Wie nog meer in ronde 1??

Hoi dames,

Ik ben vanmorgen ongi geworden. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant wel blij mee. Nu weet ik in ieder geval dat het goed zit. Alleen nu heb ik dus een vrij lange cyclus gehad vergeleken bij toen ik aan de pil was dat was gewoon 28 dagen. Hoe weet ik nu wanneer ik vruchtbaar ben?? Iemand een idee??

@Kim66: Welkom bij ons gezellig, ik zou haast clubbie zeggen haha. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er veel mee bezig bent. Ik heb dat precies hetzelfde, telkens als ik iets voel of een zwangere vrouw zie, dan denk ik stel nou dat... Voor anderen is het heel makkelijk praten zij voelen niet van alles en willen het niet supergraag. Is dit voor je eerste kindje en ook in ronde 1?? Wij gaan nu voor ronde 2, ben vanmorgen ongi geworden. Dus nieuwe rondes nieuwe kansen

@Pien en liefding: Hoe is het ladies?? Iemand van jullie al ongi?? Vervelend he dat wachten en die stomme negatief test dan. Ik weet het.. Ik ben vanmorgen ongi geworden dus nieuwe kansen. Maar wel een lange cyclus gehad, dus maar kijken wanneer we flink moeten klussen.. Succes

Liefs Linda

Hoii meiden!

Gisteravond een beetje zitten brainstormen over de namen, nog wel erugggg vroeg maar wel heel leuk!
En voor een meisje zijn we er al uit! Vanavond gaan we even voor een jongens naam zitten, en kijken of we daar ook gelijk een leuke naam voor kunnen bedenken!

@ Linda:
Ja het is balen dat je ongi bent, maar net wat je zegt, je weet nu wel waar je aantoe bent! Kan je eindelijk een nieuwe ronde in! Hopen op een vruchtbare volgende ronde!

Liefs Maaike

Hee Missy1979

Ohh dat duurt inderdaad nog even 28 september, maar jeetje nual de 3e dag op rij misselijk dan zou je toch gaan denken van zou het dan zo zijn.
Kan het niet zo zijn dat je al zwanger zou kunnen zijn (ronde eerder?), want dan zou het heel goed verklaarbaar kunnen zijn waarom je misselijk bent.
Het zou inderdaad te maken kunnen hebben met je ontbijt, maar als je al jaren hetzelfde eet dan zou je er al eerder last van gehad moeten hebben, alhoewel een allergie zomaar ineens op kan treden.

Nou succes, hoop dat het misselijke van een zwangerschap afkomstig is!
Liefs Maaike

Nou, dames. Ik wil iedereen die ongi is geworden veel succes wensen tijdens de volgende ronde. Ik ben bang dat ik daar ook bij kom te zitten. Vandaag mijn NOD, nog niet ongi, maar denk dat het er wel aan komt. Heb verder geen ongi pijn ofzo, maar is gewoon een gevoel.

Nou allemaal een dikke knuffel en ik vind het erg fijn dat via deze weg je veel 'lotgenoten' treft, DAAR KIKKER JE VAN OP !!!

hai linda fijn dat jij nu weet waar je aan toe bent het klinkt mischien stom maar   van mij mag die ongi wel komen ik heb kei rug pijn en dat heb ik altijd als ik ongi ben alleen ben ik het nog niet dus albijna een week overtijd heb al 7 testen gedaan dus zwanger da geloof ik niet maar ik vraag me nu ook af hoe dat zit met een eisprong waneer ik die nu heb gehad en als ik ongi wordt ja das wel kloote als we elke keer een lange cycles hebben maar jij moet nu ongeveer 2 weken terug rekenen dan heb jij je eisprong gehad teminste ze zeggen 14 dagen voor je nod maar je hoort snel weer wat van me groetjes

Even weer een lijstje, klopt hij nog?

naam            
leeftijd    
kindje              
ronde            
nod                    
 ongi   zwanger

bbtje
33        
2
1
6 sept

nikita
21
1
1
7 sept

teddyboy
25
2
1
7 sept

maaike1987
21
1
1
7 sept

liefding63                      
25
2
1
7 sept

lindapruischer
23                  
1                              
1                              
9  sept            

pien
33
3
1
9 sept

poeh5
33
5
1
13 sept

firstmum
25
2
1
14 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

suusmama                
34
2
1
19 sept

gerda1976            
32                  
1                              
1                              
21  sept        

bloempjuh1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80
27
2
2
28 sept

missy1979
29
1
1
28sept

druifje1
23
1
1
30 sept

bloempje25
25
1
2
2 okt

maatje1                            
24                  
1                              
2                              
7  okt                  

dag allemaal.
heb veel te lang niks laten horen!!!
sorry!!
ik had deze week mijn week helemaal niet veel huilen en geen idee waarom!
maar goed ik ben ongi geworden dus wij gaan naar ronde 2...
(ik had er al rekening mee gehouden dus komt niet als een verradding)
ik heb nu heel weinigtijd voldende keer schrijf ik wat meer...

Hai meiden!

Was ik ook weer eens. Heb een drukke week op mn werk gehad, dus wat minder op de computer en wat meer met een kop thee en een boek op de bank 's-avonds :)

Er is alweer veel getypt de afgelopen dagen! Gaat zo rap! Naar wat ik begrepen heb nog geen nieuwe aanstaande mammie's en veel overschreden NOD's.

@liefding: echt balen dat het zo lang duurt. Een zwangerschap had  je inderdaad al lang positief moeten testen nu. Het is een schrale troost misschien, maar toen ik stopte met de pil moest ik ook zo lang wachten op mn ongi. En heb het de afgelopen maanden nog een keer gehad dat ik zo lang moest wachten. Toch een beetje ontpillen misschien?
Ik hoop voor je dat de duivels snel arriveren, want rugpijn is erg irritant!!!

@Linda: Balen dat je ongi geworden bent, maar inderdaad wel fijn dat je weet dat het weer aan het werk is geslagen vanbinnen. Het zou wel heel mooi zijn als je meteen weer een cyclus van 28 dagen hebt, maar dat die nu wat langer duurt is ook niet echt zorgelijk hoor. Je kan je vruchtbare periode berekenen door vanaf je ongi 2 weken terug te rekenen ongeveer. Dan weet je wanneer je afgelopen maand je eispring hebt gehad. Voor de komende maand is dat denk ik erg moeilijk te zeggen, omdat je niet weet hoe lang je cyclus zal zijn. Hmmz...gewoon maar regelmatig klussen denk ik!

@ Missy: Al 3 dagen misselijk: BAH! Rotgevoel is dat. Maar misschien is het nog wel erg vroeg voor een zwangerschap!? Waarschijnlijk is je eisprong een dezer dagen (geweest)....we lopen beetje gelijk! Zou wel erg snel zijn als je nu al iets ervan zou merken. Het is dan ook nog niet genesteld. Ik heb de afgelopen periode ook gemerkt dat ik misselijk/ geen eetlust/ slap was tijdens de eisprong. En dan ineens is het weer over. Misschien heb jij er ook wel wat meer last van?

@Teddyboy: Huilbuien? Hmmz....Lijkt me erg vermoeiend. Zeker als je niet weet waarom! Gaat het nu wat beter met je? Zijn het de hormonen misschien?
Wel balen dat je ongi bent geworden. Maar goed...zoals je zelf ook al zegt: nieuwe kansen en hopen dat je snel zwanger bent!

Met mij gaat het goed. Heb denk ik (bijna zeker te weten) gisteren of eergisteren mn ei gehad. Ik kreeg donderdag ineens krampjes en een  trekkerig gevoel in mn  buik en  had ook meer afscheiding, dus dacht: BINGO! Maarja, vriend zou het druk hebben op  zijn werk en 's-avonds laat thuis komen. Ik moest de volgende dag werken, dus had al een klein schietgebedje gedaan dat ik tegen  middernacht nog redelijk wakker zou zijn voor een klusje. Maar, alsof het voorbestemd was, was mn vriend voor 9-en al klaar en ook wel in de mood . Nouuuuu, beter kan niet! Denk stiekem dat ie ook wel een beetje doorhad dat het een goede dag was. Goed geklust dus en vanmorgen ook nog maar een keer (hihii). Heb er ergens wel een goed gevoel over, waarom weet ik niet. Nu dus afwachten en ook nog regelmatig klussen (je weet het tenslotte maar nooit!!).

xxx

Terug
Bovenaan