Wie nog meer in ronde 1??

Hoi Maaike,

oja dat kan ook nog, dat ze niet weet waarvoor dat is. Er is dus nog hoop! Nouja, we zullen het wel zien en anders weet ze het maar.
Eerst dus spannend of je zwanger was en nu in spanning verder afwachten tot de echo.
Lijkt me wel super leuk hoor! Ik heb ook al helemaal zin om kleine rompertjes e.d. te halen!

Groetjes, Bloempje 25

Nou spannend al die testen die positief en dan weer negatief, of andersom zijn. Heb zelf nog geen test in huis. Wil die maandag halen als er geen RD'tjes zijn. Vind het wel heel spennens, en ben blij nog een beetje afgeleid te worden.
@Maaike: En dan heb je positief getest, zijn er weer andere onzeker heden.

Nou succes allemaal.

PS dacht dat bbje ook zwanger was, is?  

Nou ik ga door naar ronde 2 hoor!
Vanmorgen ongi geworden!
Gelijk weer veel buikpijn! Fijn!!

Voor iedereen die zwanger is, veel geluk
en andere meiden succes!!

hallo meiden

hier nog geen ongi en een negatieve test vanmorgen maar goed bij bbtje was dat ook zo dus zolang ik geen ongi zie blijf ik stilletjes hopen.

groetjes pien

Wat vervelend voor de meiden die nu al ongi zijn. Maar van de positieve kant: je hoeft nu even niet met spanning te wachten op de uitkomst en nieuwe ronde nieuwe kansen!
Nog 3 dagen en dan is mijn nod. Voel me niet echt  anders dan anders, dus ik wacht maar af.

Liefs,

Hoihoi Dames,

Hoe gaat het met jullie?
Wat was het vandaag mooi weer zeg, we hebben nog heerlijk op een terasje gezeten (manlief en ik), heerlijk zomaar!

@Bloempje25:
Jah die rompertjes en dergelijke is echt heel leuk om te kopen haha! Vandaag zijn we al samen wezen shoppen, 1 boxpakje, 7 rompertjes, een mutsje, broekje en een slabbetje gekocht! Zo schattig, alleen krijg je er geen genoeg van he haha!
Hoe gaat het verder met jou?? Bijna je eitje zeker?

@poeh5:
Is inderdaad allemaal spannend zo rond je NOD, je hebt zaterdag je NOD dan? Dat je dan kunt wachten tot Maandag vind ik wel erg knap! Enig idee of je zwanger zou kunnen zijn? Nou we gaan duimen!

@Bianc25:
He verdorie balen zeg dat je ongi is begonnen! Maar nieuwe rondes, nieuwe kansen he! Hopen dat je volgende maand geen RD tegenkomt! Minder dat je veel buikpijn hebt hoor, is het wel een beetje uit te houden?
Nou eet maar lekker veel chocolade dit weekend, daar knap je van op hihi!

@pien75:
Ohhhh spannend, nog geen RD.. Welke testen heb je gebruikt dan? Nou hopen dat je of een positieve test in je handen krijgt of dat toch de RD's komen, dan weet je in iedergeval waar je aantoe bent! Hou je ons op de hoogte?

@first mum:
Je hebt inderdaad gelijk hoor, maar van de positieve kant bekijken voor de meiden die ongi zijn, weet je wel waar je aantoe bent en nieuwe rondes nieuwe kansen he! Maar hopen dat we volgende maand allemaal een positieve test hebben!!!!
Spannend voor jou joh, nog 3 dagen en dan je NOD. Heb je het idee dat het raak zou kunnen zijn? Wanneer ga je testen? Ik ben benieuwd!

Liefs Maaike

hallo meiden ik bem nog steeds niet ongi en testen zijn negatief ik test morgen vroeg nog een keer met ochtend urine want dat heb ik nog niet gedaan ik testen meestal overdag ik vind het nog vroeg om vandaag de dokter te bellen want ben pas 5 dagen overtijd ik wil maandag even bellen als ik nog niet ongi ben ik wil wel weten waar ik aan toe ben groetjes

Hey dames

Het lijkt inderdaad haast wel zomer!! Alleen ik vind het wel lastig om alle zwangeren en kleine babietjes te zien. Had ik nooit van mezelf verwacht. Zal wel door gisteren komen, heb namelijk getest en negatief. Maar ben nog steeds niet ongi. Volgens mijn moeder en een vriendin van me komt het doordat ik gestopt ben met de pil en dan is je ongi niet meer op de dag die je gewend bent. Dus daar hou ik het maar op. Maar stiekem blijf ik toch hopen..

@Maaike: Ja het was een personeelsdag met de vier centra samen uit alle plaatsen hier bij onze organisatie. Het was erg gezellig. Alleen wel warm we hadden pitch en putt gedaan, soort midgetgolf maar dan in het heel groot. En dat was 2.5 uur lang in de zon,pff dat ze drinken kwamen haha. Hoe is het nu met jou?? Heb je nog buikpijn gehad?? Het kan inderdaad bandenpijn zijn. Maar snap best dat je je zorgen maakt het is nog zo pril. Maar gaat vast goed komen

@Pien en Liefding: Ik zit gezellig bij jullie in het zelfde schuitje. Ik ben nu 3 dagen overtijd en had ook een negatieve test. Echt flink balen vooral omdat ik ook nog niet ongi ben.. Dan blijf ik toch stiekem hopen. Natuurlijk weet ik wel dat het heel snel is in ronde 1 maar niet onmogelijk zo is hier gebleken. Volgens mijn moeder en een vriendin ben je als je gestopt met de pil niet meer op dezelfde dag ongi. Dus maar afwachten wel lastig als het straks onregelmatig is want dat weet ik niet wanneer ik precies vruchtbaar ben. Jullie enig idee?? Succes ladies

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan