Hoihoi lieve dames!!
Hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat t allemaal goed! Vandaag bij de fysio geweest en ik moet zeggen dat het eigelijk boven verwachting gaat, vandaag loop ik al praktisch de hele dag met 1 kruk of zonder krukken binnen rond, de eerste dag dat het lukt! Gaat dus de goede kant op!
Zo zonde vriendinnetje van me waarmee ik tegelijkertijd zwanger ben kreeg vandaag haar eerste echo, ze ging er vanuit dat ze al een week of 13/14 zwanger zou zijn, maar toen ze echo kregen bleek dat ze 5 of 6 weekjes zwanger is, was een behoorlijke domper voor hun!! Heb samen met manlief maar even een pakje voor hun gekocht, om ze een beetje op te vrolijken!
@liefding63:
Haii lieverd, wat balen zeg dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, nog geen ongi, poeehh wat moet jij je onzeker voelen! 5 dagen lijkt niks, maar er gaan toch behoorlijk wat onzekerheden door je lijf heen nu, ik zou inderdaad nog even tot maandag wachten maar als de test dan nog steeds negatief is en je ongi ook nog niet is begonnen maar even contact met de huisarts opnemen want dit is niet leuk zo! Heb je al wel een andere test geprobeerd? Bij mij duurde het ook erg lang he voordat die van internet positief aangaven, misschien een idee om toch eens een andere te proberen... Hoe voel je je verder dan? Anders dan anders, pijnlijke borsten, misselijk, vermoeid of heb je nergens geen last van? Nou ik hoop dat je snel een test met 2 hele dikke strepen hebt! Wat betreft die test van de vorige keer datie na een paar uur wel een streepje aangaf.. tsjah het is inderdaad zo dat je niet langer dan 5 a 10 minuten mag aflezen, maar als jij geen HCG in je lijft hebt zou het streepje niet verkleuren, dus misschien is het nog heeeeeeel weinig aanwezig, dat zou kunnen natuurlijk! Hoe zijn de testen nu dan? Nou meis kleef met je mee, ik denk aan je!
@LindaP:
Gisteren leek het inderdaad net zomer maar vandaag is het weer een herfstdag, tis nu net een uurtje droog maar de rest van de dag hebben wij in Zeeland alleen maar regen,regen en nogeens regen gehad! Ik kan me inderdaad voorstellen dat het moeilijk is om zwangere mensen en babytjes te zien, omdat je er nu mee bezig bent zie je ook alleen maar dikke buiken, baby's en kinderwagens, althans zo ervaar ik het haha! Als je vind dat ik teveel over het zwanger wezen praat, dan geef je maar een seintje dan houd ik daar rekening mee, ik probeer om er zo min mogelijk over te praten want kan me voorstellen dat het voor jullie af en toe best moeilijk kan zijn, maar ergens ben ik ook zoooooo blij dat ik er de hele dag wel over kan praten, dus als ik ietsjes overloop geef dan maar een gil hihi!
He verdorie zeg wat balen dat je test negatief was, het kan inderdaad zijn dat het door het stoppen van de pil komt, maar je bent nu tochal 3 dagen over tijd! Misschien van het weekend nog eens een testje wagen als je nog niet ongi bent dan! Heb je kwaaltjes of heb je nergens geen last van?
Ohhh die personeelsdag klinkt wel leuk, maar 2,5 uur in de zon lijkt me wel erggg warm hoor haha, nog geen uitdrogingsverschijnselen hihi?
De buikpijn is grotendeels weg, af en toe voel ik het nog wel, maar merk dat ik er minder onzeker over ben en daardoor lijkt het nu wel minder te worden omdat je er dan minder over na denkt!
@pien75:
Jeetje wat een onzekerheid allemaal, je zit in hetzelfde schuitje als Linda dan, negatieve test, geen ongi! Nou ik hoop voor je dat je wat duidelijkheid krijgt, als je ongi wordt weet je tenminste wel waar je aantoe bent, een positieve test zou nog beter zijn natuurlijk! Ook geen idee of je ongi gaat worden? Nou succes meid, laat je het ons weten!? En je weet het he, we staan voor je klaar hoor!
@Kim66:
Haiiii welkom hier op dit super gezellige topic haha!
Hoe wij met stress omgaan, ik denk dat dat per persoon een beetje verschilt, wat voor stress bedoel je precies? Dat je er teveel mee bezig bent, of dat je je zorgen maakt dat je ongi word deze maand? Ik kan er nu zo 1,2,3 even geen antwoord op geven omdat ik niet precies weet wat je bedoelt!
Die pijnlijke borsten en meer afscheiding als normaal kan zowel van de pil afkomen als van de zwangerschap. Ik had een week voordat ik ongi zou moeten worden ook heel veel/vaak pijnlijke tepels, en 3 dagen voor mijn NOD (niet ongesteldheids dag) ging dat weg dus ik ging er min of meer vanuit dat ik ongi zou worden, maar het was het tegenover gesteld, bleek zwanger te zijn! Afscheiding heb ik voor mijn NOD niet gehad, begin het alleen nu wel te merken dat het een beetje gelige afscheiding is, ik denk dat je alleen kunt wachten tot je je NOD hebt voordat je pas zekerheid krijgt, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, het zou heel goed kunnen dat je hartstikke zwanger bent maar het zou ook tegen kunnen vallen.
Volgende week dinsdag heb je je NOD, dan zou je in principe vanaf volgende week zondag kunnen testen, ik zou dan zelf wel een clear blue pakken want die is heel erg gevoelig voor het hormoon HCG. Nou succes meid, hou je ons op de hoogte? We gaan duimen voor je!
@Missy1979:
Hee zou het zo zijn dan? Misselijk en overgeven zijn nou niet echt kwaaltjes die bij ongi thuishoren, wanneer heb je je NOD? Spannend hoor! Laat je het ons weten?
Nou meiden ik ga aardappelen schillen voor de frietjes, tot vanavond allemaal!
Veel liefs Maaike