Wie nog meer in ronde 1??

@Kwebbel80: GefeliciteerdSuper super super!! Ik kan me wel voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is, maar er was toch echt een streepje. En die liegt niet haha.
Waaraan kon je merken dat je misschien was?? Goed voor mij om te weten, mocht ik het ook voelen.. Geniet er lekker van!!

@Swenny: Welkom bij ons clubbie. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er veel mee bezig bent. Ik heb dat zelf ook en het blijft allemaal zo onzeker!! Het lastige vind ik dat de mensen in je omgeving zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. Ik vind dat heel makkelijk praten zij voelen niet van alles en hebben niet dezelfde wens. Maar goed genoeg over mijzelf haha. Je zit dus in de derde ronde voor jullie eerste kindje?? Leuk hoor!! Waar woon je? En kun je het met mensen delen in je omgeving dat jullie bezig zijn.. Klinkt zo raar haha.. Ik hoor het van je

Liefs linda

@ kwebbel: van harte gefeliciteerd he meid.
(ben nieuw) en ben heel blij voor je.

@ linda: Ik vertel nog niet waar ik woon want in mijn omgeving weten ze nog niet dat wij bezig zijn.En ik weet ook niet of er ook bekende hier aanwezig zijn. Ik hoop dat je dat snapt;). Vind het wel heel moeilijk om het niet aan de mensen in mijn omgeving te vertellen, omdat we er zo mee bezig zijn. En iedere x hoop ik dat het raak is. En dan heb  ik buikpijn en dan denk ik zou het nu zijn om gek van te worden haha.Maar ook genoeg over mij. Ik hoop dat er heel veel zwanger mogen worden deze maand en die maand daarna enz enz.

veel liefs

Hoi Maaike,

Wat leuk een lotgenoot ook ik ben   21 jaar en ben bezig voor nummer 2 ,nu ronde 10 ook best alweer een tijdje dus,dit heeft overigens wel zijn redenen,mijn man is kankerpatient en heeft de ziekte van chrohn,best heftig allemaal maar aangezien ik voor mijn zoontje een broertje of zusje wil hebben willen we beide graag voor een tweede gaan,erg spannend want we gaan binnekort als het niet gelukt is naar de huisarts voor een verwijzing naar de gyn.
Hopelijk ben jij snel zwanger en kan je lekker gaan genieten.

xxx nice

Hoi kwebbel, gefeliciteerd meid! Heerlijk toch, en dan al in ronde twee. Geniet er lekker van.

@sweeney, welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen, altijd spannend hoor dat wachten of je zwanger bent (wij gaan voor ons tweede wondertje), helaas heb je het niet voor het zeggen. (dan was iedereen al zwanger). Deel hier gewoon al je vragen en wij hopen je dan een antwoord te kunnen geven. Niets is te gek.

@nicee, ook welkom! Oh enne Maaike is al zwanger. Haha is ook zoveel hè om alles helemaal door te lezen.

Ik ga lekker van het weekend genieten. Fijne avond allemaal.

Liefs,

oeps je naam verkeerd swenny!

Oh ja en niceej, is ook wat zo jong en dan al zoveel te moeten stellen met de negatieve kant van het leven. Hoe voelt dat nu zo. Is het niet erg zwaar. Ookal hou je natuurlijk veel van je mannetje! Sterkte in ieder geval!

Liefs,

Hoiii meiden,

Sorry dat ik zolang niks heb laten horen maar druk druk druk!!!

We zijn volop bezig met dingen regelen want we hebben besloten dat we gaan trouwen!!!!!!!!!
Op 27.10.2008 geven we elkaar het JAwoord gewoon saampjes met de getuigen erbij, en dan op zaterdag1 November FEESTEN!!!

Maar goed is dus een hoop geregel, zaaltje huren, bruidstaart bestellen, uitnodigingen versturen en maken, poehhh ben er dagen mee bezig geweest haha en daarom dus geen tijd gehad om hier te kijken!

Hier gaat het verder allemaal prima, begin wat vermoeider te worden en de misselijkheid komt af en toe ook om het hoekje kijken. Tegenwoordig sta ik ook maar op met een glas cola, dan zakt de misselijkheid en dan kan ik er de hele dag tegenaan!
Mijn borsten worden al aardig vol haha en mijn buikje begint ookal te groeien, terwijl ik gewoon geen echte eetlust heb!

KWEBBEL! VAN HARTE MEID! Wat superr voor je, een streep is een streep he!
Hoe voel je je?

Nou ik ga vanavond nog even wat meer schrijven, moeten straks weer naar de familie toe om het blijde nieuws te vertellen (dat we gaan trouwen) want vrijwel niemand weet het nog haha!

Nou geniet van jullie weekend dames!
Veel liefs Maaike

hey maaike gefeliciteerd leuk dat je gaat trouwen ben jij gevraagt of hebben jully het er samen over gehad ik zit een beetje in de rats ik denk vandaag mij eisprong te voelen nu hebben we het vanaf zondag elke dag gedaan behalve gister avond en we hebben nu nog geklust maar heb spijt dat we het gisteravond toch nie gedaan hebben maar hoop toch zo dat ik zwanger ben deze ronde zou dat erg zijn dat we het gister niet gedaan hebben daarom hebben het nu maar even gedaan ik kan het gewoon niet van me afzetten er raken steeds meer mensen zwanger in mij omgeving oja als je je eisprong voelt heeft het dan nog zin om te klussen of is het dan al te laat heb jij enig idee groetjes

hallo meiden,

zijn er nog meer mannen die er zelf over beginnen om te gaan klussen? de mijne begon er vanmorgen over haha!
ik moest er wel om lachen omdat ik me beroerd voel. ben vanmorgen op gestaan met barstende hoofdpijn en stront verkouden. op dit moment zit ik aan een vitamine bom van sinasappelsap met kiwisap. gelukkig proef ik op dit moment niks. ( ik vind kiwi helemaal niks bah!!! )
voor me hoofdpijn probeer ik zo min mogelijk asprines te nemen omdat ik me eisprong heb gehad en geklust hebben ( je weet maar nooit ) ze zeggen dat klussen ook wel tegen hoofdpijn helpt, dus misschien vanavond toch maar .

groetjes
petra

Terug
Bovenaan