Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@KKKK we krijgen van alle onderzoeken pas over 4 weken uitslag,  nog even geduld bewaren helaas. 
@AMCK Spannend! Hoop dat je snel kan beginnen en de dosis goed aanslaat, zou toch fantastisch zijn als het allemaal nu zijn werking gaat doen. Duim voor je mee!

@AMCK hoe is het? al aan de medicatie begonnen? Hoop dat de bijwerkingen meevallen en het goede resultaten geeft!
@KKKK
Je hebt vandaag een echo gehad toch? Hoop dat alles goed was? 

@amck ja ben benieuwd als de medicatie werkt? Is je menstruatie gekomen ? 
@dreamer ja heb afgelopen dinsdag echo gehad. Had week ervoor ineens bloed bij afvegen op het werk en hele erge buikkrampen. De volgende dag waren al mijn zwangerschapsymptomen weg. Dus was heel erg bang. Maar hartje klopte goed gelukkig. Sindsdien dus geen symptomen meer. Ze zag wel veel bloed rondom baby maar niet bij de baby dus dat was goed. Dus ze zei het kan er nog uitkomen of het lichaam lost het zelf op. Dus nog even afwachten. 3 maart weer een afspraak voor termijn echo. Vind wel spannend want lees online dat bij sommigen het bloed er in 1x uit komt en dan het vruchtje mee kan nemen. Maarja ik moet niet googlen. Sorry hoor voel me wat schuldig dat ik me hier druk om maak terwijl jullie nog druk bezig met zwanger proberen te worden. Hoop zo dat jullie ook gauw zwanger mogen raken. ❤❤❤❤

@dreamer hoe gaat het met jou?  Nog aan het wachten op de uitslagen.. 4 weken duurt ook wel weer lang hoor. Gaat de tijd wat snel voorbij?? 

@KKKK kan goed begrijpen dat dat schrikken is, maak je toch onzeker over je eigen lijf.. Maar houd vast aan wat ze gezien heeft; het hartje klopt goed en dat is het allerbelangrijkste toch.. Ben blij voor je! Hoop dat ze 3 maart nog een stukje onzekerheid voor je weg kunnen nemen bij je volgende echo. En absoluut geen sorry! Doe niet zo gek!
Tijd gaat soms snel, maar meestal kruipen de dagen voorbij.. Nog twee en halve week, dan hoop ik op bloed- en zaadonderzoek uitslag. Dan zien we verder want dan weten we concreet iets of niet dat kan natuurlijk ook. Hoop dat het 'eisprong' gerelateerd is zoals de gynaecoloog in eerste instantie inschatte.. Dan zal ik wel aan medicatie gaan..

@dreamer. Ja als die echo goed is dan is de onzekerheid denk ik wel weg .hoop ik haha. Oké nog 2 en halve week. Ja hoop dat ook dat dat de uitslag is en je dan hopelijk snel mag starten met de medicijnen.. 
Kun je het een beetje loslaten? Ben je inmiddels niet meer ongesteld geworden? Gebruik je nog de ovulatietesten? 

@KKKK
Ben gestopt met ovulatietesten, werd beetje gestoord van iedere dag testen en dan toch maar 1x echt een piek gevonden.. 
Laatste keer was begin januari na een cyclus van 51 dagen, zit nu op dag 41 dus ben benieuwd waar het schip strand deze keer.. Nou hopelijk krijg ik 2 maart goed nieuws en jij de dag erna ook !!!

Terug
Bovenaan