Hallo Dames,
Sorry voor de late reactie maar kreeg nog bezoek haha!
Zo lief, opa & oma zijn zo in de wolken dat ze vanmiddag nog even om een pakje zijn geweest in de stad, en we mogen op hun kosten behang en een kinderwagen uitzoeken.
@teddyboy:
Nou we hebben het inmiddels verteld, we hebben mijn ouders een gedichtje gegeven en een speentje, nou en de hint was gelijk duidelijk! Was wel even raar, was gewoon zenuwachtig om het te vertellen haha!
Mijn schoonmoeder hebben we een fotolijstje gegeven met een gedichtje en ook een speentje, maar tegelijkertijd hebben we ook aan mijn zwager en schoonzus het nieuws verteld dus ja, was eigelijk niet de bedoeling maar goed erg leuke reacties.
Daarnet kwamen mijn ouders, ze waren gelijk naar de stad geweest en we hebben het eerste pakje al gekregen! Jeetje is nu wel heel echt aan het worden, alleen ben ik wel ontzettend onzeker of alles wel goed is, en of er wel echt een vruchtje zit of dat mijn lijf me voor de gek houd, moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet van geniet!!
@first mum:
Nee ik hoef niet meer in spanning te wachten op mijn NOD, maar nu moeten we weer in spanning afwachten op de eerste echo hihi!
Kan me voorstellen dat die 9 maanden zo voorbij vliegen, lijkt niks 4 weekjes nu maar voor je het weet is het tijd om te persen haha!
Ik voel me momenteel wel goed, savonds na 10-en begint er een beetje misselijkheid op te treden, verder beetje vermoeid en af en toe beetje spierpijn gevoel in mijn benen, ook heb ik een ongi gevoel en af en toe steekjes.
Moet wel zeggen dat het nog niet echt tot me is doorgedrongen dat ik zwanger ben, vind het nog zo onwerkelijk en ben best bang dat het eigelijk niet zo is, dat als ik straks de echo krijg dat ik helemaal niet zwanger ben..
@bbje:
Heey dat zou helemaal geweldig zijn, als ik het allemaal zo hoor zou ik er zeker een testje tegenaan gooien morgenochtend! We gaan voor je duimen meid!
Kan me voorstellen dat je het wachten beu zou raken als je dalijk negatief test, welke test gebruik je?
@Missy1979:
Ohhh spannend, wanneer heb je je eisprong? Hopen op een vruchtbare maand..
Wel fijn inderdaad dat je met 2 van je vriendinnen deze dingen kunt bespreken, kan je buitenom dit forum er toch even lekker met iemand over praten.
Mijn beste vriendinnen (2) en schoonzusje wisten het, en nu zijn we met z'n 3tjes zwanger (schoonzusje en 1 beste vriendin) en het is echt superr fijn om er met iemand over te kunnen praten!
Logisch dat je er mee bezig bent, is toch een hele verandering in je leven, nou meid good luck deze maand!
Nou meiden, nog een fijn weekend en ook voor jullie ga ik duimen!
Op een vruchtbare maand zal ik maar zeggen!
Liefs Maaike