Wie nog meer in ronde 1??

hai maaike ik wil vandaag wel graag testen maar ben bang voor teleurstelling maar ik ga vanmidag wel een test kopen bij mij vorige zwangerschap testen ik op donderdag positief nou duimen maar ik voel eigelijk niets alleen dat mij ongi gevoel weg gaat en mij tepels erg gevoelig nou je hoort het wel groetjes

Hallo allemaal,

Ben even een tijdje niet langs geweest.
Ben gisteren ongi geworden. Heb een cyclus van 32 dagen gehad! Dit is toch veel te lang. (1e ronde dus misshien wordt het nog beter?). Was eigenlijk wel blij dan weet ik zeker dat ik niet heel lang aan het ontpillen ben en niet ongi wordt.

Heb even een banner gemaakt. Mijn volgende NOD zal zijn:

Nou nieuwe ronde nieuwe kansen.
Heb wel even bij de Etos zwanger worden capusules gehaald met allerlei vitamines. Had gelezen dat dit goed helpt bij het peil houden van je cyclus dagen.

Nou de andere meiden veel succes
En maaike gefeliciteerd meid! Waren de kwaaltjes toch niet het ontpillen!

Hopelijk mag ik deze maand ook net zo blij worden als jij...

Groetjes Maatje

Hallo Meiden,

Heb donderdag voor het eerst gereageerd, maar jemig inmiddels staat er echt veel op deze site!! En Maaike: van harte gefeliciteerd! Super dat je zo snel zwanger bent en ik hoop dat je nog wel op de site blijft, ben benieuwd naar het vervolg!

Ik heb nog niet weer gereageerd omdat ik een beetje depri was. Zal mijn 'verhaal' nog even herhalen: mijn vriend en ik willen graag een kindje (eerste) maar sinds ik gestopt ben met de pil (begin augustus) wil het met de sex niet meer lukken. En dus niet omdat we niet willen maar 'hij wordt niet meer stijf' zeg maar...

Afgelopen vrijdag weer geprobeerd; weer nix. Zaterdagavond: romantisch etentje met z'n tweetjes, sexie lingerie en er maar weer voor gaan. De mood was goed en toen: weer nix, zelfs na een half uur(!!) verleiden nog niet!! Op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik naar het toilet moest, daar heb ik een flink potje zitten huilen. Kom ik terug op de kamer denkend dat ie wel zou slapen, zit ie op me te wachten. Heel gesprek gehad en ik heb zelfs gezegd dat ik wel weer met de pil wou beginnen, maar dat wil hij dus niet, hij wil ook echt graag een kindje (gelukkig) en hij baalde er zelf ook van dat het niet ging, dus we hebben afgesproken dat we gewoon zouden afwachten en blijven proberen. Toen nog wat geknuffeld en ... taraaaaa... alsnog spontaan een heerlijke vrijpartij gehad en ook zondag was er niets meer aan de hand (2x zelfs!!)

Ben echt superblij!!! want volgens mij was ik ook net aan t ovuleren!! Hoop zo dat t snel raak is...

Zondag hebben we nog bezoek gehad en zij is 4 maanden zwanger van de tweede; bij de eerste duurde het twee maanden en bij de tweede elf (!) maanden.

Nou, tot gauw, groetjes Gerda

@gerda1976,
Fijn voor je dat 'het' nu toch gelukt is, anders zou ik adviseren bij de HA langs te gaan, maar misschien wil je partner dat wel beslist niet.
Nou maar hopen dat het raak was, dan kan je partner zich ook wat meer ontspannen.

Goede morgen dames,

Vanochtend naar de fysio geweest en alles ging goed, kan eindelijk weer een heel klein stukje zonder krukken lopen dus het gaat allemaal de goeie kant op!
Zometeen ga ik even met de aanstaande oma naar de stad, ff rompertjes kopen, is wel leuk, cadeautje voor vriendlief haha! Die is echt helemaal ondersteboven ervan, die zit iedere dag te glunderen van oor tot oor haha!

@liefding63:
Kan me voorstellen dat je bang bent voor de teleurstelling, ben je nog steeds niet ongi dan? Nou ik ga heel hard voor je duimen, ben benieuwd!

@maatje1:
Balen dat je ongi bent geworden, maar nu kan je wel weer naar de nieuwe ronde.
Nou ik hoop dat jij ook een positieve test in handen krijgt de volgende maand!

@Gerda1976:
Bedankt voor je felicitatie, is inderdaad erg snel gegaan, had het niet verwacht eerlijk gezegd!
Maar superr joh dat het nu wel spontaan ging, misschien dat je man toch teveel druk voelde en dat het daarom niet ging, maar nu hopen dat je eitje bevrucht is hihi!
Wanneer heb je je NOD?
Nou houd je ons op de hoogte?

Veel liefs Maaike

Hey Meiden,

Mijn NOD is 21 september, dus nog even geduld hebben en nu 'het' weer lukt gaan we flink oefenen hihi.

Maar Maaike: begijp ik nu goed dat je pas één maand aan t proberen was? En ik heb de foto van je been gezien via de link die je stuurde: heftig zeg!

En ik blijf zeker deze site volgen en meekletsen! Hoewel ik het wel jammer vind dat ik geen vriendin heb die op dit moment in hetzelfde schuitje zit...

Groetjes Gerda

Ja klopt was de eerste ronde, en gelijk raak!!
Mijn been is nu weer 'normaal' op 16 gaatjes na dan, die stellage is er eindelijk vanaf!!

nou hopen dat jij ook snel een positieve test in handen krijgt!!
reageer zo ff langer en uitgebreider hoor, ben ff ijsje aan het eten nu haha!

liefs

Terug
Bovenaan