Wie nog meer in ronde 1??

Hoi allemaal,

Hopelijk heb ik volgende week op dit tijdstip mijn maandstonden en kunnen we over twee weken EINDELIJK beginnen aan ronde 1! Het duurt zo lang hé!!!

@Peetje: oei da's minder goed nieuws hé! Hopelijk verbertert de situatie zich vlug!
In verband met dat roken: ik weet dat het beter is als je zou stoppen (zowel voor het zwanger geraken als voor het baby'tje) maar onthou dat er nog mensen zijn die het echt niet konden laten en die toch gezonde kinderen op de wereld zetten. Mijn zus kon ook echt niet stoppen maar heeft het beperkt tot enkele sigaretten per dag en mijn nichtje is helemaal gezond! Ik hoop dat je toch de kracht vind om te stoppen hoor, maar weet dat je niet alleen staan met dit probleem.

hallo meiden
 even weer het lijstje naar boven

willen de nieuwe dames er ook bij tussen?? geef dan je data's even door

groetjes pien

naam            
leeftijd    
kindje              
ronde            
nod                    
 zwanger
uitgerekend

bbtje
33        
2
1

maaike1987
21
1
1

17 mei 2009

nikita        
21
1
1
7 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

27 mei 2009

suusmama
34
2
1
19 sept

gerda1976
32
1
1
21 sept

bloempjuh 1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80
27
2
2
28 sept

missy1979
29
1
1
28 sept

druifje1
23
1
2
30 sept

bloempje25
25
1
2
2 okt

zoetteke
29
4
1
5 okt

maatje1
24
1
2
7 okt

teddyboy
25
2
2
?

firstmum
25
2
2
10 okt

peetje1982
26
1
4
11 okt

lindapruischer
23
1
2
15 okt

liefding63
25
2
2
12-15 okt

pien
33
3
2
15 0kt

poeh
33
5
2
15 okt

Maaike,

hoe is het met je? heb eerder in deze topic berichtjes met je uitgewisseld! voel je je al echt zwanger! wat moet dat een fijn gevoel geven zo in ronde 1!

ik zit momenteel in ronde 2 op dag 15 van m'n cyclus! heb gisteren en vandaag bloedverlies gehad (soort van rdtjes) terwijl dit normaal gesproken nog even weg zou moeten blijven....of kan het zijn dat m'n cyclus ineens verkort is??

zijn er misschien nog meer meiden die hier ervaring mee hebben? ik zoek me suf op internet maar daar staat zoveel info op....zie door de bomen het bos niet meer haha!!

zou je zwanger kunnen zijn zo kort in de cyclus of is dit onmogelijk??

alvast bedankt

Hee Polleke,

Hier gaat het allemaal goed! Ik begin me steeds meer zwanger te voelen ja, begin nu in de avond en ochtend steeds wat meer misselijk te worden en begin echt een opgeblazen buik te krijgen! Is inderdaad een heerlijk gevoel in de eerste ronde gelijk raak!

Heb je veel bloedverlies gehad dan? Het kan namelijk een innesteling zijn geweest! Als je nu pas op dag 15 zit dan is de kans wel erg groot, ongi is nog wel eruggg vroeg! Echt even afwachten, over 2 weekjes kun je pas testen! Heb je nog meer 'kwaaltjes' of dat nog niet?

Nou ik ga even thee zetten, tot snel!
Liefs Maaike

Hoi peetje : Ik vind het heel erg van je oma en van je schoonzus , moet wel heel erg zijn voor jou en je familie meisje ! maar je hooft niet laten hangen he , misschien zal je binnen een paar weken goed nieuws krijgen en zal je alleen het mooie van het leven zien ! Ik hoop het zo voor je . In elk geval veel sterkte en toch ook wat klusplezier .

Bereke : spannend he , zo de eerste ronde ! EINDELIJK mag je beginnen !
Ik wens je veel eitjes en zaadjes toe haha

Maaike : zalig he , ondanks het nu en dan misselijk zijn .
weten dat er nu een nieuw leventje groeit in jou !
Geniet er maar met volle teugen van , want negen maanden lijken wel lang , maar zijn vlugger voorbij dan je denkt en begint er een compleet nieuw hoofdstuk in je leven !

Alvast veel lieve knuffels voor iedereen hier !!!!
Groetjes Lins

Hoihoi!!

Ja het is hier idd wel es drukker geweest ja! Maar ik ben er zelf ook schuldig aan.. Ik wilde er niet meer zoveel mee bezig proberen te zijn maar nu mn NOD weer dichterbij komt heb ik toch wel weer heel veel behoefte om ff te kletsen!!
Ik heb zondag mn NOD en ik heb zo mn vermoedens deze keer dat het wel eens raak kan zijn maar ik probeer er niet al te veel van uit te gaan, de vorige maand dacht ik het ook   hahaha!!
Maar dit keer is het toch anders voor mn gevoel! Ik ruik ineens van alles, luchtjes waar ik soms bijna van moet kokhalzen.. ook suuuuuuper verstrooid... niet normaal!! Tsjah, ook moet ik vaak plassen en heb ik regelmatig steekjes helemaal onder in mn buik en richting mn liezen. Mn borsten prikken en jeuken zo af en toe..
Dusssss... oja, ook heeeeel veel slijm (sorry..) maar echt van dat dikke witte spul..
Ik herken het eigenlijk allemaal wel van mn eerdere zwangerschap maar ben zo bang dat ik ergens op hoop wat weer niet zo is...
Ik hoop dat ik kan wachten met testen want hij brandt in mn kast hahaha!! Weet zelf ook wel dat ik gewoon niet te snel moet testen, maar ik wil zooo graag zekerheid!!
Nou meiden, ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes Kwebbel

hallo,
dank jullie voor jullie steun. ik ga morgen met me broer bij me oma kijken zien hoe het met haar gaat, en mijn schoonzusje moet zelf de keus maken of ze geholpen wilt worden of niet, we hebben de zorg voor haar dochter over genomen zodat ze op zich zelf kan richten. maar daar is deze forum niet voor.  
wij willen kinderen en willen er ook alles voor doen, ook poging doen om te stoppen met roken ( ik dus )  of anders een stuk minderen, ik rook nu ongeveer  25 sigeretten op een dag dus dat kan heel veel  minder . ik hoop dat ik er mee kan stoppen.

ik ga er weer vandoor en tijd besteden aan mijn mannetje lekker op de bank hangen haha.

groetjes
peetje

Ik wil ook wel bij op het lijstje:

Bereke
26 jaar

1e
kindje

1e ronde

27 oktober

Alvast bedankt!

Terug
Bovenaan