Wie nog meer in ronde 1??

Hallo lieve dames,

Ik had even niet bijgelezen. Maar wat een goed nieuws allemaal. Al 3 zwangeren helemaal super..

@Maaike: Van harte gefeliciteerd. Helemaal super!!! Toch goed naar je lichaam geluisterd. Ik kan me best voorstellen dat je onzeker bent. Zou ik denk ik ook hebben. Zou ook pas na de echo zekerheid hebben. Maar je kunt vertrouwen op de test en op je lichaam. Die liegen niet!! Wat heerlijk om het aan je familie te vertellen of niet dan. En wat een creatieve manier!! Wij zaten er gisteren over te brainstormen hoe wij het zouden doen..Maar goed eerst maar eens dinsdag afwachten dan is mijn NOD. Ik ben wel veel misselijk en last van mijn rug. Maar geen last van mijn borsten en dat hoort er volgens mij wel echt bij afwachten dus... En natuurlijk mag je nog meepraten, alleen maar leuk!! Zou het jammer vinden als je zou stoppen. Je reageert altijd zo lief op iedereen.. Geniet van je zwangerschap!!

@BBJ: Jij ook van harte gefeliciteerd. Hartstikke zwanger helemaal super!! Is het fijn op de roze wolk? Geniet er lekker van, wachten jullie de 3 maanden af om om het te vertellen of toch al eerder!! Doe rustig aan. Heb je nog veel last van kwaaltjes en wat heb je dan?? Ik wacht af tot dinsdag dan is mijn NOD.. Wel steeds misselijk en last van rug, steken enz. Maar hou het gewoon op het ontpillen...

@Lin: Ook jij bent zwanger.. Gefeliciteerd erg leuk voor jullie. En wat grappig precies tegelijk met Maaike.. Geniet er lekker van en van het vertellen aan iederee!! Ik hoop dat je je een beetje goed voelt en dat je kunt genieten..

@ Pien: Hey Pien wij hebben allebei onze NOD dinsdag. Ik zal aan je denken.. Ik ben wel steeds misselijk en ook last van mijn rug en steken. Ik hoop dat ik zwanger ben, maar ik wil niet teveel hopen. Straks ga ik me nog dingen inbeelden. Zou wel erg leuk zijn als we beide zwanger zijn.. Ik ga voor je duimen. Ik hoop dat je kwaaltjes een beetje meevallen. Fijn weekend!!

Voor alle dames die nog niet zwanger zijn. Veel geluk en plezier met het klussen. Ik hoop voor ons allemaal dat we binnenkort een positieve test in onze handen hebben

Groetjes Linda

hey maaike ik heb vandaag mij nod ik wilde aan jou vragen of de testen van internet nu wel positief testen want anders koop ik gewoon clear blue in de winkel als die het beter doet ik heb alle 3 de testen van internet al gebruikt maar blijven negatief dus denk dat ik gewoon ongi wordt ik heb erg de neiging om morgen toch maar clear blue te gaan kopen als ik nog niet ongi ben en maaike hoe voel je je groetjes

hallo meiden

@linda
ja spannend he bijna onze nod   mijn klachten zijn bijna alemaal al weer weg heb nu soms alleen nog last van mijn banden of heupen dus echt maar afwachten
ik wel hoop maar ben soms ook wel bang dat ik misschien al weer te oud ben (33)
dat het dan weer   wat langer gaat duren.
maar goed het is nog geen dindag .ik hoop dat je ook zwanger bent dan zijn we ook samen uitgeteld in mei!!!

groetjes pien  

Hallo lieve dames,

Iedereen aan het genieten van het weekend??

@Lindapruisscher:
Was inderdaad heerlijk om het aan mijn familie te vertellen, ergens ook wel weer spannend!
Nou last van je borsten hoef je niet perse te hebben hoor, ik had klein beetje pijnlijke tepels maar nu heb ik ook geen last meer van  mijn borsten en tepels dus dat hoeft niet perse hoor!
Spannend voor je dan Dinsdag, ga je tot die tijd wachten of ga je al een testje wagen begin van de week?

@BBJ:
Heb ik nou iets gemist? Ben je zwanger??

@Liefding63:
Bij mij waren die testen wel positief, alleen het streepje was heel erg licht, heb nu eigelijk niet meer getest.
Ik zou, als je nog niet ongesteld bent, morgen een clear blue halen dan weet je het echt zeker!
Ik voel me wel goed hoor, merk wel dat ik vermoeider word maar ik heb verder nog niet te klagen tot nu toe, vind het alleen nog erg onwerkelijk allemaal!
Hoe voel jij je verder dan?
Heb je echt het gevoel dat je ongesteld gaat worden?

Nou ik ga weer verder, wacht op jullie reactie haha!
Liefs Maaike

pfff Net een heel verhaal getypt, zegt de pc dat ik niet genoeg rechten heb om het bericht te plaatsen. Zal zo eerst even het bericht kopieeren voordat ik het probeer te plaatsen.

Zal kijken of ik het nog allemaal weet wat ik had getypt.

Hoi hoi dames,

de maand is nog maar net begonnen, en blijkt nu al een vruchtbare te zijn.

@bbje. Van harte gefeliciteerd! Heb je al een idee wanneer je het je dochtertje gaat vertellen? En hoe? Hoe oud is ze eigenlijk?

@Maaike, dat wachten tot de eerste echo lijkt ook zo lang. Heb je je vk al gebeld voor een afspraak? Onze eerste echo was met 10 weken. Je mag ook weleens eerder terecht. Als je dan je kleine op het scherm ziet en het fotootje mee mag nemen om thuis 1000x naar te kijken, dan dringt het pas echt tot je door, want buiten die zwkwaaltjes om merk je natuurlijk nog niet zoveel. Voor je vriend is het helemaal onwerkelijk. Gaan jullie de eerste x samen naar de vk?

Voor alle andere (en mezelf:) wens ik dat jullie binnenkort ook een positieve test in handen hebben.

Ik wilde nog wat zeggen, maar weet het niet meer. Is ook een zwkwaaltje hè. Ik moet nog een dikke week wachten, voel me eigenlijk op dit   moment niet zwanger, maar we zien wel.

Nog een fijne zondag.

Liefs,

Heej First mum.

Ohh super joh dat je nu al vruchtbaar schijnt te zijn, ga duimen voor je!

Ik ga morgenochtend even bellen naar de verloskundige praktijk, wist pas vrijdagavond dat ik zwanger was dus kan morgen pas bellen.
Ben ook echt wel benieuwd of alles goed is, kan niet wachten tot de eerste echo.
We gaan inderdaad de eerste keer samen naar de VK want zo is vriendlief er ook wat meer bij betrokken, want hij voelt natuurlijk helemaal niks haha!
Moet zeggen dat de zwangerschapskwaaltjes wel meevallen opzich, wel wat moeier als normaal en savonds een klein beetje misselijk en wat emotioneler maar tot nu toe valt het nog redelijk mee allemaal!

Nou meid ik ga voor je duimen hoor deze maand!
Liefs Maaike

Hallo allemaal!

Mijn vriend en ik zijn ook bezig met de eerste ronde... Als het goed is heb ik volgende week zondag mijn NOD. (liever niet natuurlijk.....)
Ik heb nu al wel ongi sympthomen maar ook erg zichtbare aders op mijn borsten rond mijn tepels. Dat zijn toch weer sympthomen van een zwangerschap??
Ach misschien zie ik ook wel dingen die er niet zijn..... komt vast omdat ik het zooooo graag wil!

Wat super dat er al een aantal van jullie zwanger zijn zeg! Gefeliciteerd!!
Voor de andere meiden die nog in 'spanning' afwachten, heel veel succes!

Hee Bianc25,

Leuk dat jij en je vriend ook in de eerste ronde zitten, voor het eerste kindje ook?

Word spannend dan de komende week, daar lijkt geen eind aan te komen haha!
Dat ongi gevoel had ik ook een week voordat ik ongi moest worden, maar had toch een positieve test dus wilt niks zeggen hoor!
Voel je je ook echt zwanger?
Ik dacht in het begin ook van ik wil het te graag, maar mja de test liegt er niet om, ik heb zelf de vrijdag voor mijn NOD getest (had die ook op zondag, vandaag) en hij was gelijk positief!
Ga je wachten tot je NOD of ga je eerder testen?

Nou heel erg veel succes!
Liefs

Terug
Bovenaan