Wie nog meer in ronde 1??

Ha Maaike!!
Jij bent dr dus ook! Ja tis idd ff rustig... tis echt met vlagen heeeel druk hier en dan kan je bijna niet bijlezen hahaha!!
Hoest met jou? Negatief getest he? Balen joh!!

Groetjes!!

Hee Kwebbel,

Jah het is voor veel meiden een spannende tijd nu met al onze nod's hihi, en het zou eigelijk toch wel mogelijk moeten zijn dat er 1-tje bevrucht is he zou je inderdaad denken, maar ja helaas hebben we dat zelf niet voor het zeggen!

Zo je ongi duurt zeker lang dan, 1,5 week! Ah heb je inderdaad wel het voordeel dat je snel voor echie kunt, dat is de andere kant weer!

Mensen zijn zo makkelijk in het zeggen "je moet er minder mee bezig zijn" maar het is niet even een knop die je omdraait. Ik kan die gevoelens niet zomaar omzetten, moet wel zeggen dat ik op het moment te veel tijd heb om na te denken omdat ik nog niet werk. Hoop dat ik snel weer kan werken, beetje afleiding!

In welke ronde zit je eigelijk? En jullie zijn voor de 2e bezig las is, je eerste kindje een jongen/meisje?

Met mij gaat het verder wel goed. Beetje wisselend, vandaag al de hele godganse dag pijn in mijn buik, ongi-pijn! Dus ik denk dat ik de  kan begroeten van het weekend! Verder wel veel misselijk maar niet de hele dag door, en erg moe! Merkte ook dat ik een beetje emotioneel ben, maar is misschien ook door omstandigheden haha!

Het is zeker rustig vandaag, van de week kon je het inderdaad amper bijhouden met lezen en nu is het heel rustig!

Liefs

mogge dames,

alles goed met jullie? nou ik denk dat ik ongesteld ga worden...NOD is volgende week donderdag  11 september! en had vanmorgen last van bruine afscheiding, eerder deze week was het roze...?? Ik vind het wel moeilijk kan me voor heen niet herinneren dat ik gekleurde afscheiding had....Fijn praatje zo he s morgens vroeg haha...

maar ja we wachten wel af, maar heb sterk het gevoel dat de OD eraan komt...misschien is m'n cyclus wel korter...

we zien het wel..

Maaike, ben je nog steeds out of running door die enkel? aan de ene kant heerlijk al die tijd, aan de andere kant ook best saai....

fijn weekend allemaal en veel succes...

groetjes

quote: polleke1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2008 08:54:07'));

mogge dames,

alles goed met jullie? nou ik denk dat ik ongesteld ga worden...NOD is volgende week donderdag  11 september! en had vanmorgen last van bruine afscheiding, eerder deze week was het roze...?? Ik vind het wel moeilijk kan me voor heen niet herinneren dat ik gekleurde afscheiding had....Fijn praatje zo he s morgens vroeg haha...

maar ja we wachten wel af, maar heb sterk het gevoel dat de OD eraan komt...misschien is m'n cyclus wel korter...

we zien het wel..

Maaike, ben je nog steeds out of running door die enkel? aan de ene kant heerlijk al die tijd, aan de andere kant ook best saai....

fijn weekend allemaal en veel succes...

groetjes

Goeiemorgen polleke,

Ik had ook al last van bruine afscheiding, alleen ik had dat precies op de dag van mijn eisprong. Heb jij enig idee wat dat kan zijn?

Ik zou niet zo goed weten wat roze afscheiding kan zijn, misschien tot een beetje ongi geen idee.. Afwachten dus voor je tot 11 september of je het echt wordt. Ik moet wachten tot as dinsdag. Ik denk dat ik het ook wel wordt. En mag van mij ook wel goed zijn haha. Vorige maand was het echt maar een klein beetje, dan ga ik toch wel even twijfelen of het allemaal goed zit.

Jij ook een heel fijn weekend..

Groetjes Linda

Hallo allemaal,

Wat een gezellig gekwebbel. Jammer dat menig niet zwanger is.
Maar volgende ronde nieuwe kansen.
Ik ben er inmiddels wanneer mijn NOD is dus bij deze een nieuw lijstje:

naam                                  
leeftijd
kindje
ronde
nod        

bloempje25            
 25
1
1
1  sept        

nikita        
 21
1
1
7 sept

teddyboy
 25
2
1
7 sept

maaike1987
 21
1
1
7 sept

liefding63
 ?
2
1
7 sept

lindapruisscher
23              
1                  
 1              
9    sept      

pien
33
3
1
9 sept

poeh5
33
5
1
13 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

suusmama
34
2
1
19 sept

bloempjuh1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80                  
27              
2                  
2                
28    sept

druifje1
23
1
2
30 sept

missy1979
29
1
1
28 sept

Hoi hoi,

ik heb geprobeerd mezelf er bij te zetten, maar het bericht werd niet geplaatst ivm ongeldige data????

Wie wil het voor mij doen. Ik ben 25 jaar hopelijk krijgen we een tweede kleine en mijn NOD is 14 september, eerste ronde.

Alvast bedankt.

Liefs,

Hai iedreen!

Wat een hoop berichtjes! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het soms niet helemaal volg, maar dan vraag ik er wel naar haha!

Maaike, wil even reageren op jouw berichtje over geobserdeerd zijn. Ik vind het heel onvolwassen en onnadenkend dat je tegen iemand zegt dat ie geobserdeerd is over het zwanger worden. Zeker als je zelf geen ervaring hebt met relaties en seks. Hoe kan je dan weten hoe het voelt om de beslissing te maken en om het te proberen?
En zij kan ook niet in jouw hoofd kijken naar hoe jij ermee omgaat. Je krijgt echt een etiket opgeplakt en dat zou mij ook niet zo zinnen. Daarnaast is dat vele vragen of je al zwanger bent ook echt kinderachtig. Eigenlijk is het een teken van onbenulligheid, want iedereen weet dat je maar 1x per maand een kansje hebt. Het is gewoon een persoonlijke kwestie en zij zou zich moeten bedenken dat zodra  je zwanger bent, zij dat wel hoort. Ik krijg daar echt de kriebels van en het is ook een van de redenen waarom echt niemand weet dat mn vriend en ik ermee bezig zijn. Om het lekker intien te houden.
Ergens zou ik het ook wel leuk vinden om het met iemand (anders dan op internet) te delen en om lekker met een pot thee op de bank te kletsen over zwanger worden en baby's. Maar ja, daar moet ik nog maar even mee wachten. Heb ook geen vriendinnen die daarmee bezig zijn (ook nooit relatie/seks gehad).

Missy!! Weer een berichtje van jou? Kunnen we eruit opmaken dat je ongesteld bent geworden? Hoop voor je dat het regelmatig blijft, wat dat was je vroeger niet toch?!
Straks weer aan de klus dus! Spannend he?!

Hier zijn de duivels weer vertrokken! Wel een nette periode gehad gelukkig. Geeft weer wat vetrouwen en optimisme voor de komende maand. Ronde 2 gaan we in!!!!
Mn eitje over een dag of 10 gok ik. Maar we gaan maar proberen om om de dag te klussen, maar weet niet of dat helemaal gaat werken wegens gekke werkschema's.
Toch halen we de 3 keer meestal wel hoor. Beetje tussendoor ahahah!

Zo, ga nu even eten en misschien schrijf ik straks nog wat voor de andere meiden.
Kan het niet allemaal onthouden....

xxx liefs

@ alle nieuwe schrijfsters: Leuk dat jullie meeschrijven. Des te meer ervaringen, tips, steun en (hopelijk)  positieve berichtjes in dit topic!

@Gerda: Wat jammer dat de seks niet zo wil lukken. Mannen en vrouwen beleven het sowieso op een hele andere manier. Vrouwen voelen de druk van het zwanger 'moeten' raken. Hun lichaam moet het doen en een uitblijvende zwangerschap wordt al snel gelinkt aan het falen van de vrouw (en ik denk ook wel dat veel vrouwen dat zo voelen).
Daar tegenover staat natuurlijk ten eerste dat de man ook voldoende gezonde zaadjes moet hebben. Gevoelsmatig denk ik dat het voor mannen ook zeker een prestatiedruk is die vaak meespeelt. Ze moeten sowieso klaarkomen om een goede kans te maken en daarnaast ook nog eens goede zaadjes produceren. En óók nog eens frequent klussen!
Ik denk dat het door vrouwen vaak vergeten wordt dat het voor mannen ook een hele opgave is, ondanks dat zij een klein  (maar essentieel) aandeel moeten leveren.
Misschien is het ook wel zo dat jouw man een beetje koud watervrees heeft. Geen zin in het intensief proberen en ermee bezig zijn en zich daarom er wat van afzet. Soort zelfbescherming. Ik zou zeggen, probeer er eens over te praten. De vrijpartij net zo houden als eerst lijkt me sowieso moeilijk, omdat je toch een extra idee in je achterhoofd hebt wat je moeilijk kan uitschakelen. Maar dat moet juist een drive zijn om  plezier te maken. Vraag hem eens wat hem tegenstaat of waar hij evt. bang voor is?!   Dat kan een hoop ophelderen.

Om er nog heel even op door te gaan: Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik niet vertel wanneer mn ei ongeveer is. Nu  is hij niet zo gevoelig voor prestaties leveren, maar hij heeft aangegeven er niet teveel mee bezig te willen zijn. Goed dat ik dat weet, want dan hou ik wat vaker mn mond. Anders zou het hem zeker weten tegen gaan staan en houd hij de boot af. Dat zou jammer zijn, toch?!

@ Linda: je vraagt naar bruine afsheiding rond je ei. Ik heb geen idee wat dit betekent! Het is oud bloed. Je baarmoeder is natuurlijk de hele tijd in de weer (zeker rond de ovulatie) en misschien hoort het nog bij het ontpillen? Ik zou me er nog niet zo druk om maken en wachten tot je wellicht ongi wordt.
Ik herken je twijfels en angst wel een beetje over of het allemaal goed zit vanbinnen! Ik heb dat ook heel erg, maar je moet jezelf wel down-to-earth houden. Hormonen kunnen een hoop met je doen en je moet dat zeker de tijd geven als je net van de pil bent. Probeer geduld te hebben! Is ook makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet t.

Nou, binnenkort een heleboel NOD'tjes. Ben zeer benieuwd hoor en vast en zeker heeeeel jaloers als er iemand zwanger is :)

Liefs
x

Terug
Bovenaan