Wie nog meer in ronde 1??

Wowww Maaike, helemaal super meid!!
Hartstikke gefeliciteerd!!!!

Ik ben benieuwd hoe je familie reageert.
Wat snel ook in de eerste ronde he! Bewijst maar weer dat dat echt wel kan.
Ik hoop dat het voor meer meiden zo is. Ik zou niet teveel twijfelen over die testen. Als je al 3 keer positief test zal het wel goed zitten!

Geniet ervan!

xxx

Bedankt allemaal voor de felicitaties.
Moet zeggen dat het nog wel onwerkelijk is en inderdaad zo snel, wilde het heel graag maar had het eerlijk gezegd niet verwacht maar zo zie je maar!
Ben ook echt benieuwd hoe ze reageren, vanavond krijgen jullie een uitgebreid verslag dames!
Liefs

Gefeliciteerd, Linda en Maaike!
Wauw, de eerste ronde raak. Dan hoeven jullie in ieder geval niet meer in spanning te wachten op je nod. Maar jullie moeten nog wel 9 maanden wachten, voordat je de kleine in je handen houdt. Of misschien wel kleintjes, want het kan er ook meer dan 1 zijn! Ik kan jullie nu al zeggen dat het wel lang lijkt negen maanden, maar voordat je het weet ben je bevallen.
Hoe voelen jullie je? Echt  zwanger met zwkwaaltjes enal?. Of voel je je eigen alleen maar heel gelukkig?

Vergeet niet ongelofelijk veel te genieten van je zwangerschap!

Liefs,

Hoi, hoi,
Sorry dat ik nog niet eerder gereageerd heb, maar ik heb me erg ziek gevoeld. Ongi ben ik nog steeds niet en de hele week ben ik al misselijk, heb ik buikpijn en heb ik verhogoing. Eerst dacht typisch zwangerschap kwaaltjes ook omdat mijn borsten opgezwollen waren. Vervolgens dacht ik een griep, want het is wel erg heftig. Nou heb ik ook buien en met het feit dat ik nog niet ongi ben en ook geen last van mijn rug (krijg ik altijd voor de doorbraak van mijn ongi), denk ik toch weer dat ik zwanger ben. Morgen ga ik testen. Ik heb de testen al in huis gehaald.

Gefeliciteerd Lin en Maaike,
Ik zei toch Maaike dat het soms even kon duren voor dat  een test positief geeft. Als de test morgen negatief blijkt te zijn en ik ben nog niet ongi ga ik een paar dagen wachten en test dan opnieuw. Ik haat alleen wachten!!!

Hoi Druifje,

Ja, ik heb inderdaad mijn ongi gehad. Gelukkig is het allemaal alweer ver voorbij.
Nu kunnen we echt gaan klussen. Ik vind het reuze spannend.
Ik heb het 2 van mijn beste vriendinnen verteld dat we gestopt zijn. Gewoon om er ook af en toe over te kunnen praten.
Anders maak ik mijn man alleen maar gek.
Ik heb wel het idee dat ik er mee bezig ben maar ik probeer mezelf ook wat in te houden.
We weten ook niet hoe het gaat lopen.
Groetjes en nog een fijn weekend
Missy

Ik kon niet wachten! Ik moest het weten en??? Ja, ja, ja. Ik ben hartstikke zwanger de test is hartstikke positief. Niet een licht streepje, maar gewoon een hele dikke streep (ehh, eigenlijk dus 2 strepen). Ik ben zo blij als een klein kind. Ik moet ook gewoon niet twijfelen aan mijn lichaam, maar Femke krijgt een broertje of zusje erbij.

Hallo Dames,

Sorry voor de late reactie maar kreeg nog bezoek haha!
Zo lief, opa & oma zijn zo in de wolken dat ze vanmiddag nog even om een pakje zijn geweest in de stad, en we mogen op hun kosten behang en een kinderwagen uitzoeken.

@teddyboy:
Nou we hebben het inmiddels verteld, we hebben mijn ouders een gedichtje gegeven en een speentje, nou en de hint was gelijk duidelijk! Was wel even raar, was gewoon zenuwachtig om het te vertellen haha!
Mijn schoonmoeder hebben we een fotolijstje gegeven met een gedichtje en ook een speentje, maar tegelijkertijd hebben we ook aan mijn zwager en schoonzus het nieuws verteld dus ja, was eigelijk niet de bedoeling maar goed erg leuke reacties.
Daarnet kwamen mijn ouders, ze waren gelijk naar de stad geweest en we hebben het eerste pakje al gekregen! Jeetje is nu wel heel echt aan het worden, alleen ben ik wel ontzettend onzeker of alles wel goed is, en of er wel echt een vruchtje zit of dat mijn lijf me voor de gek houd, moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet van geniet!!

@first mum:
Nee ik hoef niet meer in spanning te wachten op mijn NOD, maar nu moeten we weer in spanning afwachten op de eerste echo hihi!
Kan me voorstellen dat die 9 maanden zo voorbij vliegen, lijkt niks 4 weekjes nu maar voor je het weet is het tijd om te persen haha!
Ik voel me momenteel wel goed, savonds na 10-en begint er een beetje misselijkheid op te treden, verder beetje vermoeid en af en toe beetje spierpijn gevoel in mijn benen, ook heb ik een ongi gevoel en af en toe steekjes.
Moet wel zeggen dat het nog niet echt tot me is doorgedrongen dat ik zwanger ben, vind het nog zo onwerkelijk en ben best bang dat het eigelijk niet zo is, dat als ik straks de echo krijg dat ik helemaal niet zwanger ben..

@bbje:
Heey dat zou helemaal geweldig zijn, als ik het allemaal zo hoor zou ik er zeker een testje tegenaan gooien morgenochtend! We gaan voor je duimen meid!
Kan me voorstellen dat je het wachten beu zou raken als je dalijk negatief test, welke test gebruik je?

@Missy1979:
Ohhh spannend, wanneer heb je je eisprong? Hopen op een vruchtbare maand..
Wel fijn inderdaad dat je met 2 van je vriendinnen deze dingen kunt bespreken, kan je buitenom dit forum er toch even lekker met iemand over praten.
Mijn beste vriendinnen (2) en schoonzusje wisten het, en nu zijn we met z'n 3tjes zwanger (schoonzusje en 1 beste vriendin) en het is echt superr fijn om er met iemand over te kunnen praten!
Logisch dat je er mee bezig bent, is toch een hele verandering in je leven, nou meid good luck deze maand!

Nou meiden, nog een fijn weekend en ook voor jullie ga ik duimen!
Op een vruchtbare maand zal ik maar zeggen!
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan