Wie nog meer in ronde 1??

hoi iedereen ,
ja t'is hier erg rustig , zullen allemaal aan het klussen zijn zeker ! haha
Bij ons zit de klusperiode er bijna op , dus nu wachten op goed nieuws , hopelijk toch !
Groetjes Lins

het is zeker rustig hier. misschien is iedereen  WEL aan het klussen! ( geen vraag maar bevestiging)
wij mogen volgend weekend klussen, we proberen oppas te vinden voor ons pleegkind zodat we ff geen rekening met her hoeven te houden. dus volgend weekend ben ik niet online haha. we blijven dan lekker thuis. en dan wachten we nog eens twee weken af of het raak is ja of nee.
groetjes
peetje

Peetje
veel klusplezier haha
laat ons dan toch iets weten

groetjes Lins

Goede morgen dames,

Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles goed!
Zou in eerste instantie vandaag weer aan de slag gaan op mijn werk,maar weer een hoop gelul dus pas over 2 weken, schiet lekker op iedere keer!
Hebben jullie een goed weekend gehad?
Wij hadden gisteren een verjaardag van mijn zwager en verder niet echt een druk weekend gehad gelukkig!
Verder gaat t hier allemaal goed, begin wel wat misselijker te worden met name savonds, en iets vermoeider, maar verder heb ik gelukkig nog niet te klagen!
Nou ik ga weer even verder, tot later!

Liefs Maaike

hoi zoeteke
zo als het er nu uit ziet komen we niet toe aan het klussen. er is weer familie drama!!!!
dit keer van beide familie kanten. de zus van me man ( de moeder van ons pleegkind) heeft haar armen weer eens verfraaid met strepen en helaas begint mijn oma nu echt af te takelen. twee nachten achter elkaar een atack gehad.
maar ik moet positief blijven en misschien kan ik tijdens het klussen wel gelijk me frustratie kwijt.
ik hoor vaak dat als er iets gebeurdt en je je op dat moment niet bezighoud met zwanger worden je dan toch zwanger wordt. maar das van horen zeggen.

( aan iedereen )
Ik zit alleen met nog iets. ik wil zwanger worden alleen ik kan mijn slechte gewoonte maar niet afleren. ik ROOK, nog steeds  . ik vind het helemaal niet lekker meer maar ik kom er maar niet vanaf. dan is het ook moeilijk omdat man lief ook rookt en die wil helemaal niet stoppen ( waar ik hem ook niet toe ga dwingen ) je blijft hierdoor rustig mee roken. ik zit hier wel mee heb alleen nog niet de doorzettings vermogen gevonden

ik ga maar weer in spanning af wachten op een telefoontje van me nichtje over me oma, ik kan er helaas nog niet naar toe.

groejtes
peetje

Hee Peetje,

Tsjah roken is een vervelende verslaving..
Ikzelf rookte ook behoorlijk door, rookte een pakje per dag.
Ik ben op 8 mei geopereerd en ik ben een week voor de operatie gestopt met roken, heb van die pleisters gekocht en heb er daarvan 1 gebruikt.
Ik had al doel ik mag niet beginnen voor mijn wonden en toen die eenmaal dicht waren (3,5 maand later) had ik een nieuwe motivatie, mijn kindje!
Ik heb alle shag,sigaretten en alles weggegooit en heb op het moment dat ik het echt moeilijk had een pleister op gedaan, maar ik heb er maar 2 nodig gehad!
Nu ben ik 4,5 maand gestopt met roken zonder problemen. Vriendlief rookt inderdaad ook nog, is niet van plan om te stoppen, toen ik net gestopt was rookte hij ook doodleuk naast me in de auto, maar ik heb het allemaal kunnen weerstaan!
Als je er volledig achter staat is het goed te doen!
Succes ermee, ik hoop dat ook jij kunt stoppen want het is en beter voor je kindje maar vergroot ook de kans dat je sneller zwanger wordt!
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan