zou ik willen, dan ze even een echo maken om te zien of er wel echt wat zit! Ik heb nog echt niet het gevoel van o yes zwanger! Misschien begint dit pas na drie maanden. Bij mijn zoon had ik na de eerste pos.test helemaal een vlindergevoel... ik was in de zevende hemel!!!!!!!!!!!!! Nu valt het tegen, ik wil weer dat gevoel van yes... maar ik moet het eerst nog zien.

Nou sorry hoor voor het lange verhaal... succes en sterkte allemaal komende dagen!!

Liefssssssssssssss Supermams

Goede morgen allemaal.

Bij mij is het toch weer begonnen dat ik van alles merk wat er nooit was.
Heb normaal altijd last van mijn borsten vanaf de eisprong maar nu nog nergens last van.
Heb vanochtend behoorlijk last van mijn onderbuik steken en gerommel(net als of mijn darmen van slag zijn).
Werd wakker en voelde me niet lekker.
Moet morgen volgens de berekening pas de innesteling hebben dus kan ook eigelijk nog  niks voelen.(buikgriep)?
En ik moet nog 1.,5 week voor mijn NOD.
wat duurt wachten lang zeg!!!!!!
hou jullie op de hoogte ik zal vast nog meer gaan voelen

Fijne dag Wijne

he supermams,

Van harte gefeliciteerd!

Ik had officieel morgen mijn nod maar heb de rd's drie dagen eerder dan normaal.
ben dus helaas niet zwanger. Op naar ronde drie voor ons eerste.
veel suc6 en plezier van je zwangerschap.

Groetjes

quote: supermams reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2008 09:28:57'));

Ten eerste...

Ik weet het bijna zeker..................................... ZWANGER!!!!!!!!!
Ik zit hier met twee opgeblazen tieten die toch wel gemeen pijn doen, gewoon zoals ik hier nu zit, beetje branderig gevoel...

Vanmorgen een test gedaan (dag voor mijn NOD) en ja hoor, een rose streep. Ik had gisteravond tijdens mijn dienst nog even snel een test gehaald bij de Super de Boer. Ik moest nog flesvoed. hebben voor mijn zoon (vandaag precies een half jaar) en ik dacht nog tjongejonge, dat zou wat zijn, koop ik hier nog een blik voeding, en straks geeft deze test toch echt positief. Er lagen twee... een wat goekopere en een dure... heb toch maar de goedkopere gedaan. En vanmorgen, ja hoor, toch wel duidelijk een streepje!!!

Maar toch durf ik nog niet te juigen, ik wil eerst met eigen ogen zien dat ik niet ongi word... dat vind ik wel eng hoor!!!!!!!!! Spannend, ja het kan zo mis gaan. Je hoopt natuurlijk van niet, maar ik ben er een beetje bang voor, door de vorige testen van vorige maand.

Nouja....... het moet gewoon zo zijn. Goh wat leuk kraamverzorgster... ik ben een ex-kraamverzorgster...... super leuk beroep, wel heftig hoor... ik werk nu gewoon in de verzorging, vind het super leuk (was toen die tijd zo weinig werk in de kraamzorg hier in het noorden!!) dus toen kon ik aan de slag in de verzorging thuiszorg.

Nou ik weet zo even niet meer al jullie namen, maar het blijft even spannend voor ons allemaal... er schreef iemand dat ze dacht dat ze ongi zou worden, ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou ik moet zo ff naar de dokter, heb eczeem aan mijn hand, laat hem dan ook meteen even de test zienhihihihi!!! Het liefst zou ik willen, dan ze even een echo maken om te zien of er wel echt wat zit! Ik heb nog echt niet het gevoel van o yes zwanger! Misschien begint dit pas na drie maanden. Bij mijn zoon had ik na de eerste pos.test helemaal een vlindergevoel... ik was in de zevende hemel!!!!!!!!!!!!! Nu valt het tegen, ik wil weer dat gevoel van yes... maar ik moet het eerst nog zien.

Nou sorry hoor voor het lange verhaal... succes en sterkte allemaal komende dagen!!

Liefssssssssssssss Supermams

Ha supermams,

Ik ga je alvast feliciteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Super ik denk dat dat vlinder gevoel komt als je weet dat de ongi niet meer komt je bent nu waarschijnlijk nog bang dat de ongi als nog doorzet.
Maar mij is altijd verteld STREEP = ZWANGER
Geniet er van.

Liefs Wijnie

quote: TetjeS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2008 20:39:04'));

Hoi Marleen en de rest,

Ok, ik zou wat van me laten horen. Heb vandaag een test gekocht. Vanmorgen stond ik naast een collega die niet zo lekker ruikt. En ik kreeg  toch van zijn lucht  een afkeer! Dus toen ik de test vanmiddag deed wist ik het eigenlijk al: ja ja ja het is raak!!! Ik ben zwanger!
Ik kan het nog niet geloven. Vooral omdat dit mijn 4e keer is in ruim één jaar. Nu ga ik ervan uit dat ik nu  goed zwanger ben. Dat merk je al vrij snel. Ook als je al één of twee dagen overtijd bent. Die dagen voelen toch anders dan bij een gewone overtijd. Was vanaf de eerste dag overtijd erg moe en had toch een trek!
Ik had vorige week de normale voortekens van ongi worden:  buikpijn, sjaggie en bruine afscheiding.  Wat is het toch gemeen he? Totdat je een paar dagen overtijd kun je helemaal niets zeggen.
Ik vind wel het moment van de eisprong is cruciaal.  Klus dan 's avonds voor het slapen gaan. Ga niet meer uit bed en blijf liggen. fftjes een tijdje met de beentjes omhoog en dan lekker slapen. Ik geloof er heilig in dat dat beter is dan 's morgens klussen!
Maar goed, hopelijk is deze tip niet meer voor jullie nodig!
Als jullie vragen hebben, laat het me weten. Ik vind het leuk om jullie brandende vragen te beantwoorden!
Groetjes van Tetsia  

Ha tetsia

Nou gefeliciteerd dan!!!!!!!!!!
Wat kan een lichaam je dan nog voor de gek houden als nog afscheiding en zo hebt.
Succes er mee en geniet van af het eerste moment.

Liefs Wijnie

Terug
Bovenaan