Hoihoi Dames,
Hoe gaat het met jullie?
Wat was het vandaag mooi weer zeg, we hebben nog heerlijk op een terasje gezeten (manlief en ik), heerlijk zomaar!
@Bloempje25:
Jah die rompertjes en dergelijke is echt heel leuk om te kopen haha! Vandaag zijn we al samen wezen shoppen, 1 boxpakje, 7 rompertjes, een mutsje, broekje en een slabbetje gekocht! Zo schattig, alleen krijg je er geen genoeg van he haha!
Hoe gaat het verder met jou?? Bijna je eitje zeker?
@poeh5:
Is inderdaad allemaal spannend zo rond je NOD, je hebt zaterdag je NOD dan? Dat je dan kunt wachten tot Maandag vind ik wel erg knap! Enig idee of je zwanger zou kunnen zijn? Nou we gaan duimen!
@Bianc25:
He verdorie balen zeg dat je ongi is begonnen! Maar nieuwe rondes, nieuwe kansen he! Hopen dat je volgende maand geen RD tegenkomt! Minder dat je veel buikpijn hebt hoor, is het wel een beetje uit te houden?
Nou eet maar lekker veel chocolade dit weekend, daar knap je van op hihi!
@pien75:
Ohhhh spannend, nog geen RD.. Welke testen heb je gebruikt dan? Nou hopen dat je of een positieve test in je handen krijgt of dat toch de RD's komen, dan weet je in iedergeval waar je aantoe bent! Hou je ons op de hoogte?
@first mum:
Je hebt inderdaad gelijk hoor, maar van de positieve kant bekijken voor de meiden die ongi zijn, weet je wel waar je aantoe bent en nieuwe rondes nieuwe kansen he! Maar hopen dat we volgende maand allemaal een positieve test hebben!!!!
Spannend voor jou joh, nog 3 dagen en dan je NOD. Heb je het idee dat het raak zou kunnen zijn? Wanneer ga je testen? Ik ben benieuwd!
Liefs Maaike