Wie nog meer in ronde 1??

hallo meiden

hier bij nog geen ongi te zien en net als bij linda blijf ik hopen

ik ben gestopt op 8 juli toen had ik een cyclus van 36 dagen ( vanaf 1e ongi dag tot volgende ongidag) zo moet ik toch tellen??  
ach ik weet het ook soms niet meer gewoon afwachten tot ik ongi wordt.

wil wel als ik volgende week dinsdag nog niet ben dan weer testen

meiden allemaal sucses met wachten en duimen draaien.
doe ik het ook voor jullie

groetjes pien

hallo ik ben nieuw hier
zou het leuk vinden om reacties te krijgen over hoe jullie met de stress omgaan.
volgende week dinsdag moet ik ongi worden en ik heb nu al heel de week zere borsten en meer afscheiding als anders.
ik hoop dat het geen ongi kwaaltjes zijn en dat lijkt me ook raar meer dan een week van te voren maar ja je weet nooit

Hoi Kim,

Welkom hier.
Ik heb deze week voor het eerst wat ongemakken.
Ook nooit last van ongi problemen maar nu
Ik ben echt al 2 dagen misselijk, vandaag zelfs overgegeven.
BAH.
Sterkte met alles
Missy

ja erg spannend allemaal.
waar ik niet goed van word is die mensen die zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. HOE KAN DAT NOU....
heel knap gezegd als je er niet midden in zit.
je hebt hier voor gekozen en het is de belangrijkste stap in je leven dus het beinvloed ook heel je leven...

Hoihoi lieve dames!!
Hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat t allemaal goed! Vandaag bij de fysio geweest en ik moet zeggen dat het eigelijk boven verwachting gaat, vandaag loop ik al praktisch de hele dag met 1 kruk of zonder krukken binnen rond, de eerste dag dat het lukt! Gaat dus de goede kant op!
Zo zonde vriendinnetje van me waarmee ik tegelijkertijd zwanger ben kreeg vandaag haar eerste echo, ze ging er vanuit dat ze al een week of 13/14 zwanger zou zijn, maar toen ze echo kregen bleek dat ze 5 of 6 weekjes zwanger is, was een behoorlijke domper voor hun!! Heb samen met manlief maar even een pakje voor hun gekocht, om ze een beetje op te vrolijken!

@liefding63:
Haii lieverd, wat balen zeg dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, nog geen ongi, poeehh wat moet jij je onzeker voelen! 5 dagen lijkt niks, maar er gaan toch behoorlijk wat onzekerheden door je lijf heen nu, ik zou inderdaad nog even tot maandag wachten maar als de test dan nog steeds negatief is en je ongi ook nog niet is begonnen maar even contact met de huisarts opnemen want dit is niet leuk zo! Heb je al wel een andere test geprobeerd? Bij mij duurde het ook erg lang he voordat die van internet positief aangaven, misschien een idee om toch eens een andere te proberen... Hoe voel je je verder dan? Anders dan anders, pijnlijke borsten, misselijk, vermoeid of heb je nergens geen last van? Nou ik hoop dat je snel een test met 2 hele dikke strepen hebt! Wat betreft die test van de vorige keer datie na een paar uur wel een streepje aangaf.. tsjah het is inderdaad zo dat je niet langer dan 5 a 10 minuten mag aflezen, maar als jij geen HCG in je lijft hebt zou het streepje niet verkleuren, dus misschien is het nog heeeeeeel weinig aanwezig, dat zou kunnen natuurlijk! Hoe zijn de testen nu dan? Nou meis kleef met je mee, ik denk aan je!

@LindaP:
Gisteren leek het inderdaad net zomer maar vandaag is het weer een herfstdag, tis nu net een uurtje droog maar de rest van de dag hebben wij in Zeeland alleen maar regen,regen en nogeens regen gehad! Ik kan me inderdaad voorstellen dat het moeilijk is om zwangere mensen en babytjes te zien, omdat je er nu mee bezig bent zie je ook alleen maar dikke buiken, baby's en kinderwagens, althans zo ervaar ik het haha! Als je vind dat ik teveel over het zwanger wezen praat, dan geef je maar een seintje dan houd ik daar rekening mee, ik probeer om er zo min mogelijk over te praten want kan me voorstellen dat het voor jullie af en toe best moeilijk kan zijn, maar ergens ben ik ook zoooooo blij dat ik er de hele dag wel over kan praten, dus als ik ietsjes overloop geef dan maar een gil hihi!
He verdorie zeg wat balen dat je test negatief was, het kan inderdaad zijn dat het door het stoppen van de pil komt, maar je bent nu tochal 3 dagen over tijd! Misschien van het weekend nog eens een testje wagen als je nog niet ongi bent dan! Heb je kwaaltjes of heb je nergens geen last van?
Ohhh die personeelsdag klinkt wel leuk, maar 2,5 uur in de zon lijkt me wel erggg warm hoor haha, nog geen uitdrogingsverschijnselen hihi?
De buikpijn is grotendeels weg, af en toe voel ik het nog wel, maar merk dat ik er minder onzeker over ben en daardoor lijkt het nu wel minder te worden omdat je er dan minder over na denkt!

@pien75:
Jeetje wat een onzekerheid allemaal, je zit in hetzelfde schuitje als Linda dan, negatieve test, geen ongi! Nou ik hoop voor je dat je wat duidelijkheid krijgt, als je ongi wordt weet je tenminste wel waar je aantoe bent, een positieve test zou nog beter zijn natuurlijk! Ook geen idee of je ongi gaat worden? Nou succes meid, laat je het ons weten!? En je weet het he, we staan voor je klaar hoor!

@Kim66:
Haiiii welkom hier op dit super gezellige topic haha!
Hoe wij met stress omgaan, ik denk dat dat per persoon een beetje verschilt, wat voor stress bedoel je precies? Dat je er teveel mee bezig bent, of dat je je zorgen maakt dat je ongi word deze maand? Ik kan er nu zo 1,2,3 even geen antwoord op geven omdat ik niet precies weet wat je bedoelt!
Die pijnlijke borsten en meer afscheiding als normaal kan zowel van de pil afkomen als van de zwangerschap. Ik had een week voordat ik ongi zou moeten worden ook heel veel/vaak pijnlijke tepels, en 3 dagen voor mijn NOD (niet ongesteldheids dag) ging dat weg dus ik ging er min of meer vanuit dat ik ongi zou worden, maar het was het tegenover gesteld, bleek zwanger te zijn! Afscheiding heb ik voor mijn NOD niet gehad, begin het alleen nu wel te merken dat het een beetje gelige afscheiding is, ik denk dat je alleen kunt wachten tot je je NOD hebt voordat je pas zekerheid krijgt, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, het zou heel goed kunnen dat je hartstikke zwanger bent maar het zou ook tegen kunnen vallen.
Volgende week dinsdag heb je je NOD, dan zou je in principe vanaf volgende week zondag kunnen testen, ik zou dan zelf wel een clear blue pakken want die is heel erg gevoelig voor het hormoon HCG. Nou succes meid, hou je ons op de hoogte? We gaan duimen voor je!

@Missy1979:
Hee zou het zo zijn dan? Misselijk en overgeven zijn nou niet echt kwaaltjes die bij ongi thuishoren, wanneer heb je  je NOD? Spannend hoor! Laat je het ons weten?

Nou meiden ik ga aardappelen schillen voor de frietjes, tot vanavond allemaal!

Veel liefs Maaike  

hai maaike ik heb al getest met clear blue en predictor en de test van internet ik ga morgen vroeg nog 1 keer testen met clear blue en dan stop ik er even mee dan ga ik maandag even langs de ha ik heb sinds vandaag weer erg het gevoel dat ik ongi ga worden dus mischien is mij lichaam wel gewoon een week later met ongi worden maar als da zo is dan weet ik eindelijk waar ik aan toe ben want dis ook niks die onzekerheid je hoort morgen meer van me ik had afgelopen week ook veel last van afscheiding maar nu niet meer zoveel mmmmmm vrouwen toch wa hebben mannen het toch fijn groetjes

Hai liefding,

Ohhh je hebt al 3 testen gehad, mja ik denk dat je af zult moeten wachten!
Ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt, want dit is niks zo!
Mannen hebben inderdaad geluk dat zei dit allemaal niet hebben, maar hun krijgen het gevoel weer niet van een zwangerschap daar kunnen wij vrouwen wel erg trots op zijn denk ik!

Liefs

hallo allemaal,

Nu voor de 3de dag op rij misselijk maar gelukkig vandaag niet moeten overgeven.
Als ik even "stap op de plaats maak" en even rustig doe en op mijn ademhaling let is er niets aan de hand.
@Maaike
Ik heb mijn NOD pas op 28 september dus moet nog lang wachten.
Ben nu wel aan het kijken of het niet aan mijn ontbijt lig. Dus variatie in beleg / sap etc.
Nu maar afwachten.
Groetjes en prettig weekend
Missy

Terug
Bovenaan