Hai Maaike!!
Dank je wel, we zijn er echt super blij mee!
Ik heb echt nergens last van!! Voel me helemaal goed, niet misselijk, niet moe, geen stemmingswisselingen... Alleen snel honger en dorst en ook telkens afwisselend heel warm en koud hebben (soort koud zweet ofzo). Volgens mn berekeningen ben ik vandaag 5 weken zwanger (30 augustus eerst dag laatste menstruatie) en dus op 6 juni uitgerekend. Wel een erg leuke maand vind ik zelf. Dan kan het ook al lekker weer zijn, maar waarschijnlijk ook nog niet super heet. Want dat lijkt me niks om te bevallen!
Nu dus maar afwachten of het de komende weken lekker warm op z'n plaats blijft zitten. Zal er alles aan doen om het hem?? naar zn zin te maken, hahah!
We weten nog niet wanneer we het gaan vertellen. Ik denk tussen volgende week en over twee weken. Ergens half oktober. Zijn we rond de 7 weken.
Ik vind het nog wel een gek idee hoor, dat we straks into de baby zijn zeg maar. Babyspullen, babypraat, baby-echo's, baby-pufcursus enzovoort...hahaha heb er wel helemaal zin in!! Kunnen we niet samen de pufcursus doen? Of was je niet van plan die te volgen?
Ga nog ff baby-internetten
Liefsxx