Wie nog meer in ronde 1??

dag allemaal...
wat een drukte hier!!!
ik ben niet heel veel achter de computer geweest,wel even op de hyves pagina gekeken maar daar is het helaas rustig kwa krabbels.....
de reden dat ik hier niet zo heel veel neer zet is omdat ik weet dat mensen die ik ken hier ook komen/kijken en ik het nog allemaal stil wil houden...

maar goed ik denk wel dat ik helaas ook ongi ga worden...
had maandag en dinsdag echt baal dagen je wou niet bij me in de buurt komen haha,behalve mijn zoontje dan daar kan ik veel van hebben.
dus we wachten af...

x

Wil steeds een lijstje maken (nieuw) maar val steeds weg. Ja, mijn pc dan haha.
ga het nog 1 keer proberen.

Hoi Linda,

jij hebt dat dus ook gehad?? geen idee of het m'n eisprong was...al zou het volgens de "28 dagen" cyclus zijn dat had ik dit vorige week al...maar je weet het nooit, dus blijven we "vrolijk' verder klussen hahaha!! Kan natuurlijk een hele lange cyclus hebben..Ben al 11 jaar aan de pil, dus t is wel ff geleden haha.Jij ook volgende week; de dinsdag! nou spannend hoor. Ik lees geregeld mee hier, maar reageer niet altijd! Vind het sowieso al fijn om andermans ervaringen te lezen...je wilt toch vergelijken...

goed weekend en ik lees wel hoe het loopt...

groetjes

naam                                  
leeftijd
kindje
ronde
nod        

bbtje
33
2
1
6 sept

nikita        
 21
1
1
7 sept

teddyboy
 25
2
1
7 sept

maaike1987
 21
1
1
7 sept

liefding63
 25
2
1
7 sept

lindapruisscher
23              
1                  
 1              
9    sept      

pien
33
3
1
9 sept

poeh5
33
5
1
13 sept

first mum
25
2
1
14 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

suusmama
34
2
1
19 sept

gerda1976
32
1
1
21 sept

bloempjuh1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80                  
27              
2                  
2                
28  sept

missy1979        
29
1
1
28  sept

druifje1
23
1
2
30  sept

bloempje25        
25
1
2
2 okt

hallo meiden

hier even een berichtje van mij
ben wel zat van het wachten het duurt zo lang maar ja hier elke dag even lezen en ik denk ben niet de enige .
heb van de week een schimmelinfectie gehad(zwangerschapskwaaltje?????)
weet het niet, wie weet het kan wel.
ik las het op het net dat het wel kan zijn maar goed laat ik er maar van uitgaan dat ik weer ongi wordt dinsdag

sucses meiden   groetjes pien

dag dames,

wat spannend allemaal, al die bijna-NOD's...
fijn ook om dat samen te kunnen delen he? ik duim echt voor jullie allemaal!!
gelukkig zit iedereen hier ook nog in de beginfase, dan is het nog spannend en is er gelukkig nog niemand wanhopig (heb voor ik zwanger werd van mijn zoontje een tijdje op het 'als zwanger worden langer duurt'-forum gezeten en daar is de toon echt anders, helaas...). ik hoop voor jullie dat het bij iedereen hier snel gaat!

hier vanmorgen weer een negatieve test, helaas... ik heb daarom maar de huisarts gebeld en die denkt dat ik wel even zwanger ben geweest (vandaar die ene positieve test dinsdagochtend) maar dat die zwangerschap al in een heel vroeg stadium is misgegaan. het rare vind ik alleen dat ik helemaal geen bloedingen heb gehad.
na  de bevalling van mijn zoontje ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden (door de borstvoeding, als het goed is stop ik daar volgende week helemaal mee).
aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat  ik voorlopig  ook niet ongsteld word  (want zwanger!), maar aan de andere kant weet ik dan tenminste wanneer het weer zin heeft om het  te proberen. nu blijft 't onzeker of en zo ja wanneer ik een eisprong heb.

nou dames, veel succes EN plezier met het zwanger proberen te worden!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

Hoi bijnaeenbaby,

ben beetje nieuwsgierig hoor, maar stop je met de bv omdat je ongesteld hoopt te worden of ben jij of zijn  jullie tweetjes de bv zat. En als je toch wel zw bent stop je dan toch met de bv of ga je dan door. En hoelang heb je nu gegeven?
Ik vond de bv periode best fijn, soms is het moeilijk plannen als je weg wilt. Hier is het zeg maar vanzelf minder geworden.

Als je toch zw was dan moet je toch een bloeding krijgen om het uit te drijven? Heb je dat al na gevraagd?

Liefs,

Hallo dames,

Ik raak straks nog verslaafd aan dit forum haha. Erg leuk om zo met iedereen mee te lezen en te leven. Balen dat er al aantal ongi zijn geworden. Nou ja, nieuwe rondes nieuwe kansen.. Ik wacht nog rustig af. Wel last van mijn eierstokken, zal dus wel gewoon ongi worden helaas.

Aan Polleke: Ja ik heb dat inderdaad ook gehad,heeft bij mij wel een flink aantal dagen geduurd. Maar zal wel oud bloed zijn heb ik net gehoord haha. We moeten ons er maar geen zorgen over maken. Gewoon inderdaad lekker verder klussen. Ik ga er ook maar van uit dat mijn cyclus 28 dagen is. Dat was zo tijdens de pil, denk dat het niet veel zal veranderen. Ik ben 7 jaar aan de pil geweest, dus ook een ruime tijd. Dus ik denk dat ik lang moet ontpillen.. Heel veel succes en plezier natuurlijk!!

Druifje 1: Dank je wel voor je reactie. Het zal waarschijnlijk wel het ontpillen zijn. Maar vind het zo vreemd dat het precies op de dag van mijn eisprong is. Ik ga dan meteen rare dingen denken. Dat moet ik helemaal niet doen. Want alles is nieuw voor me, en dit is nog maar de 1e ronde. Dus gewoon rustig afwachten.. Ik ga mijn best ervoor doen. Jij gaat dus nu door naar ronde 2, weer nieuwe kansen ik ga voor je duimen. Ik zie net dat we even oud zijn, leuk hoor!! Eerst dacht ik dat ik te jong zou zijn qua leeftijd. Nu weet en zie ik dat er veel meer meiden van mijn leeftijd. En qua gevoel ben ik er zeker aan toe!!

Bijnaeenbaby: Wat een vervelend verhaal van je zeg!! Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent of goed ongesteld wordt, anders blijf je denk ik onzeker en twijfelen.. Ik ga hard voor je duimen voor een positieve test. Hou de moed erin, volgens mij doe je dat ook wel..

Nu ga ik weer  lekker tv kijken met mijn man. Morgen gaan we naar bataviastad en almere lekker winkelen. Heerlijk het weekend!! Ladies geniet van het weekend en van het klussen natuurlijk

Groetjes Linda  

Terug
Bovenaan