Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

Bij ons weet ook niemand het, op het werk zijn ze druk bezig met vakantieplanning die niet rond komt.. Maarja ik hoop natuurlijk stiekem zsm zwanger te worden en ze zitten wel te vissen soms. Wel vervelend want ik wil niets zeggen. Ben ook nog niet zwanger wie weet duurt het nog een halfjaar dus ik ga niets zeggen.  Mijn  vriend snapt het soms maar half hoe het precies zit whaha. En vind dit forum echt handig als je vragen hebt en soortgenoten zoekt! Zo leuk. 
Haha ja ik bestel alle testen online. Maar laatst had ik mijn potje foliumzuur in kast en mijn zus deed die kast open. Weet niet als ze het heeft gezien ze zei er niets over. Ga er zelf ook niet over beginnen haha. Dacht echt ohmygod  neee neee. 

Ben ook gestopt met de pil op 25 mei. Inderdaad te makkelijk over gedacht van oh ben zo zwanger. NOT?‍♀️ cyclussen van 32-29-33-34-58. Was al blij dat ik meteen na 32 dagen gewoon ongesteld werd. Nu ronde 6 in maand 7. 

Afgelopen keer eenn hele lange cyclus gehad afgelopen keer hopelijk is het nu weer rond de 30 dagen. Verwacht me eisprong rond  19 dec. 

In onze omgeving is ook niemand op de hoogte dat we bezig zijn. Anders krijg je elke keer die vragen of het al gelukt is. Vermoeiend lijkt mij... Als ik na jaar nog niet zwanger ben na stoppen van de pil en we zouden de medische molen in moeten dan zou ik wel de omgeving daarvan op de hoogte stellen. Maar alleen diegene die dicht bij mij staan.  Foliumzuur kun je ook in een ander potje doen. Bijv vit c of multivitamine dan valt het ook niet op als iemand per ongeluk een keer in je kast kijkt?  oeps  

Goedemorgen dames,
Ik sluit me ook graag hier aan als dat mag. Ik heb begin mei mijn spiraal laten verwijderen omdat we graag een 2de kindje willen, onze dochter word eind van deze maand 3 jaar. Bij haar duurde het 6 maanden, met in totaal maar 3 rondes, ik was toen na het stoppen met de pil heel onregelmatig ongesteld. Nu na verwijderen spiraal gelijk regelmatige cyclussen, begin rond 24-26 dagen, de laatste maanden rond de 27-28 dagen. Met ovulatie testen vind ik elke keer mijn eisprong rond dag 17 van cyclus.
Helaas tot op heden nog geen positieve test in handen gehad... 
Ik zit nu op dag 7 van mn cyclus, ben net ongesteld geweest, nu af en toe nog wat bruine afscheiding, maar we gaan dus weer richting de vruchtbare dagen. Ik verwacht mijn eisprong rond 22 dec en mijn NOD is 3 januari....
Wij zitten met het probleem van onregelmatige diensten van mijn man rond mijn eisprong, dat maakt het goed timen soms lastig... hopelijk deze ronde een goede timing. 

Hmmm even speciaal hiervoor een account aangemaakt. Maar als je naar een zika land bent geweest moet je als vrouw 8 weken wachten en als man zelfs 3-6 maanden. Voor die tijd is het virus nog niet uit je lichaam... Als het dus deze maand niet raak is, zou ik je sterk aanraden nog even te wachten :(..!

Hallo allemaal,
Ik ben 28 jaar en in juni gestopt met de pil. We willen graag ons 1e kindje verwelkomen.
Mijn cyclussen zijn vanaf het begin al vrij regelmatig (30-30-31-28-28). Volgens de app (my tracker) ligt mijn NOD op woensdag 17 december, zelf denk ik op de 15e. Maar ik hoop natuurlijk niet ongesteld te worden. 
We zijn sinds september actief gestart met proberen ook dit vanwege een vakantie buiten Europa met wat risico's. Daarnaast wil ik met jullie delen dat ik herstellende ben van een burn-out en ik (nog) niet aan het werk ben. 

Ik vind het leuk om mee te kletsen en gevoel en tips met jullie te delen. Vriendlief heeft ook een echte kinderwens maar hij is toch nuchter onder mijn 'kwaaltjes' en zegt dat ik moet afwachten, makkelijk gezegd als je zelf niks 'anders' voelt in je lichaam ....

Bij mij weten 2 vriendinnen dat we gestart zijn maar gelukkig wordt ik niet bestookt met berichtjes of het al gelukt is.

Hallo allemaal!!   Ik zou ook graag willen aansluiten bij dit topic.. Ook ik ben sinds juni gestopt met de pil. Mijn cyclussen zijn tot nu toe: 31-24-39-28-33. Vorige week rond de 6/7 december de verwachte eisprong gehad... Nu afwachten, volgend weekend gaan we testen!! Wat fijn om hier met elkaar te delen wat er speelt... In onze omgeving weet ook niemand dat we er mee bezig zijn. 

Heb het plan twee goede vriendinnen wel in te gaan lichten,  ga zaterdag uiteten en ik kom helaas niet geloofwaardig over met hoofdpijn, geen trek in een drankje oid.. 
Ene kant misschien wel fijn dat iemand het weet buiten ons tweeën (en jullie dan ;) ) andere kant vind ik het een soort van spannend.. Vond het zelf ook wel mooi om als iets van ons tweeën te houden en een verrassing voor de rest.. Ga hier nog even een nachtje over slapen...

Terug
Bovenaan