Hee Kwebbel,
Jah het is voor veel meiden een spannende tijd nu met al onze nod's hihi, en het zou eigelijk toch wel mogelijk moeten zijn dat er 1-tje bevrucht is he zou je inderdaad denken, maar ja helaas hebben we dat zelf niet voor het zeggen!
Zo je ongi duurt zeker lang dan, 1,5 week! Ah heb je inderdaad wel het voordeel dat je snel voor echie kunt, dat is de andere kant weer!
Mensen zijn zo makkelijk in het zeggen "je moet er minder mee bezig zijn" maar het is niet even een knop die je omdraait. Ik kan die gevoelens niet zomaar omzetten, moet wel zeggen dat ik op het moment te veel tijd heb om na te denken omdat ik nog niet werk. Hoop dat ik snel weer kan werken, beetje afleiding!
In welke ronde zit je eigelijk? En jullie zijn voor de 2e bezig las is, je eerste kindje een jongen/meisje?
Met mij gaat het verder wel goed. Beetje wisselend, vandaag al de hele godganse dag pijn in mijn buik, ongi-pijn! Dus ik denk dat ik de kan begroeten van het weekend! Verder wel veel misselijk maar niet de hele dag door, en erg moe! Merkte ook dat ik een beetje emotioneel ben, maar is misschien ook door omstandigheden haha!
Het is zeker rustig vandaag, van de week kon je het inderdaad amper bijhouden met lezen en nu is het heel rustig!
Liefs