Wie nog meer in ronde 1??

Hey meiden,

Nou ik heb morgen mijn NOD! Ik heb afgesproken met mijn vriend dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ik dan ga testen.. Ik vind het echt zo spannend!

Voel me niet anders als anders alleen een beetje trekkerig gevoel in mijn buik. Maar of dat nou van een prille zwangerschap is van de aankomende rode duiveltjes durf ik niks over te zeggen. Ik heb wel in ene puistjes in mijn gezicht wat ik nooit heb.. Dus we wachten het maar braaf af..

Ik hoef alleen nog maar vandaag te werken en dan heb ik 2 en halve week vakantie.
Daar kijk ik echt ontzettend naar uit want ben de laatste tijd echt ontzettend moe. Lig om half 10 al te slapen op de bank..

@ Maaike -> Hoe voelde jij je dan voor je NOD? Jij had toch al eerder getest?

Liefs, Bloempjuh

Kom op he dames! er moeten nog wel een paar zwangeren bij!!!

Spannend bloempjuh! Ik kreeg voornamelijk een vermoeden omdat ik moe was.. zzoooo moe.. uitgeput.. dus.. spannend! (nog steeds veel moe trouwens

Liefs Jazzie

@bereke: je staat er bij!!!

@peetje1985: sterkte

@bloempjuh1985: lijkt wel verdacht, dat moe zijn!!!

naam            
leeftijd    
kindje              
ronde            
nod                    
 zwanger
uitgerekend

bbtje
33        
2
1

maaike1987
21
1
1

17 mei 2009

nikita        
21
1
1
7 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

27 mei 2009

suusmama
34
2
1
19 sept

gerda1976
32
1
1
21 sept

bloempjuh 1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80
27
2
2
28 sept

missy1979
29
1
1
28 sept

druifje1
23
1
2
30 sept

bloempje25
25
1
2
2 okt

zoetteke
29
4
1
5 okt

maatje1
24
1
2
7 okt

teddyboy
25
2
2
?

firstmum
25
2
2
10 okt

peetje1982
26
1
4
11 okt

lindapruischer
23
1
2
15 okt

liefding63
25
2
2
12-15 okt

pien
33
3
2
15 0kt

poeh
33
5
2
15 okt

bereke
26
1
1
27 okt

Bedankt poeh! Wat zal ik blij zal als het volgende maand is. De 27e oktober lijkt nog heel ver weg hoor.

hoi Jazzie, gefeliciteerd met je zwangerschap. Wel fijn dat je er nog niet op had gerekend, dat scheelt weer op een hoop afwachtende uren zal ik wel of niet zwanger zijn. Geniet ervan! Voel je je verder goed?

@bloempjuh (weet even niet meer hoe je het schrijft) spannend hoor. Nog maar een paar daagjes wachten! Het blijft toch moeilijk om te voelen of je zwanger bent je lichaam kan je ook voor de gek houden, omdat je zo graag wilt.
Fingers crossed. Hopelijk ben je zwanger.

Zelf mag ik deze week weer aan de klus! Heb als het goed is een vrijdag mijn ei! En dan weer wachten. pfff, maar ja dat hoort er ook bij.

Liefs

First mum ja ik voel me verder wel goed hoor!
hihi.. ben alleen super moe.. en btje kouwelijk..
Komt waarschijnlijk nog wel.

Klussze!

Liefs Jazzie

hey meiden.
sorry sorry sorry!
ik heb even niet achter de computer gezeten...
ik voel me alweer wat beter ...
we gaan dus ronde twee in.

als ik wat meer tijd heb zal ik alles door lezen! wat een hoop!!
enne meiden komen jullie ook nog op hyves?!
het is daar erg stil,ik kan daar meer dingen op zetten(bekenden van mij zitten ook op het forum)
x

Hoi Jazzie,

zie nu dat het berichtje voor jou niet helemaal klopt. Ik haal allerlei berichtjes door elkaar. Moet ook lezen en dan gelijk reageren ipv alles lezen en dan reageren! domdomdom.
Maar fijn dat het goed met je gaat!

Liefs,

Terug
Bovenaan