Wie nog meer in ronde 1??

Hey!!!! Gefeliciteerd!!!!!!! Zelfs het lichste streepje betekent zwanger. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een streepje dat bijna niet te zien was. Maar de volgende dag met ochtendurine kreeg ik meteen een dikke streep. Zwanger dus!!!!!!!!!! Super voor je!!!!

Hee Mex29,

Leuk dat je met ons mee wilt praten, en 3e ronde voor 2e kindje leuk hoor!
Ik heb inderdaad positief getest met clearblue, en ik lees inderdaad al van meerdere meiden dat ik er vanuit kan gaan dat ik positief getest heb en dat ik dus zwanger ben! Gaat wel erg snel, jeetje de 1e ronde gelijk!!!
Ik ga morgenochtend nog even een testje doen, even voor de zekerheid, het is nog niet echt tot me doorgedrongen!
Maar je hebt al een kindje las ik, wat is zijn/haar leeftijd?
Nou hopen dat ook jij snel een positieve test in handen krijgt!
Liefs

ik heb een dochtertje van 18 maanden. Bij haar was het de tweede ronde raak. Ik ging er nu dus vanuit dat het weer snel zou gaan. Maar ja, het valt niet te plannen (stiekem wel gedaan dus wel teleurgesteld). Op naar de volgende ronde!!!!! En ik hoop dat jij morgen een hele dikke streep ziet.

Nou toch al een voorzichtige banner.. morgenochtend nog even een extra testje doen maar hoor toch van veel mensen dat ik gewoon zwanger ben!!!!

Liefs

Ohh dat is toevallig, allebei op 17 mei uitgerekend!!
Hoe voel je je?
Heb vanochtend nog een testje gedaan, en weer licht streepje dus begin het nu toch wel te geloven, 3 testen positief kan toch bijna niet meer anders he?!?
Vanmiddag vertellen aan ouders en schoonmoeder!

Liefs

hallo meiden

gefeliciteerd maaike en linda geweldig zwanger!!!
hier steeds meer klachten heb nu last van de heupen en banden!! (zwanger??)

dus er is hoop nog even geduld 9 september komt er aan.

voor iedereen verder wat is het spannend he!! ik hoop voor iedereen dat we snel net als linda en maaike een positieve test in handen mogen houden
groetjes pien

Waarom gooi je er geen testje tegenaan?
Kmoet eigelijk morgen pas ongesteld worden maar heb gister al getest!
Spannend hoor!

Liefs

Terug
Bovenaan