Wie nog meer in ronde 1??

Heej Teddyboy,

ohh 14 maanden leuk! Leuke tijd is dat het? Zie het weleens bij mijn neefje, vind het zo leuk.. die is nu bijna 3 das helemaal een leuke leeftijd!
Leuke naam heeft je zoontje ook!

Ook 7 september je NOD.. iedereen hier bijna haha! Inderdaad is er niks anders te doen dan afwachten, kon je af en toe maar eens in je lijf kijken he of je zwanger bent, al die onzekerheid!

Ik denk inderdaad dat je bij een eerste er veel meer mee bezig bent als met een tweede zwangerschap. Het is natuurlijk allemaal nieuw, maar met een tweede beleef je het natuurlijk ook weer allemaal opnieuw maar dan weet je waarschijnlijk wel wat je kunt verwachten!

Zo dat is wel heel erg heftig dat je beste vriend overleed, jeetje. Ja dan zijn je gedachtens ergens anders en dan zie je inderdaad hoe snel je dan zwanger raakt!
Het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan, je draait niet zomaar even een knop om om je gevoelens uit te schakelen dat gaat helaas niet!

Nou hopen dat je snel voor de 2e keer zwanger mag zijn, we zien wel hoelang het duurt!

Liefs Maaike.

Hoihoi!!

Ook ik kom gezellig meekletsen als het goed is..hihi..
Ik zit nu ook in ronde 1 en heb komende zondag mn NOD.
Ik heb geen flauw idee of het wel eens raak zou kunnen zijn, al zweet ik enorm
en heb zo af en toe het gevoel dat ik iets moet eten anders word ik misselijk...
Ik heb al een zoontje van 19 maanden. Ondanks de zeer zware bevalling ben ik er nu toch wel weer aan toe om weer zwanger te worden. Ik wil graag een broertje of zusje voor hem!!
Ik las dat (jij Maayke?) testen had besteld via internet, welke zijn dat en op welke site is dat???
Goed, ik ga weer ff stoppen.

Groetjes Kwebbel80.. (oja, ik ben 27 haha niet dat dat wat uitmaakt maar had ik nog niet vermeld..)

oww jaahh.. ik vergeet ook te zeggen dat ik er met mijn zoontje 3 maanden over deed om zwanger te worden! Ik ben idd wat vergeetachtig hahaha!! Goed teken??...
Ik  ben voor de zwangerschap van mijn zoontje al eens zwanger geweest wat helaas eindigde in een mission abortion... toen heb ik er ook 3 maanden over gedaan om zwanger te worden!
Zou dus wel heeeeeel mooi zijn als ik nu in 1 ronde zwanger zou zijn!! Maar gelijk ook heel spannend gezien mijn eerste zwangerschap.. Ook tijdens de zwangerschap van mijn zoontje ben ik bloed verloren maar dat is gelukkig wel goed gegaan!!
Nouja weer een heel verhaal zo!

doeii

Hoii Kwebbel80,

Natuurlijk mag je gezellig meekletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugde he haha!
Zondag je NOD al, super joh, hopen dat je goed nieuws kunt brengen naar ons toe haha.
Een zoontje van 19 maanden leuk hoor, hoe heetie? Kan me inderdaad voorstellen dat je een broertje of zusje voor hem wilt!
Was je eerste zwangerschap goed gegaan bij je zoontje? Veel kwaaltjes die je nu terug herkent?

Ik heb inderdaad die testen via internet gekocht, hier heb je de site:
www.testjezelf.nu

Heb geen idee of het goeie testen zijn, maar goed ik dacht kan het allicht proberen en ze waren ook erg goedkoop dus dan kan je nog eens wat vaker testen he haha!

Ik weet niet of ik het al vermeld had maar ik ben 21, haha, dan weet je dat ook!

Liefs Maaike

Ik kon niet de hele link geven, dat pakte die niet..

Maar als je naar www.testjezelf.nu
gaat en dan heb ik die 6 testen gekozen in zo'n casette.
ze waren 10,99 dus dan moet je maar even kijken op die site.

Liefs Maaike.

Hoi meiden,
Ik mag me eindelijk ook bij jullie voegen.    We twijfelde eerst nog of we er wel voor zouden gaan omdat we nog allerlei dingen op de planning hebben staan. Maar toch besloten om er voor te gaan en we zien wel hoe het loopt.

Ik ben gisternacht ongesteld geworden en dus is mijn NOD 24 september als alles natuurlijk naar behoren werkt.. Dat moeten we nog maar afwachten!

Wij vinden het echt heel erg spannend!

Ik ben 23 en mijn vriend 24. We hebben ruim 6 en half jaar verkering en wonen daarvan nu een jaar samen. Ons huis is meer dan klaar voor kinderen dus dat is zeker weten geen probleem!

Ik zal proberen om dit topic bij te houden!

Liefs, Bloem..

Sorry er ging iets niet helemaal goed..

Maar kan de de tekst nu niet meer bewerken?

Liefs Bloem

Hoi meiden,

Ik lees en schrijf al langer mee op dit forum, maar het lijkt me ook erg leuk om in deze  topic mee te schrijven! Ik ben 23 en woon ook in Zeeland. Toevallig Maaike, zoveel provinciegenoten zijn er hier volgens mij niet!

Mijn verhaal in het kort: Vorig jaar zomer gestopt met de pil (wegens gezondheidsredenen), toen na 35 dagen 3 maanden lang ongesteld geweest met paar dagen ertussen telkens, kuurtje gehad, toen op orde (27-29 dagen) en toen we besloten eind mei voor een kindje te gaan weer bonje in mn buik. Opnieuw een kuur gehad, na 2 zwtesten, een bloedtest  en 49 dagen later pas ongesteld geworden. Nu dus echt deze maand voor het eerst heel doelbewust geklust en nu wachten totdat ik ongesteld word of zwanger ben. Ik heb helaas geen idee wanneer mijn NOD is, kan zomaar weer 40 dagen duren! Erg vreemd omdat ik hiervoor altijd regelmatig was.

Heb even snel de berichtjes doorgelezen die hier al geschreven zijn en lees veel over ontpillen. Dat kan dus echt een vreselijk onzekere tijd zijn, omdat je lichaam zo vreemd kan doen! En je hoort wel verhalen over stoppen met de pil en meteen zwanger, maar het tegenovergestelde kan ook. Ik heb ook vaak gedacht dat ik misschien wel zwanger kon zijn als ik op precies de goede dagen vanalles voelde, maar je lijf kan je aardig voor de gek houden.
Op dit moment heb ik erge last van mn borsten en tepels (borsten zijn ook wat steviger en voller)  en een opgezette buik al een week of 2. Helemaal na het eten, maar ook als ik 's-ochtends opsta en honger heb. Zit op dag 31 vandaag.
Ik probeer gewoon nuchter te blijven, maar heb ergens ook wel de angst dat ik opnieuw zo'n enorm lange cyclus ga krijgen...want waar ligt dat dan aan en is het allemaal wel gezond vanbinnen?

Tot snel!

Terug
Bovenaan