Wie nog meer in ronde 1??

Lieve dames!

Ik kon het niet langer laten, kreeg een test van mijn vriendin..

ZWANGER!!!!!!

Liefs

hey maaike gefeliciteerd met je zwangerschap en hoe voel je je want hoe kwam het dat je toch een testje gedaan hebt ik heb net nog getest en niet zwanger maar kei leuk dus jij bent het bewijs dat het in 1 keer raak kan zijn nou laat even iets weten groetjes

Ik weet het even niet meer.

Eerste keer heb ik met clear blue getest, dus duidelijk en snel als wat 'zwanger'.
test ik net met mijn eigen test, die via internet besteld, negatief..

welke moet ik nou geloven?

hey maaike hoelaat heb je die clear bleu test gedaan want mischien heb je nu niet genoeg .... hormoon ik weet niet meer hoe da heet maar je snapt het wel he maar denk dat je zwanger bent hoor maar die testen van internet koop ik niet meer dan groetjes

Clear blue test om 9 uur vanavond , en die andere om half 10..
Ik weet het echt even niet!

hai maaike das echt kut zeg je voelt je onzeker nu maar je moet morgen vroeg testen of anders zondag wel lang mischien maar ja ik hoop dat je zwanger bent ik ga nu slapen dat zal voor jou nu niet mee vallen maar sterkte ik hoor het wel van je he groetjes

Nu is er op diezelfde test wel een licht streepje te zien, maar misschien te laat.. ik probeer het morgenochtend nog eens..
Slaap lekker, en bedankt voor je steun!!

Hoi Maaike, heb tot nu toe hier nog niet meegeschreven maar wel alles gevolgd. Ik zit nu in de 3e ronde voor mijn tweede kindje. Spannend!!!!!
Ik las dat je positief testte met de Clear Blue. Ik denk dat je er nu wel vanuit kan gaan dat je zwanger bent. Zonder zwangerschapshormoon is er geen positieve test. Misschien heb je bij dat andere merk gewoon meer hormonen nodig voor een positieve uitslag. Jammer dat de winkels dicht zijn anders kon je er meteen nog eentje kopen. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt. Dat zou toch fantastisch zijn ....meteen de eerste ronde zwanger. Sterkte ermee!!!!!!!

Terug
Bovenaan