wie nog meer in februari gestopt met de pil?

Nou baby ik hoop dat je eitje bevrucht wordt met pasen. Heb je wel een leuk verhaal straks. haha. Ik heb volgende week mijn ei en dan zijn we lekker op vakantie ik hoop dat het lukt. We zien wel. We gaan deze week in ieder geval alvast oefenen. haha.

hoi hoi.

ik denk dat er iets verkeerds is gegaan in de lijst.
ik heb 30 of 31 april mijn nod.

er stond in dit forum idd dat ik de 15de bruin verlies had, maar mijn ong is echt dorgekomen op de 30ste.

dus we zijn nu bezig met klussen;)haha.

nog niemand zwanger? die in april haar nod had??
ben benieuwd !
gr diana.

@ Naatje: Ik heb wel eens gelezen dat door opwindende sex je een eisprong kan krijgen. Moet bij jou vast goed komen tijdens de vakantie    succes!

@ Breezertje: Jij hebt dus bijna je ei?! Ook spannend zeg. Zo effe de lijst veranderen, ik hou het wel op 30 april oke?. Veel plezier met klussen. Ik heb volgens mijn berekeningen mijn meest vruchtbare dag dus....................................maar!!

Februari-pil-stoppers 2009

Naam:                     leeftijd:        ronde:       kindje:           NOD:                    

Naatje83                25                       2                      1                           8 april                    7 april
Breezertje            28                       2                      3                          15 april
Dria                             34                       2                     3                         26 april
Baby23                   23                       2                     1                          28 april
mamakaat             ?                        
Kris                                 ?

quote: Baby23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-04-2009 22:13:29'));

Februari-pil-stoppers 2009
Naam:                     leeftijd:        ronde:       kindje:           NOD:                    

Naatje83                 25                       2                      1                           8 april                    7 april
Breezertje            28                         2                      3                          15 april
Dria                               34                         2                     3                         26 april
Baby23                   23                         2                     1                          28 april
mamakaat             ?                        
Kris                                 ?

Naatje83               25                   3                           1                           5 Mei

Lijst Februari stoppers 2009

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:
NOD:

Naatje83
25
3
1
5 Mei

Breezertje
28
2
3
15 April

Dria
34
2
3
26 April

Baby23
23
2
1
28 april

Mamakaat

Kris

quote: naatje83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-04-2009 00:59:05'));

Lijst Februari stoppers 2009

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:
NOD:        

Naatje83
25
3
1
5 Mei

Breezertje
28
2
3
15 April

Dria
34
2
3
26 April

Baby23
23
2
1
28 april

Mamakaat
?

Kris
?

Hey,

Wou me nergens mee bemoeien hoor! Maar heb even het lijstje aangepast. Mezelf op 5 mei gezet en een tabel gemaakt kan je hem iedere keer aanpassen en het staat netjes onder elkaar. Ben een beetje van het netjes zeg maar. Nare tik.
@Baby23 ik hoop dat het in de vakantie meezit. Het is in ieder geval een stuk relaxter als je op vakantie bent. Hoop dat het voor jou deze maand als is gelukt en dat de paashaas langs is geweest  en dat hij een mooi heeft gebracht.

Greetz

Terug
Bovenaan