Wie nog meer in ronde 1??

Haha Maaike,

ik bedoel voor jou en Linda en bbje, omdat jullie zwanger zijn.
Als het goed is ben ik mijn vruchtbare periode voorbij heb namelijk over 8 dagen mijn nod.
Moest wel lachen toen ik je berichtje las. Heb  daarna eerst even mijn berichtje na gelezen, maar volgens mij heb ik het toch echt  niet over mezelf.  Of is het zo'n rare zin?

Ben blij dat lachen gezond is :)

Liefs,

Hoi dames,

Daar was ik weer ik dacht nog even snel kijken of er nog nieuws is. Wat is er alweer veel gekwebbelt..

@Pien: Ja leuk he, samen onze NOD. Ik vind het allemaal toch wel erg spannend. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben. Maar als ik ongi wordt dan mag het ook goed zijn, want de vorige maand was het maar een heel klein beetje en maar 2 dagen.. Je bent echt niet te oud hoor!! Ik had ook gelezen dat je op je 20e op je vruchtbaarst bent maar ieder lichaam is weer anders.. Dus leeftijd zegt niets.. Mijn schoonzusje is nu zwanger van de 2e en die was in ronde 4 zwanger. De eerste was de 2e keer al raak toen was ze 29.. Tja, denk niet dat het iets zegt.. Gewoon vrolijk doorklussen haha

@Maaike: Ik denk dat ik dinsdag gewoon afwacht. Heb nog geen testen in huis, dus dan is het wachten ook wat makkelijker. Ik heb mezelf voorgenomen om te wachten tot vrijdag met testen. Vond ik wel erg verstandig van mijzelf maar of ik het vol kan houden haha dat weet ik niet.... Ieder lichaam reageert ook anders op een zwangerschap, ik hoop dat ik zwanger ben.. Maar als het niet zo is gaan we gewoon voor de volgende ronde!! Fijne avond!! Wij gaan zo naar de verjaardag van mijn schoonzusje. Die is in oktober uitgerekend van haar 2e kindje. Dus die loopt al met een super mooie buik. En dat wil ik ook!! Geniet lekker van alles

Groetjes Linda

Hee Maaike

Ja het wordt ons eerste kindje als ik zwanger blijk te zijn. Ik weet niet echt of ik me zwanger voel, het ene moment voel ik me wel anders dan anders en het andere moment niet. Krijg er niet echt hoogte van. Dat komt ook door de ongi sympthomen denk ik.
Ik weet niet of ik eerder ga testen. Ik twijfel nog een beetje. Aan de ene kant wil ik het wel (een week duurt op deze manier best lang idd) en aan de andere kant wil ik gewoon maar even afwachten tot de maandag of dinsdag na mijn NOD. Ik ben er nog niet helemaal uit.

Voelde jij je meteen al wel zwanger? En wat een leuk idee om de fam. van je zwangerschap te laten weten door een gedichtje met een speentje te doen! Origineel!
Fijne avond nog!

Liefs Bianca

Hoi Maaike, ja ik ben zwanger ik kon niet wachten en heb gisteren avond al getest en vandaag nog eens. Echt zo duidelijk positief. Nou dat had ik de vorige zwangerschap echt niet, maar ja dan zijn er wel meer dingen die ik mijn vorige zwangerschap ook niet had, maar nu wel! Ik ben namelijk zo misselijk iedere keer en dan vooral 's nachts en 's ochtends. Mijn eerste zwangerschap was heel makkelijk tot dat ik 3 maanden was (meestal andersom, he tja ik moet toch altijd net effe anders zijn dan andere).

Ik heb mijn eerste zwangerschap heel snel verteld dat ik zwanger was en dat wilde ik deze keer anders doen. Dit keer laat ik het een tijdje het geheim van mij en mijn man. Behalve aan mijn moeder, mijn moeder zal het namelijk wel raden en dat zal denk ik wel snel gebeuren! Mijn moeder is erg fijn gevoelig en volgens mij heeft ze een vermoeden. Ik ben alleen benieuwd wanneer ze het gaat vragen.
Een andere reden dat ik wacht is dat ik geen gezeur krijg van andere dat heb ik namelijk bij mijn vorige zwangerschap wel gehad. Het was allemaal wel goed bedoeld hoor, maar ik heb er even nog geen trek in.

Hey maaike,

jeetje wat leuk dat je al zwanger bent in de 1e ronde! wat een bijzonder gevoel moet dat geven.Van harte gefeliciteerd, ook alle andere dames van harte! Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden, dacht zelf dat ik de NOD pas as. donderdag zou hebben. Heb dus nu een cyclus van 24 dagen gehad....beetje kort lijkt me of is dat normaal?? Nou ja hopelijk meer kans in de 2e ronde....moet er weer aardig wat geklust worden..pffff! erg he dat ik het zeg hahahaha..

iedereen heel veel geluk gewenst...t is allemaal best spannend!

liefs

hai maaike ik weet het gewoon niet meer ik denk doordat ik zo graag zwanger wil zijn dat mij nod daarom wa langer weg blijft ik heb namelijk wel ongi gevoel dus denk zelf dat ik dinsdag ongi wordt ik ga morgen wel clear blue halen ik hoor ook van verschillende mensen dat ze pas 3 dagen na hun nod een positieve test hebben dus hoop maar dat mij eitje wa later was en ik nog niet genoeg hcg heb aangemaakt dus duimen maar groetjes

bbje ook van harte gefeliciteerd. Ik ben ook 33 en was al bang dat je dan misschien langer moet wachten voor je zwanger bent, maar dat hoeft dus niet. Geniet van je zwangerschap, moet zelf nog een week wachten voor mijn NOD.

Hallo Dames,

Ik vraag me nou af of ik tijdens mijn zwangerschap mijn haar mag verven..

@ first mum:
Ohh dat word spannend dan de komende 8 dagen. Ben benieuwd!
Ik snap nou niet precies wat je bedoelt, omdat je je berichtje nog een keer nagelezen had? Misschien een misverstand haha!

@Lindapruisscher:
Jah dat is zeker waar dat het gemakkelijker is om te wachten met testen als je er nog geen in huis hebt!
Is moeilijk om het zolang vol te houden om te wachten met testen, zou het knap vinden haha!
Ohh leuk he als er mensen in je naaste omgeving zijn die een kindje krijgen, maar ook wel weer moeilijk of heb je er geen moeite mee?
Nou hopen dat het bij jou deze maand ook raak is!

@Bianc25:
Leuk en spannend hoor voor de eerste, we zitten dan in hetzelfde schuitje, bij ons is het ook de eerste!
Gewoon doen wat jou het beste lijkt qua testen, de test kan negatief zijn als je voor je NOD test, maar kan ook wel positief zijn! Ik ben zo benieuwd of je zwanger bent!
Ik voelde me niet echt zwanger, ik had een gevoel van welles nietes.. had ongi-buikpijn dus ging er van uit dat in ongesteld zou worden, maar had wel last van vermoeidheid, misselijkheid en ga zo maar door, dus toen was ik er wel weer overtuigd van, maar door die ongi krampen ging ik twijfelen!
Jah ik vond het ook wel leuk om het op die manier te vertellen aan mijn familie, anders is het zo gewoon, ze wisten dat we ermee bezig waren en ja wij hadden zoiets van om het dan zo te zeggen van ik ben zwanger NEE dank je haha!

@BBJE:
Wat superrr.. GEFELICITEERD!!! Ik heb het echt niet meegekregen dat je zwanger was, echt superr joh.. Is moeilijk te bevatten he? Heb nu inmiddels 4 testen gedaan, allemaal positief, en nu begint het eindelijk tot me door te dringen!
Wanneer ben je uitgerekend?
Kan je het voor je houden dan dat je zwanger bent, en hoelang willen jullie het stilhouden dan?
Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is als er mensen vragen gaan stellen, maar aan de andere kant wil ik het ook echt van de daken afschreeuwen, ben zo trots als een pauw en iedereen mag het weten!
Vind het knap dat je je mond kunt houden!
Nou meid nogmaals van harte, geniet ervan!

@Polleke1979:
Ohhhhh wat balen meid dat de RD gearriveerd zijn! Nou op naar de volgende ronde met een hoop nieuwe kansen, ga voor je duimen!
Kan overigens wel hoor dat je een cyclus van 24 dagen hebt, maar is het dan geen idee om volgende maand eens met ovu testen te werken want misschien dat je eitje dan ook weer eerder is...
Enne bedankt voor de felicitatie, is inderdaad een bijzonder gevoel nog erg onwerkelijk allemaal!

@liefding63:
Zou inderdaad kunnen dat je NOD wegblijft omdat je te graag wilt, maar kan ook zijn omdat je hartstikke zwanger bent! Vanaf 3 weken word het HCG-hormoon pas aangemaakt en er zijn vrouwen die dan al positief kunnen testen, maar er zijn ook mensen die pas een week na hun NOD positief testen, dus er is nog hoop hoor!
Ga anders eens een clearblue test halen morgen, die zijn heel betrouwbaar en kunnen het kleinste beetje HCG al ontdekken!!!
Dat ongi gevoel heb ik trouwens ook, dus het hoeft niks te betekenen, ik wil je niet op een roze wolk plaatsen maar er is wel kans dat je zwanger bent, die ongikrampen en buikpijn hoeft niet te zeggen dat je ongesteld word!! Heb je verder ergens last van?
Nou ik ga heeeeeeel hard voor je duimen! Hoop het echt zo voor je!

@poeh5:
Nou dat word een spannende week dan, hopen dat je zwanger bent! Hou je ons op de hoogte?

Nou meiden ik ga maareens richting mijn bed,
even lekker slapen ben echt helemaal versleten!

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan